Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Volkswagen Golf VII

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Oorspronkelijk geplaatst door alanus Bekijk Berichten
    Dat klopt, ik maak mij er ook geen zorgen over.

Sent from here
    Ik ook niet, ik doe het bakkie terug vol als het half leeg is
    Anderzijds moet ik wel zeggen dat ik al aardig wat mensen heb zien lopen met een kanneke benzine langs de pechstrook als ik naar mijn werf rij (en terug) lol....

Comment

• Eerste onderhoud is normaal gezien op 30 000km of 2 jaar, ik zit daar in beide gevallen nog lang niet aan maar ik meen mij te herinneren dat ze in de garage (NAM Noord) zeiden dat ik op ongeveer 10 000km wsl een of andere melding zou krijgen ivm olieverversen(?) en dat ik dan eens moest binnenspringen om te laten verversen.
      ik zit wel al ruim over 10 000km maar ik heb nog geen enkele melding gezien op dashboard..

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door sink Bekijk Berichten
        Eerste onderhoud is normaal gezien op 30 000km of 2 jaar, ik zit daar in beide gevallen nog lang niet aan maar ik meen mij te herinneren dat ze in de garage (NAM Noord) zeiden dat ik op ongeveer 10 000km wsl een of andere melding zou krijgen ivm olieverversen(?) en dat ik dan eens moest binnenspringen om te laten verversen.
        ik zit wel al ruim over 10 000km maar ik heb nog geen enkele melding gezien op dashboard..
        Heb nu 21k en heb ook geen melding gekregen. Ik vind wel dat mijn olie al goed zwart ziet en staat ook vanonder op de peilstok.
        Klik voor topic 1990 BMW 535i E34 manueel 6cyl

Comment

• 25k ook nog geen melding, zal als em koud is ook nog eens oliecheck doen.
          VW Golf VII Variant 2.0 tdi highline - 09/2014

Comment

• Als je LL olie hebt weigeren ze zelf die vroeger te vervangen.

Sent from here
            den borre

"Als je niet kan lachen met miserie, blijft er enkel miserie over..."
            "Eenmaal de weg is gemaakt, rij je er makkelijker over... "

Int3x0r
            Als ik vroeger op unief examens had, dan was dat nefast voor mijn "soldaat".

Comment

Als je LL olie hebt weigeren ze zelf die vroeger te vervangen.

Sent from here
              nog 8000km en met die sportieve rijstijl wil ik toch wel genoeg olie in men reservoir. Ik zal anders eens contact opnemen met de dealer.

Comment

• Ik ben sinds minder dan een maand in het bezit van een nieuwe Golf. Nu deed ik zojuist de motorkap nog eens open en kwam tot de constatatie dat hier een marter heeft ingezeten! Alles was namelijk smerig en aan de bekleding van de motorkap en batterij waren heel wat haren blijven hangen. Verder lijkt er geen schade te zijn en denk ik dat hij (nog) niet aan de kabels heeft geknaagd... Ik heb niet de mogelijkheid om de auto binnen te zetten. Iemand die hier al last van heeft gehad?

Comment

• Een "echte" autoliefhebber is voor mij iemand die alle soorten wagens kan waarderen.

2025 - BMW 1.20 (170 pk) - M Sport Pack Pro in Skyscraper Grau

Comment

Als je LL olie hebt weigeren ze zelf die vroeger te vervangen.

Sent from here
                    In mijn garage hebben ze het toch gedaan.
                    Golf V GTI Edition 30 ---> Verkocht
                    2012 Audi A4 Avant ---> Verkocht
                    2014 Golf 7 R ---> Verkocht
                    2008 BMW E91 335i --> Verkocht
                    2015 Golf 7 GTD

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Frédéric_01 Bekijk Berichten
                      In mijn garage hebben ze het toch gedaan.
                      Je gebruikt hem dan ook meer dan de gemiddelde VW rijder,.

Sent from here
                      den borre

"Als je niet kan lachen met miserie, blijft er enkel miserie over..."
                      "Eenmaal de weg is gemaakt, rij je er makkelijker over... "

Int3x0r
                      Als ik vroeger op unief examens had, dan was dat nefast voor mijn "soldaat".

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Liquid Li0n Bekijk Berichten
                        Heb nu 21k en heb ook geen melding gekregen. Ik vind wel dat mijn olie al goed zwart ziet en staat ook vanonder op de peilstok.
                        De olie ziet vrijwel direct zwart. Dat is volkomen normaal.

Comment

• Vandaag te horen gekregen dat de auto moet worden teruggeroepen, al is het niet dringend, omwille van software probleem in het instrumentenpaneel. Ze moete namelijk een Service Key toevoegen.
                          Iemand die dit ook opgevangen heeft of weet wat dit is?
                          En zou dit ook zelfgedane vagcom/vcds aanpassingen te niet doen of nadien onmogelijk maken?

Comment

• De mijne is gisteren binnengeweest voor een onderhoud en ze hebben een preventieve actie uitgevoerd op het motormanagent.
                            Wat het precies is/was weetk niet maar mss houd het verband.

Comment

• Hier nog niets gehoord

Over welke versie/bouwjaar gaat het?
                              2021 Taycan 4S
                              2021 Lexus UX250h

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Bairy Bekijk Berichten
                                De mijne is gisteren binnengeweest voor een onderhoud en ze hebben een preventieve actie uitgevoerd op het motormanagent.
                                Wat het precies is/was weetk niet maar mss houd het verband.
                                Anders moet je nog eens nabellen en informeren naar meer detail maar tegen mij heeft met niets over het motormanagement gezegd.

Oorspronkelijk geplaatst door Rennfox Bekijk Berichten
                                Hier nog niets gehoord

Over welke versie/bouwjaar gaat het?
                                Is besteld in juni 2014, de verkoper zei dat het een modeljaar 2015 was maar net geen euro 6
                                Last edited by Liquid Li0n; 17/06/2015, 21:54.

Comment

• Ik heb onlangs een SD kaartje met muziek erin gestopt.
                                  Wat ik gemerkt heb is dat de shuffle eigenlijk binnen hetzelfde album/map blijft.
                                  Is er een mogelijkheid om dit te omzeilen?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door -TYPHOON- Bekijk Berichten
                                    Ik heb onlangs een SD kaartje met muziek erin gestopt.
                                    Wat ik gemerkt heb is dat de shuffle eigenlijk binnen hetzelfde album/map blijft.
                                    Is er een mogelijkheid om dit te omzeilen?
                                    de map er boven selecteren en zo afspelen

Comment

• iemand ervaring met dit:

is een Android box en in het filmpje staat het allemaal nederlandstalig zelfs. ik kwam het tegen via autoweek.nl

+ YouTube Video
                                      ERROR: If you can see this, then YouTube is down or you don't have Flash installed.
                                      Last edited by Liquid Li0n; 22/06/2015, 21:26.

Comment

• Even hier vragen, de linker knop van de discover reeks heeft een wit uitteken, de rechterknop niet. Tstoort mij in die zin dat ik die linkse ook zwart wil. Ergens online te vinden? Google is niet mijn vriend, of de verkeerde vertaling aan het gebruiken?
                                        VW Golf VII Variant 2.0 tdi highline - 09/2014

Comment

• De vraag is of het mogelijk is om die knop er uit te trekken of niet en dan zo bij vw mss een knopje bij te bestellen. Vind het zelf ook hatelijk dat dat icoontje meedraait.

Comment

Working...
                                          X