Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Opel Insignia (Part IV)

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Eindelijk het wachten voorbij

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door remus79 Bekijk Berichten
      Eindelijk het wachten voorbij
      bijna 4 jaar op de markt en nog steeds een mooie wagen.
      den borre

"Als je niet kan lachen met miserie, blijft er enkel miserie over..."
      "Eenmaal de weg is gemaakt, rij je er makkelijker over... "

Int3x0r
      Als ik vroeger op unief examens had, dan was dat nefast voor mijn "soldaat".

Comment

• Inderdaad, een facelift lijkt mij absoluut nog niet nodig.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door nonkel louis Bekijk Berichten
          Inderdaad, een facelift lijkt mij absoluut nog niet nodig.

volledig akkoord!

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door stevie007 Bekijk Berichten
            Ja de insignia sw is inderdaad een zware jongen... Weet je nog wat je toen hebt betaald voor de remblokken ?
            het zou rond de 157€ kosten voor de voorste met werk uren er bij ongeveer 200€ en dat kan serieus schele van garage tot garage...
            Geen idee wat het gekost heeft. Leasewagen dus factuur recht naar de leasemaatschappij. :-)

Comment

• Weet er iemand hoe je de bescherming van de luidsprekers eraf haalt in het bestuurdersportier, ik heb sinds vandaag een gekraak wanneer er muziek speelt, het is niet luid maar wel irriterend. Is begonnen toen ik naar iemand belde.

Comment

• Allez , daarjuist heb ik afscheid genomen van de Insignia...

Zal hem missen ,heb er 2 jaar heel graag meegereden.
                Maar tijd voor iets nieuws

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door suby555 Bekijk Berichten
                  Allez , daarjuist heb ik afscheid genomen van de Insignia...

Zal hem missen ,heb er 2 jaar heel graag meegereden.
                  Maar tijd voor iets nieuws
                  2 jaar al? De tijd gaat snel.
                  En wat wordt dat nieuwe?
                  den borre

Int3x0r

Comment

• Aangezien mijn Insignia ingeruild is heb ik nog 4 lichtmetalen velgen 18 inch (orgineel) staan. In absolute nieuwstaat voorzien van winterbanden, slechts 4000 km ( 1 seizoen) gebruikt.
                    Iemand interesse?

Comment

• ik heb de 20inch velgen ,kan ik deze 18 inch velgen wisselen in de winter ?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door chiorske Bekijk Berichten
                        ik heb de 20inch velgen ,kan ik deze 18 inch velgen wisselen in de winter ?
                        Dat is geen probleem.
                        den borre

Int3x0r

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door chiorske Bekijk Berichten
                          ik heb de 20inch velgen ,kan ik deze 18 inch velgen wisselen in de winter ?
                          Dat kan uiteraard, ik heb zelf ook 20 inch voor de zomer.

Comment

• Winterset VERKOCHT.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door alanus Bekijk Berichten
                              2 jaar al? De tijd gaat snel.
                              En wat wordt dat nieuwe?
                              Corsa

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door suby555 Bekijk Berichten
                                Corsa
                                Daar gade volgens mij dikke spijt van krijgen. Ik heb ooit ook den overstap gedaan van een Astra H twintop naar een Corsa D. Na een week miste ik mijne twintop al immens hard en had ik er dikke vette spijt van.
                                DAILY: Opel Corsa A 1.3S - Astra F 1.7D - Astra F 1.7TDS - Astra F 1.8i - Astra H twintop 1.6 - Corsa D 1.7cdti- Astra H GTC 1.7CDTI - Astra H GTC 1.7CDTI - Astra J Sports Tourer 1.7CDTI - Astra J Sports Tourer 1.6cdti - Volvo V60 D3 Summum (huidige wagen) Astra F Cabrio 1.8 16v (huidige wagen) OLDIES: Kadett B, Kadett C1, Kadett D, Kadett E, Rekord D, Rekord E1, Vauxhall Chevette, Monza A1 3.0E

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Goossens Bjorn Bekijk Berichten
                                  Daar gade volgens mij dikke spijt van krijgen. Ik heb ooit ook den overstap gedaan van een Astra H twintop naar een Corsa D. Na een week miste ik mijne twintop al immens hard en had ik er dikke vette spijt van.
                                  Het zal wel ne speciale corsa worden vermoed ik...

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Polleke2 Bekijk Berichten
                                    OPC Nurburgring Edition?
                                    Opel Corsa 1.7 cdti (sold)

Opel Astra ST Sport (sold)

Opel Zafira Tourer Cosmo 2.0 cdti 165 pk start/stop

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Polleke2 Bekijk Berichten
                                      Dan nog volgens mij, dat comfort da ge hebt mist ge zo immens hard. Corsa heeft zo een korte wielbasis in vergelijking met de Insignia. Die van mij was ook een pak sneller en zwaarder dan de cabrio maar daardoor was het zeker niet plezanter rijden. Alé ieder zijn ding natuurlijk... Maar als ik nog eens voor de keuze sta dan pak ik liever nen trage Insignia dan ne rappe Corsa
                                      DAILY: Opel Corsa A 1.3S - Astra F 1.7D - Astra F 1.7TDS - Astra F 1.8i - Astra H twintop 1.6 - Corsa D 1.7cdti- Astra H GTC 1.7CDTI - Astra H GTC 1.7CDTI - Astra J Sports Tourer 1.7CDTI - Astra J Sports Tourer 1.6cdti - Volvo V60 D3 Summum (huidige wagen) Astra F Cabrio 1.8 16v (huidige wagen) OLDIES: Kadett B, Kadett C1, Kadett D, Kadett E, Rekord D, Rekord E1, Vauxhall Chevette, Monza A1 3.0E

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Goossens Bjorn Bekijk Berichten
                                        Dan nog volgens mij, dat comfort da ge hebt mist ge zo immens hard. Corsa heeft zo een korte wielbasis in vergelijking met de Insignia. Die van mij was ook een pak sneller en zwaarder dan de cabrio maar daardoor was het zeker niet plezanter rijden. Alé ieder zijn ding natuurlijk... Maar als ik nog eens voor de keuze sta dan pak ik liever nen trage Insignia dan ne rappe Corsa
                                        Mijn madam rijdt ook met een corsa en ik vind dat een heel comfortabele auto.
                                        Het is een facelift cosmo van 2011, misschien waren die iets beter dan uw bouwjaar.
                                        Ze had daarvoor een mini cabrio en dat is veel minder comfortabel hoor !

Comment

• kwalitatief vind ik der Corsa nog steeds ondermaats. Als ge mee u knie een beetje tegen de middenconsole (radio) duwt, dan vervormt héél het dashboard tot aan u tellers toe. Ik had een Full Option cosmo OPC-line met sport chassis en 17" velgen. Da ding was been-been hard, Ik denk dat dat de hoofdreden was waarom ik niet graag met dieje wagen reed.

Comment

Working...
                                          X