Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Opel Insignia (Part IV)

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Oorspronkelijk geplaatst door f.v Bekijk Berichten
    Is inderdaad heel logisch, denk niet dat ik het tegendeel gezegd heb?

Mijn reacties waren gericht op het bericht van Chris_147.
    Die van mij ook

Comment

• Zo normaal vind ik dit gedrag toch niet, op mijn Passat gingen alle deuren open als ik de bestuurdersdeur open deed.
      kan me ook niet herinneren dat dit me zo frustreerde op mijn Vectra (maar ik kan me ook niet herinneren of die de deuren automatisch op slot deed)
      Enfin, ik moet er toch maar tot maart mee rijden, dan loopt het contract af.

Comment

• Op het MY2011 model kan je softwarematig instellen op welke wijze (2x trekken of contact verbreken) en welke deuren (alleen bestuurder of allemaal) er moeten opengaan.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door f.v Bekijk Berichten
          Ik heb het net geprobeerd, Benelux stond er reeds op. Als ik dan Duitsland EN Frankrijk
          er bij wil zetten dan krijg ik de melding dat ik mijn keuze moet aanpassen.
          Idem hier, MY2011.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Chris_147 Bekijk Berichten
            Zo normaal vind ik dit gedrag toch niet, op mijn Passat gingen alle deuren open als ik de bestuurdersdeur open deed.
            Denk dat er een fout op die passat zat.
            den borre

"Als je niet kan lachen met miserie, blijft er enkel miserie over..."
            "Eenmaal de weg is gemaakt, rij je er makkelijker over... "

Int3x0r
            Als ik vroeger op unief examens had, dan was dat nefast voor mijn "soldaat".

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door bjorncoupe Bekijk Berichten
              Stevie, ruitenwissers zullen ban bosch 9/10 zij. Of valeo kan ook nog beiden topmerken op dat gebied. Kosten wat meer tov chinese brol maar gaan ook stuk langer mee,gewoon gaan kijken bij auto matrialen zaak voor earotwin flatblades van bosch prima spul. Ruit ontvetten ga eens royaal met een ruitenreiniger er over ?

Sent from my iPad 3 using Tapatalk

Ben naar de garage geweest rond de 65€ kost de ruitenwissers voor de insignia verlopig wacht ik nog tot na de winter voor andere ruitenwissers. Ik heb deze week al een paar keer de ruit gekuist met ruitenreiniger maar helaas blijft de waas achter als ik de ruitenwissers gebruik maar na 2sec is het weer weg

Met dreft helpt het ook niet...
              kan iemand een goei ruitenreiniger aanraden ?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door stevie007 Bekijk Berichten
                Ben naar de garage geweest rond de 65€ kost de ruitenwissers voor de insignia verlopig wacht ik nog tot na de winter voor andere ruitenwissers. Ik heb deze week al een paar keer de ruit gekuist met ruitenreiniger maar helaas blijft de waas achter als ik de ruitenwissers gebruik maar na 2sec is het weer weg

Dodo Juice menthol glass cleaner in zeer goed. Te verkrijgen bij carclean.
                den borre

"Als je niet kan lachen met miserie, blijft er enkel miserie over..."
                "Eenmaal de weg is gemaakt, rij je er makkelijker over... "

Int3x0r
                Als ik vroeger op unief examens had, dan was dat nefast voor mijn "soldaat".

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door stevie007 Bekijk Berichten

Zachte staalwol, uw ruit was nog nooit zo proper !

Comment

• Er zou nieuwe motorsoftware zijn voor de(alle) CDTI , 12-R-048 ?

Al iemand dit laten doen, want in Duitsland is er blijkbaar een aanschrijven om die upgrade te laten doen.

