Oorspronkelijk geplaatst door DHL
Bekijk Berichten
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
Opel Cascada
Collapse
X
-
Oorspronkelijk geplaatst door svenzovic Bekijk BerichtenHoi allen,
Bij ons is de Cascada besteld. Heb vorige week bericht gekregen dat er twee maand vertraging zou zijn op de levering. Ging in principe eind maart / begin april geleverd worden is uitgesteld naar week 21 oftewel week van 19 mei 2014. Iemand ervaring mee?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Doa Bekijk Berichtenbij renault weet ik het niet maar bij BMW en mercedes nemen de grote dealers weldegelijk productie slots in'16 Peugeot 308 SW blueHDI
'15 Volvo XC60 D3
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Doa Bekijk Berichtenmisschien is de cascada wel populair in andere landen waardoor de productie goed vol zit
kvind het wel jammer dat je hem amper ziet. ik heb weet van 1 in nieuwpoort en dat is het
Comment
-
Buick heeft de afgelopen jaren met jaloezie naar de Cascada in Opel-showrooms gekeken. Het merk was zo onder de indruk van de cabrio, dat deze nu ook als Buick Cascada de oversteek naar Amerika heeft gemaakt.
Technisch is de Buick identitiek aan de Opel Cascada, dus we hebben ook hier te maken met een cabrio met stoffen kap en een HiPerStrut-voorwielophanging voor een extra scherp stuurgedrag.
De Amerikanen kunnen echter niet kiezen uit het complete motorenaanbod dat we hier in Europa hebben. In eerste instantie komt de Buick alleen beschikbaar met een 1,6-liter benzinemotor, goed voor 200 pk en 280 Nm. Schakelen gaat met een zestrapsautomaat.
De auto staat op 20-inch lichtmetaal en is voor de gelegenheid gelakt in de kleuren Technical Grey en Deep Sky metallic.
De Buick Cascada is vanaf morgen te zien op de NAIAS in Detroit. In 2016 komt de auto in de Verenigde Staten op de markt.
Een "echte" autoliefhebber is voor mij iemand die alle soorten wagens kan waarderen.
2025 - BMW 1.20 (170 pk) - M Sport Pack Pro in Skyscraper Grau
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Namaz Bekijk BerichtenVerkoper van mijn garage spreekt van een flop, op zich een goede wagen maar voor die prijs zijn er betere.Een "echte" autoliefhebber is voor mij iemand die alle soorten wagens kan waarderen.
2025 - BMW 1.20 (170 pk) - M Sport Pack Pro in Skyscraper Grau
Comment
-
Ik zie nog vrij vaak Cascada's rijden, wel steeds met garageplaten.Opel Vectra 1.6, Bouwjaar 1992, gekocht: 2000, (januari 2003: Total Loss)
Citroën Saxo 1.1 Bic 5-deurs, Bouwjaar: september 1998, gekocht: februari 2003 (Verkocht: augustus 2010)
Citroën C4 1.6 HDI 110 pk berline, Bouwjaar: maart 2007, gekocht: juli 2010 (Ingeruild: februari 2017)
Renault Megane Grandtour GT TCe 205 EDC 2017
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Namaz Bekijk BerichtenVerkoper van mijn garage spreekt van een flop, op zich een goede wagen maar voor die prijs zijn er betere.
volgens mij heeft de auto ook een beetje zijn imago tegen.. het is maar een opel terwijl ik hem met voorsprong de mooiste cabrio vind die er rondbolt.
Comment
-
Veel kopers zijn er niet in dit segment, en ik denk dat de meeste ofwel meer uitgeven voor een A5 of 4-serie ofwel voor een roadster kiezen.
Ik heb persoonlijk nooit het nut ingezien van die 2+2 cabrio's, de achterbank is toch onbruikbaar voor mensen met benen.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Namaz Bekijk BerichtenVerkoper van mijn garage spreekt van een flop, op zich een goede wagen maar voor die prijs zijn er betere.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door brammelo Bekijk BerichtenVoor die prijs zijn er betere? Welke dan? Als je op basis van prijs gaat filteren vallen de 4-reeks en de a5 af. Als je op basis van dak schift - een cabrio is nog steeds het beste met een stoffen dak, door de combo van gewicht, ruimte en looks - dan valt Volvo, Renault en Peugeot ook al af. Doe je het op basis van ruimte, dan trekt het kleinere VAG-grut het ook niet. Wat schiet er dan nog over? Mijn fellow Saabisti zullen het misschien niet graag horen, maar de Cascada ligt het dichtst van allemaal bij de 9-3 cabrio van weleer.
Voor 34.000 heb ik een recente E cabrio.
Comment
Comment