Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Opel Insignia (Part IV)

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Sterkte aan aan de familie van erwin!

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door netebuk Bekijk Berichten
      Hallo ik heb ook dat probleem, na ongeveer 15 min. stopt het piepen.
      De wagen is al eens binnen geweest ze hebben dan een nieuw wieltje gestoken van de distrubutieriem.
      probleem is nog niet opgelost bij mij.
      En bij u al opgelost?
      Hallo,
      Heb dit probleem ook al enkele weken.
      Auto is al paar dagen binnengeweest maar ze vinden niets.

Wou hem er binnenkort terug voor binnendoen, want ze wouden het toch nog eens verder uitspitten, dus hopelijk vinden ze iets

Comment

• Oei lees nu pas het nieuws van Erwin!
        RIP Erwin!

Sterkte aan de familie en dierbaren.

Comment

• Jammerlijke zaak.

Comment

• Vandaag nog eens langs geweest in de garage ivm hun "noodzakelijke en dringende" software update (terugroepactie)
            Inmiddels is januari en februari al gepasseerd.
            Software was nog altijd niet beschikbaar, zelfs geen zicht op vanaf wanneer.
            Ofwel hebben ze het de eerste keer serieus overroepen ofwel hebben ze idd een 'groot' probleem.

Comment

• Telefoonboek

Heb sinds enige tijd problemen met mijn telefonboek...
              Ik heb in mijn telefoon bvb Koen staan met 1 telefoonnummer.

Ik heb mijn telefoon verwijderd in de insi en terug geconnecteerd...

Als ik na enkele minuten door mijn telefoonboek blader krijg ik 4 of soms 5 maal Koen...

Er komen ook steeds nummers in die al maanden niet meer in mijn telefoon zitten.

Iemend een idee?
              Groeten, Koen

Kadett D 1.3SR Rood (1989)
              Kadett E 1.6 GT Rood (1990)
              Astra F 1.6i Break Blauw (2002)
              Astra G 1.8i Break Automatic NJoy Zilver LPG (2003)
              Insignia 2.0 CDTI 130pk Automatic Pommegranate Red (2010)

www.adoewa.be

Comment

• Sterkte aan de familie van Erwin..
                Bij zo een berichten verdwijnen alle problemen en probleempjes met onze INSIGNIA als sneeuw voor de zon. Wij mogen blij zijn dat we deze problemen nog kunnen meemaken...
                Innige deelneming..

Oorspronkelijk geplaatst door corsawim Bekijk Berichten
                SLECHT NIEUWS : iK HEB ZONET VERNOMEN DAT ERWIN VAN ONDERBERGEN (erwinvo1964) (DE MAN DIE HET EERSTE BELGISCHE INSIGNIA-TREFFEN HEEFT GEORGANISEERD) IS OVERLEDEN DE NACHT VAN VRIJDAG OP ZATERDAG.

Hiermee wens ik z'n familie en vrienden m'n deelneming te betuigen. Erwin was een toffe mens die ondanks z'n zware ziekte vele mensen op dit forum heeft geholpen met de problemen die de eerste Insignia's en spijtig genoeg ook die van hem, vertoonden.
                Als laatste eerbetoon plaats ik hierbij nog een foto van z'n Insignia waar hij bijzonder trots op was!
                Rust in vrede Erwin, we zullen je niet snel vergeten.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door knight-rider Bekijk Berichten
                  Met de Astra's en Insignia's is dat net zo, maar je moet er heel goed op letten, anders merk je het niet.
                  zoals ik zei, die blijven even fel branden...

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door koro Bekijk Berichten
                    Heb sinds enige tijd problemen met mijn telefoonboek...
                    Ik heb in mijn telefoon bvb Koen staan met 1 telefoonnummer.

Ik heb mijn telefoon verwijderd in de insi en terug geconnecteerd...

Als ik na enkele minuten door mijn telefoonboek blader krijg ik 4 of soms 5 maal Koen...

