Indien dit uw eerste bezoek is, check dan eerst de FAQ door op bovenstaande
link te klikken. Mogelijk moet u register
vooraleer u kan posten: klik op de 'registreren'-link hierboven om verder te gaan. Om berichten te lezen kiest u het forum dat u wenst te bezoeken in bovenstaande lijst.
Lekker op mazda baschen, maar wat ik met mijne mx5 deed moogt ge is proberen met een Opel. Dan kunt ge de brokken oprapen, ik heb zelf ook 4 opel's gehad dus heb er niks tegen maar hunne goeie tijd is al lang geleden.
Ps de mijne waren Corsa a gsi, kadett city en een '74 en '78 c coupe.
Lekker op mazda baschen, maar wat ik met mijne mx5 deed moogt ge is proberen met een Opel. Dan kunt ge de brokken oprapen, ik heb zelf ook 4 opel's gehad dus heb er niks tegen maar hunne goeie tijd is al lang geleden.
Ps de mijne waren Corsa a gsi, kadett city en een '74 en '78 c coupe.
FF offtopic, diene mens die zo sukkelde met zijn gezondheid met zijn bordeaux insignia ( ik dacht Erwin) hoe ist daar nu mee?
Zou het niet weten.
Na de meeting is hij terug ziek geworden heb ik gehoord en sindsdien is hij niet meer op het forum geweest.
Ik denk niet dat het echt goed gaat met hem, hij was niet weg te slaan van de forums om anderen te kunnen helpen.
den borre
"Als je niet kan lachen met miserie, blijft er enkel miserie over..." "Eenmaal de weg is gemaakt, rij je er makkelijker over... "
Int3x0r Als ik vroeger op unief examens had, dan was dat nefast voor mijn "soldaat".
Heb ook een insignia gekocht. Ik mag hem maandag gaan afhalen in de GMAN store in Wilrijk.
Het is een 4D Cosmo Ecoflex Start/Stop 130PK Bouwj 01/12 met 8300 Km geworden. Ben me nu
door al deze posts aan het worstelen. Hoop dat ik er veel plezier aan ga beleven. Grtz.
FF offtopic, diene mens die zo sukkelde met zijn gezondheid met zijn bordeaux insignia ( ik dacht Erwin) hoe ist daar nu mee?
Zit nog steeds in een rolstoel. Waarom hij niet meer op het forum vertoeft weet ik niet.
De laatste keer dat ik hem heb gezien was in de Decathlon een paar maand geleden.
Inderdaad Erwin, de strijdvaardige, toffe en behulpzame gast, ondanks zijn gezondheidsproblemen. Hij hield het Insignia-topic levendig.
Ik hoop dat het goed met hem gaat!!
2010 BMW 118d Edition Lifestyle 143pk 2010 BMW 520dA Touring Edition Sport 177pk (verkocht)
2012 BMW 320dA F30 ModernLine 184pk (verkocht)
2014 BMW 520XdA LCi F11 M-pack 184pk
Inderdaad Erwin, de strijdvaardige, toffe en behulpzame gast, ondanks zijn gezondheidsproblemen. Hij hield het Insignia-topic levendig.
Ik hoop dat het goed met hem gaat!!
Erwin revalideert in het ziekenhuis. Hem kennende worstelt hij daar wel doorheen en komt hij hier nog zeker terug. Veel beterschap Erwin.
Weet iemand hoe het komt dat als je u gps (DVD 800) een adres in wilt geven dat je de huisnummer er niet kunt in zetten ?
Dit is zowel bij mij insignia als de astra van een kennis
Ik ben sinds kort de eigenaar van een 1.6T sport.
Graag zou ik zoveel mogelijk technische informatie over de auto hebben met name betreft de Flex ride techniek en een beschrijving van de verschillen van het sportchassis t.o.v. standaard. Is er misschien zoiets dergelijks digitaal (pdf) online beschikbaar? Volgens opel.nl moet ik voor technische vragen niet bij hun maar bij mijn dealer zijn, maar daar heb ik ook niks aan. zodoende
Ik kan het ook maar soms is het gewoon niet mogelijk er een huisnummer bij te zetten
Het adres waar ik woon is al niet mogelijk er een nummer bij te zetten zelfs over de ganse straat zal het is in de garage dan maar moeten vragen
Ik kan het ook maar soms is het gewoon niet mogelijk er een huisnummer bij te zetten
Het adres waar ik woon is al niet mogelijk er een nummer bij te zetten zelfs over de ganse straat zal het is in de garage dan maar moeten vragen
Bij mij gaat het enkel niet als het een industriepark betreft.
den borre
"Als je niet kan lachen met miserie, blijft er enkel miserie over..." "Eenmaal de weg is gemaakt, rij je er makkelijker over... "
Int3x0r Als ik vroeger op unief examens had, dan was dat nefast voor mijn "soldaat".
Het wel of niet kunnen inbrengen van nummers ligt niet aan het systeem van Opel maar aan de aanwezige versie van de kaart. Dit is ook zo bij de losse systemen van Tomtom, Garmin, Mio,... In een aantal straten zijn de huisnummers op de kaart niet gekend. Dit is zo met de kaarten van tele-atlas alsook op de kaarten van Navteq. deze laatste twee zijn de twee grootste kaartenleveranciers in de navigatiewereld.
Comment