Oorspronkelijk geplaatst door josenjef
Bekijk Berichten
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
Opel Cascada
Collapse
X
-
Dat laatste geldt al voor de gewone versies. Hoge snelheden en cabrio gaat gewoon niet samen, het is wel mogelijk, maar volstrekt nutteloos. Als ik de Cascada bij ons eens meeneem voor een weekend gaat het dak open van zodra het niet regent, ongeacht de temperatuur, en dan gewoon rustig cruisen. Daarvoor is dat ding gemaakt.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door svenzovic Bekijk BerichtenHoi allen,
Bij ons is de Cascada besteld. ...... Iemand ervaring mee?
Wat zijn de specs zowat bij de bestelde auto ?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door grandscenicman Bekijk BerichtenOei ! geen kleur
Veel succes/rijplezier ermee!
Hier de kleur: Dark Mahogany (GOP), Dubbele metaalkleur (mica)
Thanks! Binnen twee maand zorg ik voor een eerste rij-ervaringHeb de indruk dat er bitter weinig gebruikerservaringen te vinden zijn op internet...
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door svenzovic Bekijk BerichtenMaakt kleur veel uit voor levertermijn?
.
Ja hoorDie wagens worden vaak per kleur in productie gezet, dus als je een kleur neemt die niet zo populair is en er is net een productierun geweest kan dit zeker je levertermijn verlengen
Net zoals de beschikbaarheid van sommige opties. Zo zijn er een tijd veel Audi's zonder parkeersensoren geleverd omdat de leverancier van die dingen niet genoeg capaciteit had
'16 Peugeot 308 SW blueHDI
'15 Volvo XC60 D3
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door josenjef Bekijk BerichtenJa hoorDie wagens worden vaak per kleur in productie gezet, dus als je een kleur neemt die niet zo populair is en er is net een productierun geweest kan dit zeker je levertermijn verlengen
Net zoals de beschikbaarheid van sommige opties. Zo zijn er een tijd veel Audi's zonder parkeersensoren geleverd omdat de leverancier van die dingen niet genoeg capaciteit had
Comment
-
Door die ramp in Japan van ff terug was er wereldwijd ook een probleem om bepaalde kleuren te kunnen maken.....
zij waren 1 van de weinigen die de grondstoffen konden leveren. (oid )( klok-klepel- je kent dat wel )
Een collega van mij moest 2 jaar geleden 11 maand wachten op zijn nieuwe BMW X3 ....mijn Renault was er etsje sneller : 3 maand .
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door grandscenicman Bekijk BerichtenEen collega van mij moest 2 jaar geleden 11 maand wachten op zijn nieuwe BMW X3 ....mijn Renault was er etsje sneller : 3 maand .
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door svenzovic Bekijk Berichten11 maanden... Painfull... Eerlijkheid gebied me wel te zeggen dat men garagist het nodige doet om me toch niet te ontgoochelen. Heb van hem een vervangwagen gekregen voor de periode tot dat mijn wagen beschikbaar is.'16 Peugeot 308 SW blueHDI
'15 Volvo XC60 D3
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door josenjef Bekijk BerichtenDie mensen hebben zelf ook geen invloed op die productiedatum, dus dat is zeker mooi dat hij je daar in verder helpt.lets have some more member berries
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door DHL Bekijk BerichtenWat zouden slots dan wel zijn?
Ik weet zeer goed dat een garagehouder totaal geen invloed heeft op de productiedatum. Wees er maar zeker van dat zij ook graag snel leveren. Ze hebben er geen enkel belang bij om een levering uit te stellen...lets have some more member berries
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door DHL Bekijk BerichtenAllez man, wie heeft jou zoiets wijsgemaakt? Dat bestaat niet bij dealers, is een fabeltje...
Bij de Renault-dealer werd er volgens mij een bestelling geplaatst door de dealer met de opties/specs van jouw auto en dan kon ie ongeveer zien wanneer deze van de band zou komen....en dat was op 1 week na meestal juist .
Comment
-
Ik werkte lang bij een dealer van Renault en weet zeker dat er geen mogelijkheid is om de leveringstermijn af te kopen. Maar er wordt wel heel wat gefantaseerd. Is voldoende dat een dealer als tegenargument zegt dat hij sneller kan leveren (bvb wanneer de andere garage een voorzichtige leveringstermijn gaf) en zo'n verhaal gaat dan z'n eigen leven leiden he.
Comment
Comment