komt er eigenlijke een opvolger van de Insignia? Ander model, nieuw concept ofzo, want 't is nu toch al een paar jaren op de baan dacht ik?
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
Opel Insignia (Part IV)
Collapse
X
-
Oorspronkelijk geplaatst door f.v Bekijk BerichtenNaar het schijnt komt er binnenkort een facelift (als je internet mag geloven).
Maar vorig jaar heeft de Insignia al enkele bescheiden vernieuwingen gehad, nieuwe motor,
nieuwe kleuren en nieuw infotainment.
Persoonlijk vind ik het nog niet nodig er al iets aan te veranderen (uiterlijk).
Hij is pas eind 2009 begin 2010 vlot in het straatbeeld gekomen.
De mijne was van 8/2009 en heb de eerste maanden er zelden ene tegengekomen.den borre
"Als je niet kan lachen met miserie, blijft er enkel miserie over..."
"Eenmaal de weg is gemaakt, rij je er makkelijker over... "
Int3x0r
Als ik vroeger op unief examens had, dan was dat nefast voor mijn "soldaat".
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door corsawim Bekijk BerichtenErwin revalideert in het ziekenhuis. Hem kennende worstelt hij daar wel doorheen en komt hij hier nog zeker terug. Veel beterschap Erwin.
Grtz,
Jean
Na 60K km nog steeds een tevreden Insignia-rijder.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Circo Bekijk BerichtenFantastische kerel die Erwin, ik wens hem 't allerbeste en hopelijk komt het nog eens tot een rëunie in Brasschaat...
Grtz,
Jean
Na 60K km nog steeds een tevreden Insignia-rijder.
Comment
-
Ik heb net mijn Passat van 2008 binnengedaan (einde contract) en een Insignia 2009 Sports Touring 130pk meegekregen om verder op te rijden.
Eerste indruk: amai die motor maakt lawaai!
Niet zo erg als een 1.9 TDI die ik onlangs als vervangwagen meekreeg, maar kan toch echt niet tippen aan den 2.0 common rail TDI in mijn Passat.
Eenmaal warm valt het wel mee, maar je blijft de motor toch meer horen.
Tweede indruk: amai dit onderstel is wel echt veel strakker dan die Passat.
Ik wist al wel dat een Passat een bompa auto is, maar met de Insignia kan je echt veel strakker door de bocht!
18" tov 16" banden zullen er ook wel iets mee te maken hebben.
Ophanging, stuur, alles is veel directer dan bij de Passat, zelfs in Touring mode.
Interieur is wel van iets minder interessante kunststof, maar ja de Passat die ik had was ook een Highline.
Als je een Highline tov een Comfortline vergelijkt is de kwaliteitsbeleving ook een pak anders.
Valt wel op dat men voor autotesten bijna altijd een Highline meegeeft bij VW...
De wagen is uitgerust met een DVD800 navigatiesysteem.
Een vraagje hierbij: wat is de maximum grootte van USB stick die je kan gebruiken?
Ik lees iets van 1000 liedjes of zo, dus het heeft niet veel zin om groter te gaan dan 4GB of zo?
Is een iPod Classic gebruiksvriendelijker? Kan je daar wel meer liedjes mee afspelen?
Comment
-
Heeft iemand dit gehad? Als ik mijn koppelingspedaal induw hoor ik altijd een krakend geluid. Dit is alleen als ik schakel al rijdend en niet als ik het doe terwijl hij in neutraal staat aan bijvoorbeeld een rood licht. Vooral als hij koud is hoor je het feller. Hij heeft nu 29.000 km en moet bijna binnen voor zijn onderhoud.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Chris_147 Bekijk BerichtenIs het mogelijk om de deuren automatisch te laten vergrendelen vanaf 10 per uur of zo?
Comment
-
Ja heb dat ook gehad.Duurde al 3 jaar zo maar ze kregen het niet weg.Heb zelf dan maar teflonspray erop gespoten en het gekraak is weg.Maar ben juist terug uit garage wegens foutmelding op bc. Problemen met kleppen voor de roetfilter.Gaat me zo maar eens 1100 eurootjes kosten.En opel komt er al voor zo'n 300 euro tussen
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door pnoo Bekijk BerichtenJa heb dat ook gehad.Duurde al 3 jaar zo maar ze kregen het niet weg.Heb zelf dan maar teflonspray erop gespoten en het gekraak is weg.Maar ben juist terug uit garage wegens foutmelding op bc. Problemen met kleppen voor de roetfilter.Gaat me zo maar eens 1100 eurootjes kosten.En opel komt er al voor zo'n 300 euro tussen
En waar heb je die spray juist gespoten??
Comment
-
Achteraan nog niet moeten vervangen.
Vooraan 15000km heb nu 32000 en zou ze stillekes terug moeten vervangen.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Chris_147 Bekijk BerichtenIs het mogelijk om de deuren automatisch te laten vergrendelen vanaf 10 per uur of zo?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door ivob2 Bekijk BerichtenOp de Insignia ST Cosmo staat het standaard. Van de andere versies weet ik het niet.
Hangt van het bouwjaar af. Mijne cosmo ST had het niet. En ook niet mogelijk om het achteraf toe te voegen. (ondertussen misschien wel maar dat weet ik niet)
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door ivob2 Bekijk BerichtenOp de Insignia ST Cosmo staat het standaard. Van de andere versies weet ik het niet.den borre
"Als je niet kan lachen met miserie, blijft er enkel miserie over..."
"Eenmaal de weg is gemaakt, rij je er makkelijker over... "
Int3x0r
Als ik vroeger op unief examens had, dan was dat nefast voor mijn "soldaat".
Comment
Comment