Oorspronkelijk geplaatst door Polleke2
Bekijk Berichten
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
Opel Insignia (Part IV)
Collapse
X
-
Oorspronkelijk geplaatst door nickotje Bekijk BerichtenDe mijne nochtans niet, nooit iets opgekomen en komen via daar
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door polle90 Bekijk BerichtenHeeft er iemand ervaring met de nokia lumia reeks en de bluetooth in de insignia? Ik zou me zo een toestel willen aanschaffen, maar lees overal dat het niet goed werkt een windows toestel en de bluetooth van opel.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door nonkel louis Bekijk BerichtenIk rij met een Insignia Sports Tourer, modeljaar 2011, en heb sinds vorig jaar een Nokia Lumia. Blue Tooth werkt wel, zij het slechts gedeeltelijk. Ik kan gebeld worden, maar zelf via stuurbediening of spraak een nummer ingeven lukt niet. Zelf bellen kan ik alleen door de telefoon zelf te bedienen, wat natuurlijk niet de bedoeling is. Blijkbaar heeft dit te maken met de voorgeïnstalleerde telefoonlijst in de Insignia. Volgens de garage is dit op te lossen, maar dan moet hij aan de navelstreng, en (bizar, bizar) kan de computer de juiste telefoon binnen de 5 minuten vinden en installeren, maar kan dit ook een uur duren ????
Sent from my Nokia Lumia 920 using Board ExpressOpel Corsa 1.7 cdti (sold)
Opel Astra ST Sport (sold)
Opel Zafira Tourer Cosmo 2.0 cdti 165 pk start/stop
Comment
-
Nog 2 weken de Insignia en dan een nieuwe lease-wagen. Tijd voor een nabeschouwing, want de kans dat ik in die 2 weken nog nog met de wagen kan rijden is vrij klein
Dus gestart met:
Insignia Sports Tourer - Sport - 130 PK
Technical Grey (Dubbele metaalkleur)
Bekleding geperforeerd leer Siena, zwart
met volgende opties
Gold Pack- Zicht- en lichtpakket (TSQ), incl. Regensensor, Automatische dimmende binnenspiegel, Automatic Light Control (ALC)
- Parkpilot (UD5)
- DVD800 NAVI Radio/CD/MP3 incl. gëintegreerd navigatiesysteem (UXX), incl. Kleurendisplay 7", 7 luidsprekers, premium, USB aansluiting, Grafisch info display, Elektronische handrem, Infotainment bedieningsknop op middenconsole
- Bi-Xenon koplampen met Adaptive Forward Lighting (AFL)
- Quickheat (snelle verwarming en ontdooiing)
- Bestuurderszetel, 8-voudig elektrisch verstelbaar , incl. Bestuurdersstoel met 4-voudig elektrisch verstelbare lendensteun, Lendensteun, 4 voudig elektrisch verstelbaar, passagierszetel, Geheugen bestuurderszetel, linkerbuitenspiegel, Buitenspiegels elektrisch bedienbaar, verwarmbaar, electrisch wegklapbaar en automatisch dimmend, in carrosseriekleur, Seat Comfort pakket 2 (incl. Lendensteun, 4 voudig elektrisch verstelbaar, passagierszetel)
- Telefoonvoorbereiding met voicecontrol en Bluetooth
- Infinity sound system
- Ruimtebesparend reservewiel 17"
En dan 4 jaar en te veel bezoeken aan de garage later:- klepje (handvat) in de koffer: 2 maal uit elkaar gevallen. Veertje weg, nochtans geen gekke dingen gedaan bij het laden en lossen
- Verwarmingsmatten zetel: 4 keer naar de garage moeten gaan, mede dankzij foute bestelling van nieuwe matten door de garage (ze hadden niet door dat er sportzetels in stonden
- Sturing airco (stand auto) na 4 jaar nog steeds niet in orde
- klink bestuurderskant: 2 maal naar garage, (ze hadden een verkeerd stuk besteld de eerste maal)
- Opel Belgium die wel reageert op klacht nalv van punt 2. en 4. Maar verontschuldigingen kunnen er niet van af.
