Oorspronkelijk geplaatst door f.v
Bekijk Berichten
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
Opel Insignia (Part IV)
Collapse
X
-
Zo normaal vind ik dit gedrag toch niet, op mijn Passat gingen alle deuren open als ik de bestuurdersdeur open deed.
kan me ook niet herinneren dat dit me zo frustreerde op mijn Vectra (maar ik kan me ook niet herinneren of die de deuren automatisch op slot deed)
Enfin, ik moet er toch maar tot maart mee rijden, dan loopt het contract af.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door f.v Bekijk BerichtenIk heb het net geprobeerd, Benelux stond er reeds op. Als ik dan Duitsland EN Frankrijk
er bij wil zetten dan krijg ik de melding dat ik mijn keuze moet aanpassen.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Chris_147 Bekijk BerichtenZo normaal vind ik dit gedrag toch niet, op mijn Passat gingen alle deuren open als ik de bestuurdersdeur open deed.den borre
"Als je niet kan lachen met miserie, blijft er enkel miserie over..."
"Eenmaal de weg is gemaakt, rij je er makkelijker over... "
Int3x0r
Als ik vroeger op unief examens had, dan was dat nefast voor mijn "soldaat".
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door bjorncoupe Bekijk BerichtenStevie, ruitenwissers zullen ban bosch 9/10 zij. Of valeo kan ook nog beiden topmerken op dat gebied. Kosten wat meer tov chinese brol maar gaan ook stuk langer mee,gewoon gaan kijken bij auto matrialen zaak voor earotwin flatblades van bosch prima spul. Ruit ontvetten ga eens royaal met een ruitenreiniger er over ?
Sent from my iPad 3 using Tapatalk
Ben naar de garage geweest rond de 65€ kost de ruitenwissers voor de insignia verlopig wacht ik nog tot na de winter voor andere ruitenwissers. Ik heb deze week al een paar keer de ruit gekuist met ruitenreiniger maar helaas blijft de waas achter als ik de ruitenwissers gebruik maar na 2sec is het weer weg
Met dreft helpt het ook niet...
kan iemand een goei ruitenreiniger aanraden ?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door stevie007 Bekijk BerichtenBen naar de garage geweest rond de 65€ kost de ruitenwissers voor de insignia verlopig wacht ik nog tot na de winter voor andere ruitenwissers. Ik heb deze week al een paar keer de ruit gekuist met ruitenreiniger maar helaas blijft de waas achter als ik de ruitenwissers gebruik maar na 2sec is het weer weg
kan iemand een goei ruitenreiniger aanraden ?den borre
"Als je niet kan lachen met miserie, blijft er enkel miserie over..."
"Eenmaal de weg is gemaakt, rij je er makkelijker over... "
Int3x0r
Als ik vroeger op unief examens had, dan was dat nefast voor mijn "soldaat".
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door stevie007 Bekijk BerichtenBen naar de garage geweest rond de 65€ kost de ruitenwissers voor de insignia verlopig wacht ik nog tot na de winter voor andere ruitenwissers. Ik heb deze week al een paar keer de ruit gekuist met ruitenreiniger maar helaas blijft de waas achter als ik de ruitenwissers gebruik maar na 2sec is het weer weg
kan iemand een goei ruitenreiniger aanraden ?
Comment
-
Er zou nieuwe motorsoftware zijn voor de(alle) CDTI , 12-R-048 ?
Al iemand dit laten doen, want in Duitsland is er blijkbaar een aanschrijven om die upgrade te laten doen.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door McClane Bekijk Berichten????
nu ga ik toch eens nakijken welke landen ik allemaal op de HD van m'n DVD800 heb geïnstalleerd. Naar mijn weten staat daar zowel Benelux + Fr + D + nog andere op.1996 Opel Corsa B Joy 1.2 - 1998 Opel Astra G Comfort 1.7TD - 1995 Opel Corsa B 1.4SI - 2001 Opel Astra G Coupé Bertoné Edition 1.8 - 2002 Opel Zafira A Sport 1.6 - 2005 Opel Vectra C Break Cosmo 1.9CDTI
2006 Opel Corsa C Enjoy 1.2Twinport - 2009 Opel Insignia Sports Tourer Edition 2.0CDTI
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door McClane Bekijk BerichtenIk heb er Benelux, Frankrijk, Duitsland, Oostenrijk en Zwitserland op staan.
???
ik krijg er ook enkel Benelux + D of Benelux + F op; niet alle samen!
Theoretisch zou dat wel moeten kunnen met 2 GB, maar ik heb nooit 2 GB beschikbaar... ik heb me altijd afgevraagd of dat te maken heeft met het telefoonboek ?
Comment
-
In mijn vorige Insignia van 2009 had ik meer geheugen dan die van 2011.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Sig63 Bekijk Berichten???
ik krijg er ook enkel Benelux + D of Benelux + F op; niet alle samen!
Theoretisch zou dat wel moeten kunnen met 2 GB, maar ik heb nooit 2 GB beschikbaar... ik heb me altijd afgevraagd of dat te maken heeft met het telefoonboek ?
Er is zelfs nog een paar MB over.1996 Opel Corsa B Joy 1.2 - 1998 Opel Astra G Comfort 1.7TD - 1995 Opel Corsa B 1.4SI - 2001 Opel Astra G Coupé Bertoné Edition 1.8 - 2002 Opel Zafira A Sport 1.6 - 2005 Opel Vectra C Break Cosmo 1.9CDTI
2006 Opel Corsa C Enjoy 1.2Twinport - 2009 Opel Insignia Sports Tourer Edition 2.0CDTI
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door gtest Bekijk BerichtenEr zou nieuwe motorsoftware zijn voor de(alle) CDTI , 12-R-048 ?
Al iemand dit laten doen, want in Duitsland is er blijkbaar een aanschrijven om die upgrade te laten doen.
http://www.motor-talk.de/forum/kalib...-t4287153.html
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door dami Bekijk BerichtenLaat ons hopen dat dit hier in Belgie ook gebeurt.
Daarnet getelefoneerd met Gman: zij hebben zelf net een mail van Opel gekregen dat ze voorlopig de updates niet (meer) mogen doen, maar dat er een nieuwe versie van komt begin januari!!!
Spannend.
Comment
-
Heb deze brief ook in het Frans ontvangen...
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Racingboy Bekijk BerichtenHeb deze brief ook in het Frans ontvangen...
Comment
Comment