Mededeling
Collapse
No announcement yet.
Opel Insignia (Part IV)
Collapse
X
-
Handeiding
Oorspronkelijk geplaatst door katjan Bekijk BerichtenVind men handleiding niet meer. Heeft er iemand eentje (die hij niet meer nodig heeft), of weet iemand waar ik
dit kan bekomen. Het gaat over modeljaar 2009. Thx !
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Jurgen_ Bekijk BerichtenIs de insignia ST modeljaar 2009 eigenlijk standaard uitgerust met een isofix systeem?
Moet nl. een nieuwe kinderstoel gaan halen
Tapatalk Proden borre
"Als je niet kan lachen met miserie, blijft er enkel miserie over..."
"Eenmaal de weg is gemaakt, rij je er makkelijker over... "
Int3x0r
Als ik vroeger op unief examens had, dan was dat nefast voor mijn "soldaat".
Comment
-
Ik heb eens een vraag.
Ik ik heb xenon lampen op mijn insignia en nu is er een halogeen lampen van de bocht verlichting kapot nu de vraag is hoe haal je deze lamp er uit ? Rond het achterste van de halogeen lamp hangt een kapje mee twee vijsjes moeten deze los ? Alleen zou niet weten hoe je deze vijsje los moet krijgen want je hebt geen plaats in de koplamp. en in de handleiding staat ook niks
Comment
-
Je hebt daarvoor een T20 van dit type nodig:
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Diabolic Bekijk Berichten
Toch bedankt!
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door stevie007 Bekijk BerichtenSinds twee à drie weken heb ik WEER iets aan de insignia. Als ik rond de 90rijdt en ik wil afremmen dan begint mijn stuur te trillen. Is dit bij iemand bekent?
Heb en al iets gelezen van kromme remschijven maar wagen heeft nog maar 60.000 op de tellerden borre
Int3x0r
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door stevie007 Bekijk BerichtenSinds twee à drie weken heb ik WEER iets aan de insignia. Als ik rond de 90rijdt en ik wil afremmen dan begint mijn stuur te trillen. Is dit bij iemand bekent?
Heb en al iets gelezen van kromme remschijven maar wagen heeft nog maar 60.000 op de teller
de schijven op mijn Insignia zijn vorige maand ook vervangen, 53000 km...
Dezelfde symptomen als bij u.Insignia 5D Sport 130pk
Cooper D
KTM 250 EXC-F
KTM 200 EXC
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door GT250F Bekijk Berichtende schijven op mijn Insignia zijn vorige maand ook vervangen, 53000 km...
Dezelfde symptomen als bij u.
Is toch niet normaal e alle ja
En ook een dure grap zeker ?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door stevie007 Bekijk BerichtenEn wat is de rede dan dat ze u remschijven vervangen ? kromme remschijven ?
Is toch niet normaal e alle ja
En ook een dure grap zeker ?
't Is een lease wagen, en ze komen die op de firma ophalen en plaatsen hem na het onderhoud terug.
Tijdens het rijden hoorde en voelde ik dat er nieuwe schijven opzaten (visueel bevestigd bij thuiskomst).
Maar normaal is dergelijke slijtage niet, gezien het beperkte aantal kilometers en het feit dat ik een 'rustige chauffeur' ben.Insignia 5D Sport 130pk
Cooper D
KTM 250 EXC-F
KTM 200 EXC
Comment
-
Is dit probleem bij Opel nu nog altijd niet gekend? Had 1 van de eerste insignia's en na amper 30.000km zaten er al voor en achteraan nieuwe remschijven op. Reden: door uw 18" STANDAARD geleverde velgen wordt de remschijf niet genoeg afgekoeld waardoor ze krom trekken. Heb de mijne 3 jaar geleden verkocht wegens de aanhoudende problemen. Jammer want nog altijd 1 van de beste wagens waarmee ik gereden heb. Kijk nog altijd om als er mij eentje passeert.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Arachna Bekijk BerichtenIs dit probleem bij Opel nu nog altijd niet gekend? Had 1 van de eerste insignia's en na amper 30.000km zaten er al voor en achteraan nieuwe remschijven op. Reden: door uw 18" STANDAARD geleverde velgen wordt de remschijf niet genoeg afgekoeld waardoor ze krom trekken. Heb de mijne 3 jaar geleden verkocht wegens de aanhoudende problemen. Jammer want nog altijd 1 van de beste wagens waarmee ik gereden heb. Kijk nog altijd om als er mij eentje passeert.Insignia 5D Sport 130pk
Cooper D
KTM 250 EXC-F
KTM 200 EXC
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Arachna Bekijk BerichtenIs dit probleem bij Opel nu nog altijd niet gekend? Had 1 van de eerste insignia's en na amper 30.000km zaten er al voor en achteraan nieuwe remschijven op. Reden: door uw 18" STANDAARD geleverde velgen wordt de remschijf niet genoeg afgekoeld waardoor ze krom trekken. Heb de mijne 3 jaar geleden verkocht wegens de aanhoudende problemen. Jammer want nog altijd 1 van de beste wagens waarmee ik gereden heb. Kijk nog altijd om als er mij eentje passeert.
Probleem? Ben hier in de buurt al na 3 garages geweest en telkens ben ik de eerste met dit probleem.
Denk ook niet dat de 18inch velgen hier iets mee te maken hebben heb altijd met 17inch velgen gereden en daar is het ook toen begonnen ondertussen rij ik al 4weken met 18inch velgen rond.
Een kameraad vertelde mij dat krome remschijven ook eens kan zijn van verkeerde remblokken dat de samenstelling van de blokken te hard is of dit nu waar is weet ik natuurlijk niet hier zal niemand echt 100% een duidelijk antwoord op kunnen geven (Denk ik)
En de prijzen die zijn ook verschillend dat vindt ik het raarste van allemaal de ene zegt je kunt ze ook laten afdraaien en als ik dit bij de andere vraag hoeveel zou mij dit kosten dan vertellen ze dat je dit niet mag doen want dat dit nog slechter is voor de remschijven
Persoonlijk ben ik het echt beu aan worden als je allemaal ziet wat voor prulletjes aan de wagen komt het houd precies niet op. Ik mag misschien nog niet klagen als je sommige andere hier hoort wat zei voor problemen aan hun insignia hebben
Wagen heeft nog maar 62.000km en als je dan al andere remschijven moet steken vindt ik raar en ook vooral duur!!!
Comment
-
Voor die schijven en harde blokken is er een buitendienst oplossing.
Zal eens kijken of ik er nog een nummer van heb.
Tapatalk Proden borre
Int3x0r
Comment
Comment