Oorspronkelijk geplaatst door alanus
Bekijk Berichten
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
Opel Insignia (Part IV)
Collapse
X
-
-
Oorspronkelijk geplaatst door DCAT Bekijk BerichtenBedankt voor de reactie ben je hier zeker van, mijn vrouw is naar de garage geweest daar vertelden ze haar dat we iets meer dan 100 euro moesten betalen voor de mat en dat ze eerst moesten kijken welke mat stuk was en dan kwamen hier de werkuren nog eens bij en ze konden niet zeggen hoelang het ging duren .
2010 bestuurderskant
2011 passagierskant
2012 opnieuw bestuurderskant
Ik heb even gezocht naar het nummer van de buitendienstoplossing maar ik vind hem niet meer.den borre
"Als je niet kan lachen met miserie, blijft er enkel miserie over..."
"Eenmaal de weg is gemaakt, rij je er makkelijker over... "
Int3x0r
Als ik vroeger op unief examens had, dan was dat nefast voor mijn "soldaat".
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door DCAT Bekijk BerichtenBedankt voor de reactie ben je hier zeker van, mijn vrouw is naar de garage geweest daar vertelden ze haar dat we iets meer dan 100 euro moesten betalen voor de mat en dat ze eerst moesten kijken welke mat stuk was en dan kwamen hier de werkuren nog eens bij en ze konden niet zeggen hoelang het ging duren .
Comment
-
Like a boss!
damen en heren!
Gisteren in mijn gloednieuwe zwarte insignia naar huis gereden!! (En of ik content ben)
Iets wat me onmiddellijk ergerde. De middenconsole bestaat uit een soort mat zwart plastic. Als je op een knop drukt lijkt het net alsof je er een big mac tegenaan gesmeerd hebt. Hoe maak je deze schoon?
Ik durf het niet met eender wat kuisen. (bang dat het wit wordt)
Dan de radio.. 7 luidsprekers.. maar wel echt niet geweldig? als ik de bas omhoog zet lijkt het alsof deze gewoon wegvalt.
Iemand die de audio in zijn wagen bijgewerkt heeft?
Voor de rest TOP!
Nu de manual is doornemen..
Als ik vanavond tijd heb, fotoshoot in de haven van Antwerpen!
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Black_Insignia Bekijk Berichtendamen en heren!
Gisteren in mijn gloednieuwe zwarte insignia naar huis gereden!! (En of ik content ben)
Iets wat me onmiddellijk ergerde. De middenconsole bestaat uit een soort mat zwart plastic. Als je op een knop drukt lijkt het net alsof je er een big mac tegenaan gesmeerd hebt. Hoe maak je deze schoon?
Ik durf het niet met eender wat kuisen. (bang dat het wit wordt)
Dan de radio.. 7 luidsprekers.. maar wel echt niet geweldig? als ik de bas omhoog zet lijkt het alsof deze gewoon wegvalt.
Iemand die de audio in zijn wagen bijgewerkt heeft?
Voor de rest TOP!
Nu de manual is doornemen..
Als ik vanavond tijd heb, fotoshoot in de haven van Antwerpen!
Die plastiek kuisen met water en zo'n microvezeldoek speciaal voor glas. : tweede probleem opgelost.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door stevie007 Bekijk BerichtenZijn er hier nog die al een software update (motor) hebben gehad in de garage buiten de garantie ? En wat moeste jullie hier voor betalen?
Ik heb een hele tijd geleden eens een oproepbrief gekregen voor een update en deze ging gratis zijn (auto is al buiten garantie). Ik ben toen naar de garage gegaan en daar zeiden ze dat het nog een hele tijd zou duren alvorens de update kon geprogrammeerd worden omdat ze nog bezig zijn met de ontwikkeling van de software. Indien je geregistreerd staat bij Opel als insignia-eigenaar dan krijg je die oproeping automatisch.
Comment
-
Heeft er hier nog iemand al eens een melding gehad van koelvloeistofpijl te laag ?
Heb al ondertussen twee keer deze melding gehad op 2 weken heb zonet dan ook eens even gekeken alleen ik weet niet of er genoeg nog in zit hoe kan je dit zien ? want ik zie nergens min of max opstaan... Ook heeft de wagen een lek alleen dit is juist onder wagen ongeveer int midden van de handrem waar de lek is, is er ook een gat en als ik mee mijn vinger voel is het als of ik een buisje voel en daar voel en zie ik ook de drupjes uit komen
Foto koelvloeistofpijl
Lek
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door stevie007 Bekijk BerichtenHeeft er hier nog iemand al eens een melding gehad van koelvloeistofpijl te laag ?
Heb al ondertussen twee keer deze melding gehad op 2 weken heb zonet dan ook eens even gekeken alleen ik weet niet of er genoeg nog in zit hoe kan je dit zien ? want ik zie nergens min of max opstaan... Ook heeft de wagen een lek alleen dit is juist onder wagen ongeveer int midden van de handrem waar de lek is, is er ook een gat en als ik mee mijn vinger voel is het als of ik een buisje voel en daar voel en zie ik ook de drupjes uit komen
Foto koelvloeistofpijl
Lek
Comment
-
Het maximum koelvleistofpeil ligt inderdaad op de scheiding van het expansievat. Je kan op de bovenste foto ook de twee pijlen van het maximumniveau aan de linkerkant zien staan. Het "lek" aan de onderkant is volgens mij ook condens van de airco, niks om je zorgen over te maken dus, vrijwel iedere auto met airco heeft daar mee te maken, het is een normaal verschijnsel.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Diabolic Bekijk BerichtenHet maximum koelvleistofpeil ligt inderdaad op de scheiding van het expansievat. Je kan op de bovenste foto ook de twee pijlen van het maximumniveau aan de linkerkant zien staan. Het "lek" aan de onderkant is volgens mij ook condens van de airco, niks om je zorgen over te maken dus, vrijwel iedere auto met airco heeft daar mee te maken, het is een normaal verschijnsel.
