Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Opel Insignia (Part IV)

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Mijn voorste remblokken zijn vervangen aan 45.000 km - prijs was 196 euro (de remblokken alleen waren 130 euro + BTW)

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Staf de Meyer Bekijk Berichten
      Ik ben de bezitter van een Opel insignia 1,6 turbo nieuw aangekocht eind november 2012.
      Een paar dagen na afhalen vastgesteld dat de cruise control uitviel en dan niet meer op te zetten. Intussen is de wagen bijna 4 maanden oud en het probleem nog steeds niet opgelost. Reeds 5 weken in de garage gestaan en steeds maar afgescheept met een software update die nog niet vrij gegeven is door Opel. Momenteel is het zelfs erger dan voorheen en kan ik de cruise control praktisch niet meer gebruiken. Na 3 maanden is de leverancier van de wagen tot de vastelling gekomen dat hij het probleem zelf niet kan oplossen. Reeds 2 maanden gemeld bij Opel belgie. Momenteel zou de wagen in Kontich of Wilrijk staan en zou men vast gesteld hebben dat er verkeerde software in de wagen zit. Software voor aditieve cruise control terwijl er een gewone cruise control in zit. Ik heb intussen weer een week niets gehoord van de status van de wagen omdat het blijkbaar niet zo eenvoud zou zijn om de juiste software in de wagen te programmeren.
      Heeft iemand een idee of ik hiervoor een schadevergoeding kan eisen omdat ik intussen de wagen al lang heb moeten missen terwijl verzekering en dergelijke maar doorloopt. Tevens heeft men de wagen dus geleverd met verkeerde software dus niet zoals op de bestellonen. Alleen nog afwachten of de melding die ze mij gegeven hebben werkelijk de fout gaat oplossen.

Groeten.
      Je zal zeker een vervangwagen kunnen eisen !

Comment

• Opel eye

Hallo,
        Ik rijd ongeveer 1 week met een insignia. Een 2dehandswagen van 2009 met 50000 km op de teller. Het is een Cosmo met alles drop en deraan. Prachtige wagen en een plezier om in te rijden. Moet juist nog eens binnen voor de befaamde zetelverwarming maja wordt toch gemaakt onder garantie....
        Ik heb even een kleine vraag over het opel eye. Ik lees dat je terwijl je aan het rijden bent het laatste verkeersbord kunt oproepen via het stuurwiel, nu als ik zoek op internet moet dit via de knop waar je de cruisecontrol mee bedient. Maar ik weet helemaal niet waar deze knop staat. Er staat op dat je deze moet oproepen met de knop links op het stuur maar hiermee zet ik gewoon de cc af. Iemand een idee hoe ik dit moet doen.
        Groeten,
        Bart

Comment

• Deze mogen ze mij ook op de oprit zetten. Fully loaded en dikke diesel

2012 Opel Astra ST Ecoflex
          2009 Opel Astra Ecoflex

Comment

• Hallo, gisteravond iets voorgehad,bij het ontsluiten van de deuren met de afstandsbediening, schiet de koelventilator aan zonder dat de auto warm had, hij stond al 4 uur stil. Na een ritje van ongeveereen half uur draaide hij nog altijd op volle kracht. Wat kan de oorzaak zijn ? Het gaat om een insignia ST. Biturbo. Groetjes

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Tibe08 Bekijk Berichten
              Hallo,
              Ik rijd ongeveer 1 week met een insignia. Een 2dehandswagen van 2009 met 50000 km op de teller. Het is een Cosmo met alles drop en deraan. Prachtige wagen en een plezier om in te rijden. Moet juist nog eens binnen voor de befaamde zetelverwarming maja wordt toch gemaakt onder garantie....
              Ik heb even een kleine vraag over het opel eye. Ik lees dat je terwijl je aan het rijden bent het laatste verkeersbord kunt oproepen via het stuurwiel, nu als ik zoek op internet moet dit via de knop waar je de cruisecontrol mee bedient. Maar ik weet helemaal niet waar deze knop staat. Er staat op dat je deze moet oproepen met de knop links op het stuur maar hiermee zet ik gewoon de cc af. Iemand een idee hoe ik dit moet doen.
              Groeten,
              Bart
              Als ik het me nog goed herinner is het niet op het stuur maar de knop van de boordcomputer op de hendel. (die om te resetten )

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Polleke2 Bekijk Berichten
                Als ik het me nog goed herinner is het niet op het stuur maar de knop van de boordcomputer op de hendel. (die om te resetten )
                Nee deze is het ook niet. Heb al op alle mogelijke knoppen gedrukt, maar vind niks. Zelfs dealer weet het niet. Heb mail gestuurd naar klantendienst mss weten zij het.

