Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Opel Insignia (Part IV)

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Oorspronkelijk geplaatst door K&K Bekijk Berichten
    Geen zin? Geen tijd om 4000 posts na te lezen en die zoekfunctie van het forum is ook niet de gemakkelijkste om te vinden wat je exact zoekt. Wat bedoel je met buitendienst oplossingen?
    Buitendienst oplossingen zijn zaken die normaal alleen voor de dealers bestemd zijn. Wanneer iemand zich van zo'n probleem aanbiedt, dan staat er in die oplossing wat er moet gebeuren en op wat de klant recht heeft.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Polleke2 Bekijk Berichten
      Buitendienst oplossingen zijn zaken die normaal alleen voor de dealers bestemd zijn. Wanneer iemand zich van zo'n probleem aanbiedt, dan staat er in die oplossing wat er moet gebeuren en op wat de klant recht heeft.
      En die zouden hier op het forum staan? Misschien dan toch maar eens een namiddag vrij maken om er achter te zoeken ;-)

Comment

En die zouden hier op het forum staan? Misschien dan toch maar eens een namiddag vrij maken om er achter te zoeken ;-)

Die staan hier op het forum ja, en ook ja, de zoekfunctie trekt op niks

Comment

• Enkele tips om dit terug te vinden? Ik heb topic II, III en IV doorzocht op 'koffer' en 'buitendienst' maar zonder resultaat. Als ik nu de nummer heb van die buitendienst oplossing heb of de persoon wie die geplaast heeft...

Comment

• Wat betreft die stekker: hopelijk heb je dan meer geluk dan ik. Ook bij mij was de stekker "aangetast" (maar gedurende 3 jaar bij iedere onderhoudsbeurt nooit iets gevonden waar het kofferprobleem vandaan kwam, ze beschuldigden mij er op den duur bijna van dat ik ne moeilijke was die alles verzon. Was nochtans mijn derde privéOpel en tweede bedrijfsOpel. Tot ze dus achter die printplaat kwamen en niet wisten kruipen van schaamte. Ze hebben dan hun "uren" zogezegd maar voor de helft aangerekend en mij een jaar gratis bijstand gegeven, kost normaal wel 40€ ).
            Nu die stekker. Na een week zoeken kwamen ze er achter (of hebben ze me wijsgemaakt) dat er voor dat model Insignia geen losse stekker te krijgen was noch dat die van een ander model paste. Hebben ze dus een hele kabelboom incl. stekker van achter naar voor moeten trekken. Hopelijk vergaat het jou beter. Ik geloof er ook niets van dat wij 2 de enigen zijn met exact hetzelfde probleem. Dat ze er niet voor durven uitkomen begrijp ik nog enigszins maar dat ze (ze hebben voor mij toch alleen al in Russelsheim 2 van die boxen moeten bestellen) dat probleem en de simpele en goedkope oplossing niet doorgeven aan hun dealers kan er bij mij niet in. Ik heb idd bijna 2 jaar rondgereden met falende klep tot het op drie weken tijd grondig 2 keer misging. Na het uitboren van dat gietkruisje werkt alles idd naar behoren. Of het zou een vorm van werkgelegenheidcreatie moeten zijn op kosten van hun klanten. Nu dan toch kortstondig want hier is er al ene minder (overigens met mijn 2 vorige Astra Breaks nooit één probleem gehad. De Insignia gaat na de winter de deur uit (zuipt ook veel te veel) en als over 2.5 jaar de lease van de Zafira ten einde is (wat is dat nu voor een antwoord dat je moet wachten op een software update als je midden in Parijs staat met een gps die vastloopt, al rijdend je radio niet meer kan afzetten of in Rijsel staat met een bleirende gps stem die zich na het afzetten van het contact zelfs dan nog het zwijgen niet wil laten opleggen . Software de nieuwe schuilmantel om zich achter te verstoppen voor modellen die eigenlijk nog niet genoeg uitontwikkeld zijn om in productie te gaan).
            Wel met spijt in het hart dat ik de Insignia moet uitwuiven want hij zat heerlijk en zag er meer dan leuk uit. Maar trop is trop.
            Nu wat betreft die "buitendienst" oplossingen betreft daar zou ik ook wel eens het fijne van willen weten. En als ik binnenkort weer binnenga voor die terugroepactie van de kofferveer zal ik hun zeker er op wijze dat ik echt niet de enige was met dit probleem.
            Last edited by ivob2; 24/11/2015, 20:44.

Comment

Enkele tips om dit terug te vinden? Ik heb topic II, III en IV doorzocht op 'koffer' en 'buitendienst' maar zonder resultaat. Als ik nu de nummer heb van die buitendienst oplossing heb of de persoon wie die geplaast heeft...

Volgens mij bestaan er geen voor de koffer.

Comment

• In Opel TIS staan die normaal ook. Kan het programma niet meer installeren wegens 64 bits Windows.

