Indien dit uw eerste bezoek is, check dan eerst de FAQ door op bovenstaande
link te klikken. Mogelijk moet u register
vooraleer u kan posten: klik op de 'registreren'-link hierboven om verder te gaan. Om berichten te lezen kiest u het forum dat u wenst te bezoeken in bovenstaande lijst.
Ja de insignia sw is inderdaad een zware jongen... Weet je nog wat je toen hebt betaald voor de remblokken ?
het zou rond de 157€ kosten voor de voorste met werk uren er bij ongeveer 200€ en dat kan serieus schele van garage tot garage...
Geen idee wat het gekost heeft. Leasewagen dus factuur recht naar de leasemaatschappij. :-)
Weet er iemand hoe je de bescherming van de luidsprekers eraf haalt in het bestuurdersportier, ik heb sinds vandaag een gekraak wanneer er muziek speelt, het is niet luid maar wel irriterend. Is begonnen toen ik naar iemand belde.
Aangezien mijn Insignia ingeruild is heb ik nog 4 lichtmetalen velgen 18 inch (orgineel) staan. In absolute nieuwstaat voorzien van winterbanden, slechts 4000 km ( 1 seizoen) gebruikt.
Iemand interesse?
Daar gade volgens mij dikke spijt van krijgen. Ik heb ooit ook den overstap gedaan van een Astra H twintop naar een Corsa D. Na een week miste ik mijne twintop al immens hard en had ik er dikke vette spijt van.
DAILY: Opel Corsa A 1.3S - Astra F 1.7D - Astra F 1.7TDS - Astra F 1.8i - Astra H twintop 1.6 - Corsa D 1.7cdti- Astra H GTC 1.7CDTI - Astra H GTC 1.7CDTI - Astra J Sports Tourer 1.7CDTI - Astra J Sports Tourer 1.6cdti - Volvo V60 D3 Summum (huidige wagen) Astra F Cabrio 1.8 16v (huidige wagen) OLDIES: Kadett B, Kadett C1, Kadett D, Kadett E, Rekord D, Rekord E1, Vauxhall Chevette, Monza A1 3.0E
Daar gade volgens mij dikke spijt van krijgen. Ik heb ooit ook den overstap gedaan van een Astra H twintop naar een Corsa D. Na een week miste ik mijne twintop al immens hard en had ik er dikke vette spijt van.
Het zal wel ne speciale corsa worden vermoed ik...
Het zal wel ne speciale corsa worden vermoed ik...
Dan nog volgens mij, dat comfort da ge hebt mist ge zo immens hard. Corsa heeft zo een korte wielbasis in vergelijking met de Insignia. Die van mij was ook een pak sneller en zwaarder dan de cabrio maar daardoor was het zeker niet plezanter rijden. Alé ieder zijn ding natuurlijk... Maar als ik nog eens voor de keuze sta dan pak ik liever nen trage Insignia dan ne rappe Corsa
DAILY: Opel Corsa A 1.3S - Astra F 1.7D - Astra F 1.7TDS - Astra F 1.8i - Astra H twintop 1.6 - Corsa D 1.7cdti- Astra H GTC 1.7CDTI - Astra H GTC 1.7CDTI - Astra J Sports Tourer 1.7CDTI - Astra J Sports Tourer 1.6cdti - Volvo V60 D3 Summum (huidige wagen) Astra F Cabrio 1.8 16v (huidige wagen) OLDIES: Kadett B, Kadett C1, Kadett D, Kadett E, Rekord D, Rekord E1, Vauxhall Chevette, Monza A1 3.0E
Dan nog volgens mij, dat comfort da ge hebt mist ge zo immens hard. Corsa heeft zo een korte wielbasis in vergelijking met de Insignia. Die van mij was ook een pak sneller en zwaarder dan de cabrio maar daardoor was het zeker niet plezanter rijden. Alé ieder zijn ding natuurlijk... Maar als ik nog eens voor de keuze sta dan pak ik liever nen trage Insignia dan ne rappe Corsa
Mijn madam rijdt ook met een corsa en ik vind dat een heel comfortabele auto.
Het is een facelift cosmo van 2011, misschien waren die iets beter dan uw bouwjaar.
Ze had daarvoor een mini cabrio en dat is veel minder comfortabel hoor !
kwalitatief vind ik der Corsa nog steeds ondermaats. Als ge mee u knie een beetje tegen de middenconsole (radio) duwt, dan vervormt héél het dashboard tot aan u tellers toe. Ik had een Full Option cosmo OPC-line met sport chassis en 17" velgen. Da ding was been-been hard, Ik denk dat dat de hoofdreden was waarom ik niet graag met dieje wagen reed.
DAILY: Opel Corsa A 1.3S - Astra F 1.7D - Astra F 1.7TDS - Astra F 1.8i - Astra H twintop 1.6 - Corsa D 1.7cdti- Astra H GTC 1.7CDTI - Astra H GTC 1.7CDTI - Astra J Sports Tourer 1.7CDTI - Astra J Sports Tourer 1.6cdti - Volvo V60 D3 Summum (huidige wagen) Astra F Cabrio 1.8 16v (huidige wagen) OLDIES: Kadett B, Kadett C1, Kadett D, Kadett E, Rekord D, Rekord E1, Vauxhall Chevette, Monza A1 3.0E
Comment