Er komen ook steeds nummers in die al maanden niet meer in mijn telefoon zitten.

Iemend een idee?
                    Hoe het met DVD800 van de Insignia werkt kan ik niet precies nagaan want ik kan mijn telefoonboek
                    helemaal niet downloaden (hij doet het wel maar achteraf staat er gewoon niets in). Van de SD 900 al helemaal geen idee (want is nog DVD800).
                    Wat ik wel heb voorgehad met de (dezelfde) gsm en de pioneer carkit in de firmawagens:
                    - dubbele meldingen kwamen omdat de auto-installatie zowel de nummers uit het telefoongeheugen van de GSM
                    als van de (in de gsm verborgen) SIMkaart overnam (vandaar dubbele meldingen in het tfboek van de auto).
                    - bij wissen van het adresgeheugen in de auto (met bevestiging) en daarna terug overnemen van het gsm geheugen in de
                    auto bleek het tf geheugen van de auto niet echt gewist zodat alles er vier keer instond enz.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Polleke2 Bekijk Berichten
                      zoals ik zei, die blijven even fel branden...
                      En toch maar blijven volhouden he
                      Opel Vectra 1.6, Bouwjaar 1992, gekocht: 2000, (januari 2003: Total Loss)
                      Citroën Saxo 1.1 Bic 5-deurs, Bouwjaar: september 1998, gekocht: februari 2003 (Verkocht: augustus 2010)
                      Citroën C4 1.6 HDI 110 pk berline, Bouwjaar: maart 2007, gekocht: juli 2010 (Ingeruild: februari 2017)
                      Renault Megane Grandtour GT TCe 205 EDC 2017

Comment

• Hey Ivo,

Ik heb zelfs geen nummers op mijn sim kaart staan...
                        Groeten, Koen

Kadett D 1.3SR Rood (1989)
                        Kadett E 1.6 GT Rood (1990)
                        Astra F 1.6i Break Blauw (2002)
                        Astra G 1.8i Break Automatic NJoy Zilver LPG (2003)
                        Insignia 2.0 CDTI 130pk Automatic Pommegranate Red (2010)

www.adoewa.be

Comment

• echt he
                          Dimmen 100% zeker als de lichten aangaan.
                          Opel Insignia OPC
                          BMW X5 3.0i
                          Caterham Super 7

Comment

• dagrijlichten MOETEN dimmen en dan werken alszijnde standlichten. Als ge de lampjes demonteert dan zie je ook 2 gloeidraden zitten. Het zijn deze lampen

Last edited by Volvo_Bjorn; 10/03/2013, 18:30.
                            DAILY: Opel Corsa A 1.3S - Astra F 1.7D - Astra F 1.7TDS - Astra F 1.8i - Astra H twintop 1.6 - Corsa D 1.7cdti- Astra H GTC 1.7CDTI - Astra H GTC 1.7CDTI - Astra J Sports Tourer 1.7CDTI - Astra J Sports Tourer 1.6cdti - Volvo V60 D3 Summum (huidige wagen) Astra F Cabrio 1.8 16v (huidige wagen) OLDIES: Kadett B, Kadett C1, Kadett D, Kadett E, Rekord D, Rekord E1, Vauxhall Chevette, Monza A1 3.0E

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door WhN Bekijk Berichten
                              echt he
                              Oorspronkelijk geplaatst door Goossens Bjorn Bekijk Berichten
                              dagrijlichten MOETEN dimmen en dan werken alszijnde standlichten. Als ge de lampjes demonteert dan zie je ook 2 gloeidraden zitten. Het zijn deze lampen

Voila se, nog twee die het zeggen.