Comment

Volgens mij bestaan er geen voor de koffer.
                  Er was wel ene ivm de hoogte regeling en de pomp.

Oorspronkelijk geplaatst door Polleke2 Bekijk Berichten
                  In Opel TIS staan die normaal ook. Kan het programma niet meer installeren wegens 64 bits Windows.
                  Klopt.
                  Heb de mijne verkocht maar op Kapaza staan er altijd wel te koop.
                  den borre

"Als je niet kan lachen met miserie, blijft er enkel miserie over..."
                  "Eenmaal de weg is gemaakt, rij je er makkelijker over... "

Int3x0r
                  Als ik vroeger op unief examens had, dan was dat nefast voor mijn "soldaat".

Comment

• Was het niet Scott die dergelijke zaken steeds poste ?

Comment

• Ik heb een apart topic geopend specifiek voor dit probleem, aangezien dit wsl niet meer van toepassing is op de nieuwe Insignia's. Ik ga er ook van uit dat vorige eigenaars van een Insignia dit topic niet meer zullen bezoeken...

Comment

Ik heb een apart topic geopend specifiek voor dit probleem, aangezien dit wsl niet meer van toepassing is op de nieuwe Insignia's. Ik ga er ook van uit dat vorige eigenaars van een Insignia dit topic niet meer zullen bezoeken...

Ik ben al sinds 2011 geen eigenaar meer van een insignia en bezoek het toch

Comment

Ik ben al sinds 2011 geen eigenaar meer van een insignia en bezoek het toch
                          Uit leedvermaak?

Comment

Uit leedvermaak?
                            Nee, om mensen zoals U te helpen waar kan.

Comment

• Is er iemand op de hoogte ivm het vervangen van een xenon koplamp met AFL. Niet enkel de lamp maar de hele koplamp. Moet de nieuwe worden ingelezen of gereset? Alle info is welkom
                              Opel Insignia Sport 2.0 cdti 118kw

Opel Vectra GTS 1.9 cdti 88kw
                              Opel Astra Coupé 1.8 92kw
                              Opel Zafira 1.8 85kw
                              VW Golf III GTI 16v 2.0 110kw
                              Mazda 323F 1.6 66kw
                              Mazda 323 1.7 diesel 42kw
                              Opel Manta B 1.6 55kw

Comment

• Nee gewoon monteren en koplampen afstellen
                                Afstellen moet bij niet draaiende motor en de lichtschakelaar op stand aan zetten en niet op auto.

Comment

• Kan iemand me vertellen wat de 'Display Instrument Driver Info (Multi Color Graphic)' precies is?

Is dit een verbetering van de lay-out van het touchscreen kleurenscherm (zoals de verkoper me gisteren zei op het autosalon) of is dit de digitale weergave van het instrumentencluster?
                                  2011 Opel Insignia 2.0 CDTI
                                  2010 Opel Astra J 1.4I
                                  1998 Opel Astra G 1.4I

Comment

• Alvast bedankt. Gebeurt dat afstellen automatisch? Zoniet hoe doe je dat?
                                    Opel Insignia Sport 2.0 cdti 118kw

Opel Vectra GTS 1.9 cdti 88kw
                                    Opel Astra Coupé 1.8 92kw
                                    Opel Zafira 1.8 85kw
                                    VW Golf III GTI 16v 2.0 110kw
                                    Mazda 323F 1.6 66kw
                                    Mazda 323 1.7 diesel 42kw
                                    Opel Manta B 1.6 55kw

Comment

• Met mijn (nieuwe) iPhone 5S bots ik op volgend probleem: er verschijnt 'geen geldig format gevonden'
                                      Ik kan dus geen muziek afspelen vanop mijn iPhone via USB.

Met mijn vorige, iPhone5, had ik dit probleem niet.

Heeft iemand dit probleem ook al gehad?
                                      2011 Opel Insignia 2.0 CDTI
                                      2010 Opel Astra J 1.4I
                                      1998 Opel Astra G 1.4I

Comment

• Nope
                                        Met de iPhone's werkten ze goed. Het was met de Samsung dat ze problemen hadden.
                                        den borre

"Als je niet kan lachen met miserie, blijft er enkel miserie over..."
                                        "Eenmaal de weg is gemaakt, rij je er makkelijker over... "

Int3x0r
                                        Als ik vroeger op unief examens had, dan was dat nefast voor mijn "soldaat".

Comment

• Probleem met kaart update,

Als we de kaarten van ons navigatie systeem in onze Insignia Bj. 2011 willen updaten (DVD navi 800) kunnen we maar 1 land toevoegen! Als we Fankrijk en Belgie willen updaten is er geheugen tekort resultaat ofwel in Belgie of Frankrijk navigeren met de DVD in de lezer nadeel op dat moment kunnen we de geen cd's beluisteren. Wie heeft reeds ook dit probleem gekend?

Mvg

Comment

Working...
                                          X