Indien dit uw eerste bezoek is, check dan eerst de FAQ door op bovenstaande
link te klikken. Mogelijk moet u register
vooraleer u kan posten: klik op de 'registreren'-link hierboven om verder te gaan. Om berichten te lezen kiest u het forum dat u wenst te bezoeken in bovenstaande lijst.
Doe mij dan maar de Cascada als ik uit die drie moet kiezen.
Opel Vectra 1.6, Bouwjaar 1992, gekocht: 2000, (januari 2003: Total Loss)
Citroën Saxo 1.1 Bic 5-deurs, Bouwjaar: september 1998, gekocht: februari 2003 (Verkocht: augustus 2010)
Citroën C4 1.6 HDI 110 pk berline, Bouwjaar: maart 2007, gekocht: juli 2010 (Ingeruild: februari 2017)
Renault Megane Grandtour GT TCe 205 EDC 2017
Jij hebt de vergelijking natuurlijk niet gemaakt, maar: wat een idiote vergelijking. De Golf heeft nauwelijks een koffer die naam waardig (en je moet er in via een brievenbus), de 3-reeks is een overprijsde hard top.
Jij hebt de vergelijking natuurlijk niet gemaakt, maar: wat een idiote vergelijking. De Golf heeft nauwelijks een koffer die naam waardig (en je moet er aan via een brievenbus), de 3-reeks is een overprijsde hard top.
Ik mis nog wa knoppekes op dat dashboard, er staan er niet genoeg op. En dat driehoekig raampje aan de zijkant ter hoogte van de spiegel: ik blijf het vreemd vinden.
Ik mis nog wa knoppekes op dat dashboard, er staan er niet genoeg op. En dat driehoekig raampje aan de zijkant ter hoogte van de spiegel: ik blijf het vreemd vinden.
Zo een knappe wagen!
De nieuwe 1.6 SIDI zit blijkbaar ook goed in elkaar:
More impressive is the sheer flexibility of the engine, pulling strongly in higher gears from low speeds with little effort – revealing a torquey undercurrent that’s easily accessed. Both test cars were six-speed manuals, as autos are not yet available.
In die tests (de reacties erop) uit England is er blijkbaar maar één ding dat telt en da's het imago. De commentaren gaan enkel en alleen daar over...blijkbaar zijn dat nog grotere "embleem-kopers" dan hier.
Comment