Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Opel Cascada

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Oorspronkelijk geplaatst door josenjef Bekijk Berichten
    Ja, dat gaat een hele dure cabrio worden en wie gaat er voor dat geld een Opel boven een wagen met een "minder" imago kiezen? Een constructeur kan zich dergelijke uitspattingen niet meer permitteren en Opel heeft het ook niet nodig want ze willen de cascara helemaal niet als sportief in de markt zetten.
    en een corsa of insignia is wel sportief? er is nogtans ook een OPC versie van beide. stel dat ze evenveel zou gaan kosten als de insignia OPC wel ga met dat budget maar eens op zoek bij de merken met "meer imago"
    lets have some more member berries

Comment

• Dat laatste geldt al voor de gewone versies. Hoge snelheden en cabrio gaat gewoon niet samen, het is wel mogelijk, maar volstrekt nutteloos. Als ik de Cascada bij ons eens meeneem voor een weekend gaat het dak open van zodra het niet regent, ongeacht de temperatuur, en dan gewoon rustig cruisen. Daarvoor is dat ding gemaakt.

Comment

• Hoi allen,

Bij ons is de Cascada besteld. Heb vorige week bericht gekregen dat er twee maand vertraging zou zijn op de levering. Ging in principe eind maart / begin april geleverd worden is uitgesteld naar week 21 oftewel week van 19 mei 2014. Iemand ervaring mee?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door svenzovic Bekijk Berichten
          Hoi allen,

Bij ons is de Cascada besteld. ...... Iemand ervaring mee?
          Met niet-tijdige leveringen of met de auto ??

Wat zijn de specs zowat bij de bestelde auto ?

Comment

• Punt sorry

Bij de levering.

Is Opel Cascada Cosmo 2.0 CTDI (Automaat)
            Opties:
            - Gold pack
            - Lederen zetels
            - Driver Assistance Pack
            - Perimeter protection pack

Daarnaast nog een aantal opties maar minder belangrijk lijkt me (zoals windscherm).

Alvast bedankt!

Comment

• Oei ! geen kleur
              Veel succes/rijplezier ermee!

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door grandscenicman Bekijk Berichten
                Oei ! geen kleur
                Veel succes/rijplezier ermee!
                Maakt kleur veel uit voor levertermijn?

Hier de kleur: Dark Mahogany (GOP), Dubbele metaalkleur (mica)

Thanks! Binnen twee maand zorg ik voor een eerste rij-ervaring Heb de indruk dat er bitter weinig gebruikerservaringen te vinden zijn op internet...

Comment

Maakt kleur veel uit voor levertermijn?
                  .

Ja hoor Die wagens worden vaak per kleur in productie gezet, dus als je een kleur neemt die niet zo populair is en er is net een productierun geweest kan dit zeker je levertermijn verlengen Net zoals de beschikbaarheid van sommige opties. Zo zijn er een tijd veel Audi's zonder parkeersensoren geleverd omdat de leverancier van die dingen niet genoeg capaciteit had
                  '16 Peugeot 308 SW blueHDI
                  '15 Volvo XC60 D3

Comment

Ja hoor Die wagens worden vaak per kleur in productie gezet, dus als je een kleur neemt die niet zo populair is en er is net een productierun geweest kan dit zeker je levertermijn verlengen Net zoals de beschikbaarheid van sommige opties. Zo zijn er een tijd veel Audi's zonder parkeersensoren geleverd omdat de leverancier van die dingen niet genoeg capaciteit had
                    Thanks!

Comment

• Door die ramp in Japan van ff terug was er wereldwijd ook een probleem om bepaalde kleuren te kunnen maken.....
                      zij waren 1 van de weinigen die de grondstoffen konden leveren. (oid ) ( klok-klepel- je kent dat wel )

Een collega van mij moest 2 jaar geleden 11 maand wachten op zijn nieuwe BMW X3 ....mijn Renault was er etsje sneller : 3 maand .

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door grandscenicman Bekijk Berichten
                        Een collega van mij moest 2 jaar geleden 11 maand wachten op zijn nieuwe BMW X3 ....mijn Renault was er etsje sneller : 3 maand .
                        11 maanden... Painfull... Eerlijkheid gebied me wel te zeggen dat men garagist het nodige doet om me toch niet te ontgoochelen. Heb van hem een vervangwagen gekregen voor de periode tot dat mijn wagen beschikbaar is.

Comment

11 maanden... Painfull... Eerlijkheid gebied me wel te zeggen dat men garagist het nodige doet om me toch niet te ontgoochelen. Heb van hem een vervangwagen gekregen voor de periode tot dat mijn wagen beschikbaar is.
                          Die mensen hebben zelf ook geen invloed op die productiedatum, dus dat is zeker mooi dat hij je daar in verder helpt.
                          '16 Peugeot 308 SW blueHDI
                          '15 Volvo XC60 D3

Comment

• Amai een cascada diesel, al eens cabrio gereden achter een diesel ? Leuk is anders !

Comment

Die mensen hebben zelf ook geen invloed op die productiedatum, dus dat is zeker mooi dat hij je daar in verder helpt.
                              toch wel want er word gewerkt met slots

Comment

• Wat zouden slots dan wel zijn?
                                Ik weet zeer goed dat een garagehouder totaal geen invloed heeft op de productiedatum. Wees er maar zeker van dat zij ook graag snel leveren. Ze hebben er geen enkel belang bij om een levering uit te stellen...

Comment

• Ziet er knap uit. Stuk beter dan zijn voorgangers.

Sent from my iPhone using Tapatalk
                                  U hoeft dit niet te lezen.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door DHL Bekijk Berichten
                                    Wat zouden slots dan wel zijn?
                                    Ik weet zeer goed dat een garagehouder totaal geen invloed heeft op de productiedatum. Wees er maar zeker van dat zij ook graag snel leveren. Ze hebben er geen enkel belang bij om een levering uit te stellen...
                                    slots bepalen waar in de productie levering je terecht komt, de eerste slots zijn duurder dan de laatste maar die krijgen dan ook veel rapper de wagens

Comment

• Allez man, wie heeft jou zoiets wijsgemaakt? Dat bestaat niet bij dealers, is een fabeltje...

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door DHL Bekijk Berichten
                                        Allez man, wie heeft jou zoiets wijsgemaakt? Dat bestaat niet bij dealers, is een fabeltje...
                                        Die collega van mij kon me indertijd wel vertellen dat ie de wagen sneller kon hebben als hij deze bij een grotere dealer bestelde...........maar dan had ie wel minder korting . ( of ze hebben hem dat indertijd ook wijsgemaakt....)

Bij de Renault-dealer werd er volgens mij een bestelling geplaatst door de dealer met de opties/specs van jouw auto en dan kon ie ongeveer zien wanneer deze van de band zou komen....en dat was op 1 week na meestal juist .

Comment

• Ik werkte lang bij een dealer van Renault en weet zeker dat er geen mogelijkheid is om de leveringstermijn af te kopen. Maar er wordt wel heel wat gefantaseerd. Is voldoende dat een dealer als tegenargument zegt dat hij sneller kan leveren (bvb wanneer de andere garage een voorzichtige leveringstermijn gaf) en zo'n verhaal gaat dan z'n eigen leven leiden he.

Comment

Working...
                                          X