Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Opel Insignia (Part IV)

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Oorspronkelijk geplaatst door Goossens Bjorn Bekijk Berichten
    kwalitatief vind ik der Corsa nog steeds ondermaats. Als ge mee u knie een beetje tegen de middenconsole (radio) duwt, dan vervormt héél het dashboard tot aan u tellers toe. Ik had een Full Option cosmo OPC-line met sport chassis en 17" velgen. Da ding was been-been hard, Ik denk dat dat de hoofdreden was waarom ik niet graag met dieje wagen reed.
    Niet akkoord maar van dat hard zijn daar kan ik van meepraten.
    Weliswaar niet bij de corsa maar bij mijn vectra GTS. Ook een Cosmo OPC-line met sportchassis en die heb ik na één jaar ook weggedaan omdat ik die te hard vond...

Comment

• inderdaad zo een Nurburgring editie.

Dashboard of kwaliteit , geen idee, niet belangrijk.... wel 100 keer meer "fun" dan de Insignia en zelfs 10 keer meer "fun" dan de nieuwe Astra OPC...

Maar ik was dan ook naar iets op zoek dat mij ,voor een relatief beperkt budget, FUN kon geven... een echt gooi en smijt karretje!

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door suby555 Bekijk Berichten
        inderdaad zo een Nurburgring editie.

Dashboard of kwaliteit , geen idee, niet belangrijk.... wel 100 keer meer "fun" dan de Insignia en zelfs 10 keer meer "fun" dan de nieuwe Astra OPC...

Maar ik was dan ook naar iets op zoek dat mij ,voor een relatief beperkt budget, FUN kon geven... een echt gooi en smijt karretje!

Ene nieuwe?
        2012 Opel Astra ST Ecoflex
        2009 Opel Astra Ecoflex

Comment

• Yep nieuw.

Comment

Yep nieuw.
            Zalig, staat ook vooraan op mijn verlanglijstje!
            Veel plezier alvast, maar dat gaat niet ontbreken!
            Sent from my Nokia Lumia 920 using Board Express
            Opel Corsa 1.7 cdti (sold)

Opel Astra ST Sport (sold)

Opel Zafira Tourer Cosmo 2.0 cdti 165 pk start/stop

Comment

inderdaad zo een Nurburgring editie.

goeie aankoop. Echt een onderschatte kar ! alhoewel ik had getwijfeld met de nieuwe astra opc want dat blijkt ook wel een beest te zijn

Comment

• den borre

"Als je niet kan lachen met miserie, blijft er enkel miserie over..."
                "Eenmaal de weg is gemaakt, rij je er makkelijker over... "

Int3x0r
                Als ik vroeger op unief examens had, dan was dat nefast voor mijn "soldaat".

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Jurgen_ Bekijk Berichten
                  goeie aankoop. Echt een onderschatte kar ! alhoewel ik had getwijfeld met de nieuwe astra opc want dat blijkt ook wel een beest te zijn
                  Ik heb 2 dagen met de nieuwe Astra OPC gereden en daarna 2 dagen met een Nurburgring Corsa, daar heb ik mij dus echt veel meer met geamuseerd!!

Comment

• Wanneer komt de facelift eigenlijk? De Insignia is toch al een tijdje op de markt, en zelfs de Astra (die later uitkwam) heeft al een (mini-)facelift gekregen.
                    freude am fahren

Comment

• Heb ook eens een weekend met een Corsa NBR editie gereden (de matwitte van Opel Belgium) en wat was me dat voor een beestje!
                      Samen met men maten naar de haven gereden en tegen men maat zijn Lancer EVO 4 sprintjes gedaan, en evo was in de eerste km's pak achter!
                      Zone corsa kunde echt zalig mee scheuren, zonder te moeten boeten kwa comfort!
                      Wou er ene kopen maar kreeg men vriendin niet zover

Comment

• Ja , ik had ook die matwitte voor een 2 dagen.
                        Ik wist dat die met al die aanpassingen en de positieve reviews ging meevallen, maar dat die zo leuk zou rijden had ik niet verwacht.

Ik vreesde dat ie ging tegenvallen na eerst 2 dagen de Astra OPC te hebben getest ,maar nee in tegendeel , beviel mij veel beter dan de Astra...

Comment

• Die matwitte is toch een prettig gestoord bakske! Heb zelf nog nieut met de nieuwe Astra Opc gereden wel al eens in real life gezien maar kon me niet echt bekoren!
                          Corsa Opc is iets bescheidener maar biedt SUPER veel fun! Enkel als je wat te zot doet zie je de meter goed zakken...
                          Kun je de NBR nu nog bestellen, als je op de opel site ziet kan je die niet meer samenstellen enkel de "gewone" Opc

grtz Steven

Comment

• Ja is nog te configureren, maar ge moet op de Opel site eerst een witte OPC kiezen en dan naar opties gaan en dan kan je Nurburgring package kiezen ;-)

Comment

Ja is nog te configureren, maar ge moet op de Opel site eerst een witte OPC kiezen en dan naar opties gaan en dan kan je Nurburgring package kiezen ;-)
                              Hopelijk voor u heb ook jij de mei actie "alle opties aan 50%" gekregen.
                              den borre

Int3x0r

Comment

• Neen toch niet

Daar ben ik nu met bezig, heb al gebeld naar de klantendienst ook maar ziet er niet goed uit.
                                Dealer wil hem niet in stock nemen zodat ik een nieuwe kan bestellen.
                                Is een TE speciaal model, 1,3cdti bv. was geen probleem geweest...

Comment

Neen toch niet

Daar ben ik nu met bezig, heb al gebeld naar de klantendienst ook maar ziet er niet goed uit.
                                  Dealer wil hem niet in stock nemen zodat ik een nieuwe kan bestellen.
                                  Is een TE speciaal model, 1,3cdti bv. was geen probleem geweest...
                                  Kan hij niet eens luisteren bij andere dealers in België?
                                  Er zal altijd wel iemand te vinden zijn die een sportieve showroom wilt of zo een modellen vaker verkoopt.
                                  En dan zeker aan de andere kant van de taalgrens.
                                  Maar of ze daar moeite willen voor doen is iets anders.
                                  den borre

Int3x0r

Comment

• Kan je de aankoop niet meer annuleren?
                                    Daar heb je toch ook een betaalde tijd voor.
                                    den borre

Int3x0r

Comment

• Als je in de showroom je handtekeing onder de bon zet blijkbaar niet.

Mijn dealer moet ook via een hoofddealer gaan en daar wringt het schoentje!
                                      Mijn garage vindt het ook erg genoeg

Comment

• ik dacht dat je zonder kosten kon opzeggen binnen bepaalde termijn maar blijkt enkel te gaan bij verkoop op afstand
                                        Last edited by ; 03/05/2013, 20:10.

Comment

Als je in de showroom je handtekeing onder de bon zet blijkbaar niet.

Mijn dealer moet ook via een hoofddealer gaan en daar wringt het schoentje!
                                          Mijn garage vindt het ook erg genoeg
                                          Lijkt me wel een plezante auto, maar zoveel geld voor zo een kleine auto. Ik snap niet dat iemand er zoveel geld aan kan geven of ge moet er in zwemmen .

Comment

Working...
                                          X