- Rechterspiegel die niet helemaal terugkomt in originele positie nadat die naar beneden gaat bij achteruitrijden, niet opgelost.
- Radiator lekt aan de zijkant (en blijkbaar al lang), laten herstellen bij een andere garage dan 2. en 4.; Helaas ook hier niet alle stukken besteld, wagen langer binnen dan gepland
- Achter-remmen: tja, het lijkt alsof de insignia die opeet. 2 weken geleden opnieuw laten vervangen
- en vorige week: zwaar trillen van de wagen op de autostrade: rem links achter 'vastgelopen'. Tot op een parking geraakt, ding laten afkoelen en naar garage gereden aan lage snelheid: volledige remklauw moet worden vervangen). Er moeten stukken besteld worden ... Zouden er aanstaande vrijdag zijn.
- Stuk afdekscherm koffer dat vastzit aan de achterklep: blijft nooit zitten.
- Leasemaatschappij laat me 2 maand nadat ze een brief krijgen van Opel weten dat ik naar de garage moet voor nieuwe software. Als je daar aankomt, dan krijg je te horen dat die update al is teruggetrokken. Ondertussen nog steeds de oude software.
De hoofdreden is dan nog de belabberde dienstverlening van de garage, die initieel ook een trekhaak hebben geplaatst in 3 keer (stukken bestellen ...)
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door dami Bekijk BerichtenWeet er iemand waar ik nieuwe banden kan kopen , Goodyear Eagle F1 Assymetrisch 245/35/20"?heb al bij verschillende bandencentrales geweest, niet te verkrijgen, zelfs bij Goodyear zelf weten ze niet wanneer ze kunnen leveren.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Polleke2 Bekijk BerichtenIk heb die ooit eens bij Donckers in stock geweten.
Comment
-
-
Mannekes, het zoveeeelste probleem met mijn Insignia. Versnellingsbak naar de knoppen en dat in Italië. Kan nog drie weken wachten voor hij hier is want dat merk kennen ze daar niet dus camion geraakt ni vol. Ik ben het kotsbeu. Na de reparatie vliegt hij! Kosten zijn al opgelopen tot helft van de aankoopprijs na nog geen 4 jaar en 72000 km.
Comment
-
-
Oorspronkelijk geplaatst door DieterC Bekijk BerichtenMannekes, het zoveeeelste probleem met mijn Insignia. Versnellingsbak naar de knoppen en dat in Italië. Kan nog drie weken wachten voor hij hier is want dat merk kennen ze daar niet dus camion geraakt ni vol. Ik ben het kotsbeu. Na de reparatie vliegt hij! Kosten zijn al opgelopen tot helft van de aankoopprijs na nog geen 4 jaar en 72000 km.
Comment
-
-
Oorspronkelijk geplaatst door dami Bekijk Berichtenook nergens online
Comment
-
Michelin Pilot Supersport? Hele goede banden. Heb die nu ook.
Comment
-
Ik heb jaren terug een Vectra CDX 2.0 DTI gehad. De slechte wagen waar ikj oot mee heb gereden, het rammelde, kraakte en piepte dat het geen naam had, en alles wat stuk kon gaan is op de 4 jaar dat ik hem in bezit had ook effectief stukgegaan.
Liet ik hem langer dan 24u stilstaan mocht ik de pechverhelping bellen, om de 1000 km goot ik er een litertje olie in en om de 5000 km liet ik de wagen volledig uitlijnen omdat anders de darmen uit je lijf schodderden ...
Als ik het relaas van sommigen erop nalees is het na al die jaren niet gebeterd met de kwaliteit van Opel's "top"-segment.
Ze zouden die markt laten vallen lijkt me en de astra als topmodel aanzien, daar hoor ik veel minder klachten van.Do not argue with an idiot. He will drag you down to his level and beat you with experience.
Comment
Comment