Ja ik dacht ook al dat het van de airco was maar ja na die meldingen op de boordcomputer van het koelvloeistofpijl dacht ik al... Weet je misschien wat voor koelvloeistof er bij mag doen ?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door stevie007 Bekijk BerichtenJa ik dacht ook al dat het van de airco was maar ja na die meldingen op de boordcomputer van het koelvloeistofpijl dacht ik al... Weet je misschien wat voor koelvloeistof er bij mag doen ?
Comment
-
Bericht aan alle autofreaks hier!!!
Ben ten einde raad. Wie weet de oplossing om dit euvel te verhelpen? Brandstof, airco, leidingen, weet ik veel...?
Fenomeen:
1. Motor koud. Warm weer. Airco aan. -> Motor schokt, zelfs in neutraal.
2. Motor koud. Koud weer. Airco aan. -> Geen problemen.
3. Motor koud. Airco uit. -> Geen problemen, zelfs bij warm weer.
4. Motor warm (90°C)µ. Airco aan. -> Geen problemen.
Het schokken doet zich dus enkel voor bij een koude motor en een intensief werkende airco.
Heb dit eenmaal zelf kunnen verhelpen door een aditief in de brandstof te doen. Nadat mijn tank leeg was en opnieuw getankt kwam het schokken onmiddelijk terug.
De airco compressor is al vervangen naar een energiezuiniger alternatief maar dit heeft nog niets uitgehaald.
Please jongens, breek jullie hersens eens want de garage kan me niet verder helpen
Comment
-
Andere garage zoeken die u wel kan verder helpen!Opel Vectra 1.6, Bouwjaar 1992, gekocht: 2000, (januari 2003: Total Loss)
Citroën Saxo 1.1 Bic 5-deurs, Bouwjaar: september 1998, gekocht: februari 2003 (Verkocht: augustus 2010)
Citroën C4 1.6 HDI 110 pk berline, Bouwjaar: maart 2007, gekocht: juli 2010 (Ingeruild: februari 2017)
Renault Megane Grandtour GT TCe 205 EDC 2017
Comment
-
-
Oorspronkelijk geplaatst door DieterC Bekijk BerichtenBericht aan alle autofreaks hier!!!
Ben ten einde raad. Wie weet de oplossing om dit euvel te verhelpen? Brandstof, airco, leidingen, weet ik veel...?
Fenomeen:
1. Motor koud. Warm weer. Airco aan. -> Motor schokt, zelfs in neutraal.
2. Motor koud. Koud weer. Airco aan. -> Geen problemen.
3. Motor koud. Airco uit. -> Geen problemen, zelfs bij warm weer.
4. Motor warm (90°C)µ. Airco aan. -> Geen problemen.
Het schokken doet zich dus enkel voor bij een koude motor en een intensief werkende airco.
Heb dit eenmaal zelf kunnen verhelpen door een aditief in de brandstof te doen. Nadat mijn tank leeg was en opnieuw getankt kwam het schokken onmiddelijk terug.
De airco compressor is al vervangen naar een energiezuiniger alternatief maar dit heeft nog niets uitgehaald.
Please jongens, breek jullie hersens eens want de garage kan me niet verder helpen
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door DieterC Bekijk BerichtenBericht aan alle autofreaks hier!!!
Ben ten einde raad. Wie weet de oplossing om dit euvel te verhelpen? Brandstof, airco, leidingen, weet ik veel...?
Fenomeen:
1. Motor koud. Warm weer. Airco aan. -> Motor schokt, zelfs in neutraal.
2. Motor koud. Koud weer. Airco aan. -> Geen problemen.
3. Motor koud. Airco uit. -> Geen problemen, zelfs bij warm weer.
4. Motor warm (90°C)µ. Airco aan. -> Geen problemen.
Het schokken doet zich dus enkel voor bij een koude motor en een intensief werkende airco.
Heb dit eenmaal zelf kunnen verhelpen door een aditief in de brandstof te doen. Nadat mijn tank leeg was en opnieuw getankt kwam het schokken onmiddelijk terug.
De airco compressor is al vervangen naar een energiezuiniger alternatief maar dit heeft nog niets uitgehaald.
Please jongens, breek jullie hersens eens want de garage kan me niet verder helpen
Anders eens het volledige topic overlopen.den borre
"Als je niet kan lachen met miserie, blijft er enkel miserie over..."
"Eenmaal de weg is gemaakt, rij je er makkelijker over... "
Int3x0r
Als ik vroeger op unief examens had, dan was dat nefast voor mijn "soldaat".
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door stevie007 Bekijk BerichtenAlleen maar water?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door alanus Bekijk BerichtenOver schokkende motoren is er hier al het één en ander de revue gepasseerd.
Anders eens het volledige topic overlopen.
Comment
Comment