Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Opel Insignia (Part IV)

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Opel Insignia (Part IV)

En we zitten al aan het 4de Insignia-topic.
    Bijgevoegde Bestanden
    Last edited by McClane; 30/10/2012, 22:29.
    1996 Opel Corsa B Joy 1.2 - 1998 Opel Astra G Comfort 1.7TD - 1995 Opel Corsa B 1.4SI - 2001 Opel Astra G Coupé Bertoné Edition 1.8 - 2002 Opel Zafira A Sport 1.6 - 2005 Opel Vectra C Break Cosmo 1.9CDTI
    2006 Opel Corsa C Enjoy 1.2Twinport - 2009 Opel Insignia Sports Tourer Edition 2.0CDTI

Ben benieuwd naar die facelift, voor wanneer is die gepland?
    Last edited by ; 06/11/2012, 21:21.

Comment

Lekker op mazda baschen, maar wat ik met mijne mx5 deed moogt ge is proberen met een Opel. Dan kunt ge de brokken oprapen, ik heb zelf ook 4 opel's gehad dus heb er niks tegen maar hunne goeie tijd is al lang geleden.

Ps de mijne waren Corsa a gsi, kadett city en een '74 en '78 c coupe.
      2012 Mazda MX-5 NC 2.0 Sport

2016 VW TIGUAN 150 TDI R-LINE

Comment

FF offtopic, diene mens die zo sukkelde met zijn gezondheid met zijn bordeaux insignia ( ik dacht Erwin) hoe ist daar nu mee?
        2012 Mazda MX-5 NC 2.0 Sport

2016 VW TIGUAN 150 TDI R-LINE

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Niko80 Bekijk Berichten
          Lekker op mazda baschen, maar wat ik met mijne mx5 deed moogt ge is proberen met een Opel. Dan kunt ge de brokken oprapen, ik heb zelf ook 4 opel's gehad dus heb er niks tegen maar hunne goeie tijd is al lang geleden.

Ps de mijne waren Corsa a gsi, kadett city en een '74 en '78 c coupe.
          wat deed ge dan met uwe mazda?

Comment

FF offtopic, diene mens die zo sukkelde met zijn gezondheid met zijn bordeaux insignia ( ik dacht Erwin) hoe ist daar nu mee?
            Zou het niet weten.
            Na de meeting is hij terug ziek geworden heb ik gehoord en sindsdien is hij niet meer op het forum geweest.
            Ik denk niet dat het echt goed gaat met hem, hij was niet weg te slaan van de forums om anderen te kunnen helpen.
            den borre

"Als je niet kan lachen met miserie, blijft er enkel miserie over..."
            "Eenmaal de weg is gemaakt, rij je er makkelijker over... "

Int3x0r
            Als ik vroeger op unief examens had, dan was dat nefast voor mijn "soldaat".

Comment

Heb ook een insignia gekocht. Ik mag hem maandag gaan afhalen in de GMAN store in Wilrijk.
              Het is een 4D Cosmo Ecoflex Start/Stop 130PK Bouwj 01/12 met 8300 Km geworden. Ben me nu
              door al deze posts aan het worstelen. Hoop dat ik er veel plezier aan ga beleven. Grtz.

Comment

Aja, de kleur is Silver Lake. Lijkt me wel zeer goed tegen het vuil.

Comment

succes ermee. Show wat fotos als je m hebt
                  2012 Opel Astra ST Ecoflex
                  2009 Opel Astra Ecoflex

Comment

Zit nog steeds in een rolstoel. Waarom hij niet meer op het forum vertoeft weet ik niet.
                    De laatste keer dat ik hem heb gezien was in de Decathlon een paar maand geleden.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door polle90 Bekijk Berichten
                      Aja, de kleur is Silver Lake. Lijkt me wel zeer goed tegen het vuil.
                      Prachtige kleur !

Comment

Inderdaad Erwin, de strijdvaardige, toffe en behulpzame gast, ondanks zijn gezondheidsproblemen. Hij hield het Insignia-topic levendig.
                        Ik hoop dat het goed met hem gaat!!
                        2010 BMW 118d Edition Lifestyle 143pk
                        2010 BMW 520dA Touring Edition Sport 177pk (verkocht)
                        2012 BMW 320dA F30 ModernLine 184pk (verkocht)
                        2014 BMW 520XdA LCi F11 M-pack 184pk

http://www.fabrieksbanden.nl
                        http://www.originelevelgen.be

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Baarsje Bekijk Berichten
                          Inderdaad Erwin, de strijdvaardige, toffe en behulpzame gast, ondanks zijn gezondheidsproblemen. Hij hield het Insignia-topic levendig.
                          Ik hoop dat het goed met hem gaat!!
                          Erwin revalideert in het ziekenhuis. Hem kennende worstelt hij daar wel doorheen en komt hij hier nog zeker terug. Veel beterschap Erwin.

Comment

Weet iemand hoe het komt dat als je u gps (DVD 800) een adres in wilt geven dat je de huisnummer er niet kunt in zetten ?
                            Dit is zowel bij mij insignia als de astra van een kennis

Comment

bij mij kan ik de huisnr er inzetten

Comment

Hallo forumleden,

Ik ben sinds kort de eigenaar van een 1.6T sport.
                                Graag zou ik zoveel mogelijk technische informatie over de auto
                                hebben met name
                                betreft de Flex ride techniek en een beschrijving van de verschillen van het sportchassis t.o.v. standaard.
                                Is er misschien zoiets dergelijks digitaal (pdf) online beschikbaar?
                                Volgens opel.nl moet ik voor technische vragen niet bij hun maar bij mijn dealer zijn, maar daar heb ik ook niks aan. zodoende

b.v.d,

vr. gr,
                                Michel

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door dami Bekijk Berichten
                                  bij mij kan ik de huisnr er inzetten
                                  Ik kan het ook maar soms is het gewoon niet mogelijk er een huisnummer bij te zetten
                                  Het adres waar ik woon is al niet mogelijk er een nummer bij te zetten zelfs over de ganse straat zal het is in de garage dan maar moeten vragen

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door stevie007 Bekijk Berichten
                                    Ik kan het ook maar soms is het gewoon niet mogelijk er een huisnummer bij te zetten
                                    Het adres waar ik woon is al niet mogelijk er een nummer bij te zetten zelfs over de ganse straat zal het is in de garage dan maar moeten vragen
                                    Bij mij gaat het enkel niet als het een industriepark betreft.
                                    den borre

"Als je niet kan lachen met miserie, blijft er enkel miserie over..."
                                    "Eenmaal de weg is gemaakt, rij je er makkelijker over... "

Int3x0r
                                    Als ik vroeger op unief examens had, dan was dat nefast voor mijn "soldaat".

Comment

Het wel of niet kunnen inbrengen van nummers ligt niet aan het systeem van Opel maar aan de aanwezige versie van de kaart. Dit is ook zo bij de losse systemen van Tomtom, Garmin, Mio,... In een aantal straten zijn de huisnummers op de kaart niet gekend. Dit is zo met de kaarten van tele-atlas alsook op de kaarten van Navteq. deze laatste twee zijn de twee grootste kaartenleveranciers in de navigatiewereld.

Comment

iemand die nog sneeuwkettingen nodig heeft voor zijn insignia ??
                                        courantse maat 245/45r18
                                        doe maar een bod ,ze zijn nog nieuw en nooit gebruikt

Comment

Working...
                                        X