Eigenlijk is het heel simpel, er zijn twee mogelijkheden:
                              Als de gewone lichten aan gaan, dan moeten de DRL's ofwel uit gaan, ofwel dimmen en zo de functie van standlicht vervullen. Een andere mogelijkheid is er wettelijk gezien niet.
                              Meer nog als de DRL's te kort bij de knipperlichten zitten, dan moeten ze ook dimmen wanneer je de pinker op zet!
                              (zoals je bij Audi ziet)
                              Opel Vectra 1.6, Bouwjaar 1992, gekocht: 2000, (januari 2003: Total Loss)
                              Citroën Saxo 1.1 Bic 5-deurs, Bouwjaar: september 1998, gekocht: februari 2003 (Verkocht: augustus 2010)
                              Citroën C4 1.6 HDI 110 pk berline, Bouwjaar: maart 2007, gekocht: juli 2010 (Ingeruild: februari 2017)
                              Renault Megane Grandtour GT TCe 205 EDC 2017

Comment

• was ook al een hele tijd geleden dat Erwin nog op het forum geweest was. Was vroeger altijd tof om te lezen hoe hij die problemen probeerde op te lossen en hoeveel wilskracht die man had. Ongeloofelijk wat hij allemaal moeten doorstaan heeft.

RIV Erwin

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door knight-rider Bekijk Berichten
                                  En toch maar blijven volhouden he
                                  Kind, als het nu zo is dan is dat wel zo zeker ?
                                  Hebt gij een astra voor de deur staan met led dagverlichting ???
                                  Nee ? Ikke wel...

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door WhN Bekijk Berichten
                                    echt he
                                    Awel en bij mij dimmen die NIET
                                    Iets anders kan ik er niet van maken. Die dimmen geen sikkepit, branden altijd even fel.
                                    Ze vallen enkel minder op als de Xenon mee aan gaan.

Comment

• Hier ook LED en dimmen ze wel. Ik merk het goed als ik de garage in rijd, dat ze ene slag zwakker worden als de dimlichten aanfloepen.
                                      2012 Opel Astra ST Ecoflex
                                      2009 Opel Astra Ecoflex

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Goossens Bjorn Bekijk Berichten
                                        dagrijlichten MOETEN dimmen en dan werken alszijnde standlichten. Als ge de lampjes demonteert dan zie je ook 2 gloeidraden zitten. Het zijn deze lampen

Bjorn, ik heb leds en geen gloeidraadlampen. En neen die leds dimmen niet, die branden altijd even fel. Ik vermoed dat bij uw moeten het enkel van tel is op achteraf geplaatste setjes.
                                        Het bewijs staat hier voor de deur, ik kan toch moeilijk zeggen dat ze minder fel gaan branden als dit NIET zo is ?? Komaan zeg, wat win ik daar nu bij ?? Dus voor de laatste keer aan iedereen die het wil weten : mijn originele led dagrijverlichting op mijn Opel Astra met AFL dimmen NIET als de dimlichten branden...dank U !

Comment

• zie hier

Dimmen een klein beetje

+ http://www.youtube.com/watch?v=I2e5UctUeAc" title="View this video at YouTube in a new window or tab" target="_blank">YouTube Video
                                          http://www.youtube.com/watch?v=I2e5UctUeAc"> http://www.youtube.com/watch?v=I2e5UctUeAc" /> ERROR: If you can see this, then YouTube is down or you don't have Flash installed.
                                          DAILY: Opel Corsa A 1.3S - Astra F 1.7D - Astra F 1.7TDS - Astra F 1.8i - Astra H twintop 1.6 - Corsa D 1.7cdti- Astra H GTC 1.7CDTI - Astra H GTC 1.7CDTI - Astra J Sports Tourer 1.7CDTI - Astra J Sports Tourer 1.6cdti - Volvo V60 D3 Summum (huidige wagen) Astra F Cabrio 1.8 16v (huidige wagen) OLDIES: Kadett B, Kadett C1, Kadett D, Kadett E, Rekord D, Rekord E1, Vauxhall Chevette, Monza A1 3.0E

Comment

Working...
                                          X