Nur zur Info: Mir wurde heute eine neue Motorsoftware aufgespielt. Habe einfach mal das Infoblatt angehängt. [Anhang von MOTOR-TALK entfernt]

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door McClane Bekijk Berichten
                      ????
                      nu ga ik toch eens nakijken welke landen ik allemaal op de HD van m'n DVD800 heb geïnstalleerd. Naar mijn weten staat daar zowel Benelux + Fr + D + nog andere op.
                      Ik heb er Benelux, Frankrijk, Duitsland, Oostenrijk en Zwitserland op staan.
                      1996 Opel Corsa B Joy 1.2 - 1998 Opel Astra G Comfort 1.7TD - 1995 Opel Corsa B 1.4SI - 2001 Opel Astra G Coupé Bertoné Edition 1.8 - 2002 Opel Zafira A Sport 1.6 - 2005 Opel Vectra C Break Cosmo 1.9CDTI
                      2006 Opel Corsa C Enjoy 1.2Twinport - 2009 Opel Insignia Sports Tourer Edition 2.0CDTI

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door McClane Bekijk Berichten
                        Ik heb er Benelux, Frankrijk, Duitsland, Oostenrijk en Zwitserland op staan.

???
                        ik krijg er ook enkel Benelux + D of Benelux + F op; niet alle samen!
                        Theoretisch zou dat wel moeten kunnen met 2 GB, maar ik heb nooit 2 GB beschikbaar... ik heb me altijd afgevraagd of dat te maken heeft met het telefoonboek ?

Comment

• Zoals eerder gezegd kan ik ook alleen maar Benelux + D of Benelux + F installeren,
                          en ik heb niets van telefoontoestanden.

Comment

• In mijn vorige Insignia van 2009 had ik meer geheugen dan die van 2011.
                            Opel Insignia OPC
                            BMW X5 3.0i
                            Caterham Super 7

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Sig63 Bekijk Berichten
                              ???
                              ik krijg er ook enkel Benelux + D of Benelux + F op; niet alle samen!
                              Theoretisch zou dat wel moeten kunnen met 2 GB, maar ik heb nooit 2 GB beschikbaar... ik heb me altijd afgevraagd of dat te maken heeft met het telefoonboek ?
                              En toch is het zo.
                              Er is zelfs nog een paar MB over.
                              1996 Opel Corsa B Joy 1.2 - 1998 Opel Astra G Comfort 1.7TD - 1995 Opel Corsa B 1.4SI - 2001 Opel Astra G Coupé Bertoné Edition 1.8 - 2002 Opel Zafira A Sport 1.6 - 2005 Opel Vectra C Break Cosmo 1.9CDTI
                              2006 Opel Corsa C Enjoy 1.2Twinport - 2009 Opel Insignia Sports Tourer Edition 2.0CDTI

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door gtest Bekijk Berichten
                                Er zou nieuwe motorsoftware zijn voor de(alle) CDTI , 12-R-048 ?

Al iemand dit laten doen, want in Duitsland is er blijkbaar een aanschrijven om die upgrade te laten doen.

http://www.motor-talk.de/forum/kalib...-t4287153.html
                                Laat ons hopen dat dit hier in Belgie ook gebeurt.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door dami Bekijk Berichten
                                  Laat ons hopen dat dit hier in Belgie ook gebeurt.
                                  Vandaag Franstalige brief gekregen vanuit Kontich (Opel Belgium) dat mijn auto dringend binnen moet voor voormelde update.
                                  Daarnet getelefoneerd met Gman: zij hebben zelf net een mail van Opel gekregen dat ze voorlopig de updates niet (meer) mogen doen, maar dat er een nieuwe versie van komt begin januari!!!
                                  Spannend.

Comment

• Heb deze brief ook in het Frans ontvangen...
                                    2016 BMW 320d F30 M-Pack 190 pk
                                    2013 BMW 120d F20 M-Pack 184 pk

2009 Opel Insignia 5drs sport 2.0 CDTI 160pk
                                    2007 Opel Astra GTC Sport 1.7 CDTI 100 pk

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Racingboy Bekijk Berichten
                                      Heb deze brief ook in het Frans ontvangen...
                                      ook gekregen

Comment

• Hier ook in het frans ontvangen.

Comment

• Ook gekregen vandaag, in het frans
                                          Opel Insignia Sport 2.0 cdti 118kw

Opel Vectra GTS 1.9 cdti 88kw
                                          Opel Astra Coupé 1.8 92kw
                                          Opel Zafira 1.8 85kw
                                          VW Golf III GTI 16v 2.0 110kw
                                          Mazda 323F 1.6 66kw
                                          Mazda 323 1.7 diesel 42kw