Mededeling

Collapse
No announcement yet.

VW Beetle Cabrio

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• VW Beetle Cabrio

Terwijl zon bij ons heeft plaatsgemaakt voor druilerigheid, wakkert Volkswagen het betere road trip-gevoel aan met de onthulling van de New Beetle Cabriolet.

Je krijgt spontaan zin om het vliegtuig in te stappen en af te reizen naar California bij het zien van de foto’s van de nieuwe New Beetle Cabriolet. Dakkie naar beneden en road trippen maar! Tot op heden kenden we de auto alleen als schaalmodelletje maar nu hebben we meer informatie over de dakloze Kever. Het belangrijkste is de elektrisch bediende softtop; in tien seconden – da’s best vlot - kun je ‘m tot een snelheid van 30 mph (48 km/h) laten openen en sluiten. Een hoesje om de kap netjes af te dekken wordt standaard meegeleverd.
    De Beetle Cabrio biedt plaats aan vier personen en een beetje (225 liter) bagage. Ben je met z’n tweetjes, kun je de achterbank in twee delen neerklappen voor extra opbergruimte. Mocht het mis gaan, biedt het ‘Active rollover protection system’ – twee rolbeugels die automatisch omhoog komen – bescherming.
    Het motorengamma bestaat uit een 1.2 TSI van 105 pk, een Bluemotion-versie van deze motor, een 1.4 TSI van 160 pk en een 2.0 TSI van 200 pk. Diesels zijn er in de vorm van een 1.6 TDI van 105 pk (ook als Bluemotion leverbaar) en een 2.0 TDI van 140 pk. Een handgeschakelde zesbak is standaard, een zestraps-DSG optioneel.
    De New Beetle Cabriolet maakt – hoe toepasselijk – z’n debuut op de Los Angeles Auto Show die 30 november z’n deuren opent. In maart 2013 staat-ie bij ons in de showroom.

Bron: www.autoweek.nl

Last edited by RUBN; 04/10/2012, 10:42.
    freude am fahren

freude am fahren

Comment

freude am fahren

Comment

Bron: www.autoweek.nl
        freude am fahren

Comment

'k Ben al benieuwd naar wat gedetailleerdere foto's van de afwerking van het dakmechanisme. 't Valt mij op dat dit op de nu getoonde foto's telkens mooi weggestoken zit, of van veraf getrokken wordt.
          freude am fahren

Comment

Nog geen foto's van de achterkant trouwens.
            freude am fahren

Comment

Konden ze bij vw echt geen originele manier vinden om die 3 klokskes ergens in te werken. Da ziet er echt belachelijk en goedkoop achteraf nog snel snel bijgezet uit.

Comment

Bij het zien van dat beige leren interieur, ben ik blij dat we voor een zwart leren interieur hebben gekozen voor onze New Beetle..

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Joske_ Bekijk Berichten
                  Konden ze bij vw echt geen originele manier vinden om die 3 klokskes ergens in te werken. Da ziet er echt belachelijk en goedkoop achteraf nog snel snel bijgezet uit.
                  Dat is het ook, want het is een optie van 150 EUR . Anders is dit gewoon een plat vlak om gerief op te leggen

Oorspronkelijk geplaatst door RUBN Bekijk Berichten
                  'k Ben al benieuwd naar wat gedetailleerdere foto's van de afwerking van het dakmechanisme. 't Valt mij op dat dit op de nu getoonde foto's telkens mooi weggestoken zit, of van veraf getrokken wordt.
                  Dat is ook m'n eerste gedacht. Op iedere foto weten ze het dak goed weg te steken. Er zit altijd wel iemand voor of iets blokkeert het zicht. In ben in ieder geval geen liefhebber als ik deze foto's zie van het dak (manier waarop het achterop ligt).
                  Ik had grote verwachtingen daar dit de opvolger moest worden van m'n huidige, maar kans is groot dat ik voor de gesloten versie ga gaan...

Comment

Knap

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Vista Bekijk Berichten
                      Dat is het ook, want het is een optie van 150 EUR . Anders is dit gewoon een plat vlak om gerief op te leggen
                      In het echt ziet het er zelfs uit als een gat in u dashboard, heb de optie er dan ook maar bijgenomen, al mocht die timer van mijn part een gewoon uurwerkje zijn

Comment

Comment

Bron: [www.flickr.com]
                          Een "echte" autoliefhebber is voor mij iemand die alle soorten wagens kan waarderen.

2018 - Mercedes A200 (163 pk) AMG-line in Iridium Zilver

Comment

Comment

Comment

Comment

Comment

te configureren op de duitse vw site http://www.volkswagen.de

Comment

Comment

Comment

Working...
                                        X