Comment

• Het is weer zover. Een maand geleden een melding gekregen handbrake service. Na onderzoek handremmodule kapot, deze is dan wel gemaakt in garantie. Mijn garantie is nu 10 dagen vervallen en nu krijg ik terug dezelfde melding. Gisteren naar de garage geweest en ze zeggen dat het deze keer de bedrading is en dat ze er niks aan kunnen doen. Er is geen garantie op omdat deze is afgelopen. Een maand geleden hebben ze alles nagekeken en nu zeggen ze dat ze er niks aan kunnen doen en dat de kosten voor mij zijn. Niet te geloven, deze klant zijn ze in ieder geval al kwijt. Heeft er nog iemand zoveel problemen met de elektronische handrem?

Comment

• pffff toch veel negatieve post heb gisteren een 2dehands gekocht bj 2011sport tourer cosmo 160pk en 4x4 en 49000km maar moet nog een weekje wachten plaatsing trekhaak
                    zal blij zijn als het volgende week is en zal eens wat pics posten

Comment

Nee deze is het ook niet. Heb al op alle mogelijke knoppen gedrukt, maar vind niks. Zelfs dealer weet het niet. Heb mail gestuurd naar klantendienst mss weten zij het.
                      Het is toch de hendel waar je moet switchen tussen de verschillende tabs van de boordcomputer. Een van de tabs laat je steeds de laatste waarschuwing zien.

Comment

Het is toch de hendel waar je moet switchen tussen de verschillende tabs van de boordcomputer. Een van de tabs laat je steeds de laatste waarschuwing zien.
                        het is draaien aan de hendel als je in de juiste tabinstelling zit (en dat doe je met de platte knop)

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Sig63 Bekijk Berichten
                          het is draaien aan de hendel als je in de juiste tabinstelling zit (en dat doe je met de platte knop)
                          Hetgeen wat ik bedoelde... Op het stuur is er geen knop. Op de modellen van 2009 is die knop voorzien op het stuur maar is niet functioneel.
                          De knop met precies een lolly tussen twee lijnen...

Comment

Hetgeen wat ik bedoelde... Op het stuur is er geen knop. Op de modellen van 2009 is die knop voorzien op het stuur maar is niet functioneel.
                            Wel mijn model is van 2009, uiteraard met als optie opel eye. Maar op mijn stuur staat die knop dus helemaal niet. Kan het enkel oproepen aan de hendel van de richtingaanwijzers.

Comment

tegenwoordig is dat de knop voor de afstandsindicator (FDI); ik weet dat op de eerste modellen daar ook een knop stond die nergens voor diende... een lolly kan ik er wel niet van maken

Comment

Wel mijn model is van 2009, uiteraard met als optie opel eye. Maar op mijn stuur staat die knop dus helemaal niet. Kan het enkel oproepen aan de hendel van de richtingaanwijzers.
                                Bij mij stond die knop er wel maar die was dus niet in gebruik.

Comment

Bij mij stond die knop er wel maar die was dus niet in gebruik.
                                  Raar, zijn er dan een op een jaar tijd zoveel verschillende sturen gemaakt. Raar voor een bedrijf dat constant wil besparen en in elk model hetzelfde gebruikt.

Comment

Raar, zijn er dan een op een jaar tijd zoveel verschillende sturen gemaakt. Raar voor een bedrijf dat constant wil besparen en in elk model hetzelfde gebruikt.
                                    Het was enkel maar een knop die er extra bij was, het stuur zelf was identiek.

Comment

• Na 4 jaar met veel plezier rondgereden te hebben met m'n Insignia 1.6 turbo sport vandaag de Opel ingeruild voor een andere Duitser.............BMW f30.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door remus79 Bekijk Berichten
                                        pffff toch veel negatieve post heb gisteren een 2dehands gekocht bj 2011sport tourer cosmo 160pk en 4x4 en 49000km maar moet nog een weekje wachten plaatsing trekhaak
                                        zal blij zijn als het volgende week is en zal eens wat pics posten
                                        Ne grijze ? Directie wagen?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door suby555 Bekijk Berichten
                                          Ne grijze ? Directie wagen?
                                          Nee ne zwarte gekocht bij de w in nazareth
                                          nog 2 keer slapen

Comment

Working...
                                          X