Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Opel Insignia (Part IV)

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Oorspronkelijk geplaatst door alanus Bekijk Berichten
    Voor die schijven en harde blokken is er een buitendienst oplossing.
    Zal eens kijken of ik er nog een nummer van heb.

Tapatalk Pro

Al al iets gevonden alanus? Deze buitendienst wat houd dit in?

Als het aan de remblokken ligt is het mijn eigen fout hier de opel garage int de buurt waar ik op onderhoud ga daar hebben ze twee verschillende remblokken de goedkope en de duurdere maar het verschil zit gewoon in het loge van opel er op pf niet ma de prijs is wel een serieus verschil 88€ of 198€ zonder de werk uren dus ja.

Comment

• Dat wil zeggen dat ze weet hebben van de problemen en er een interne oplossing voor hebben.
      Ze gaan de klant er niet op wijzen maar als je met klachten komt binnen de garantie worden deze vervangen.
      Ben al gans de weekend niet thuis geweest, ga er morgen eens naar kijken.

Tapatalk Pro
      den borre

"Als je niet kan lachen met miserie, blijft er enkel miserie over..."
      "Eenmaal de weg is gemaakt, rij je er makkelijker over... "

Int3x0r
      Als ik vroeger op unief examens had, dan was dat nefast voor mijn "soldaat".

Comment

Dat wil zeggen dat ze weet hebben van de problemen en er een interne oplossing voor hebben.
        Ze gaan de klant er niet op wijzen maar als je met klachten komt binnen de garantie worden deze vervangen.
        Ben al gans de weekend niet thuis geweest, ga er morgen eens naar kijken.

Tapatalk Pro
        helaas zit er geen garantie meer op de wagen. Verlopig blijf ik verder rijden zo want heb op 40.000 mijn remblokken vervangen dus zolang het mee valt voor zo te rijden blijf ik zo rijden....

moest je er iets van vinde stuur ma door wie weet kunnen ze er toch nog iets aan doen...

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door stevie007 Bekijk Berichten
          helaas zit er geen garantie meer op de wagen. Verlopig blijf ik verder rijden zo want heb op 40.000 mijn remblokken vervangen dus zolang het mee valt voor zo te rijden blijf ik zo rijden....

moest je er iets van vinde stuur ma door wie weet kunnen ze er toch nog iets aan doen...
          Volgens mij doen ze nog wel een geste na de garantieperiode.
          Het blijft natuurlijk een hekel punt, remmen.
          Er is geen ander zo een slijtagegevoelig onderdeel aan de auto dan dit.
          Ik zou alleszins proberen bij een andere Opel garage.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Polleke2 Bekijk Berichten
            Volgens mij doen ze nog wel een geste na de garantieperiode.
            Het blijft natuurlijk een hekel punt, remmen.
            Er is geen ander zo een slijtagegevoelig onderdeel aan de auto dan dit.
            Ik zou alleszins proberen bij een andere Opel garage.
            Inderdaad daar heb je wel een punt maar ben ondertussen al naar 3 garages geweest en zoals ik al eerder verteld 3 verschillende prijzen raar maar waar...
            Ik kan het inderdaad proberen maar denk niet dat ze geste zullen doen...

Misschien eens contact opnemen mee de klantendienst?

Comment

Inderdaad daar heb je wel een punt maar ben ondertussen al naar 3 garages geweest en zoals ik al eerder verteld 3 verschillende prijzen raar maar waar...
              Ik kan het inderdaad proberen maar denk niet dat ze geste zullen doen...

Misschien eens contact opnemen mee de klantendienst?
              Ik weet dat er 3 jaar of 30.000 km op de slechte remmen stonden.
              Als je daar voorbij bent kan je inderdaad misschien best de klantendienst contacteren.
              Of de contactpersoon tussen de dealer en Opel zelf te pakken krijgen.
              Die kan dikwijls nog wel iets doen. Bij GMAN bv is dit Danny de Nutte.

Comment

Ik vind hem niet meer.
                Heb er wel nog ene gevonden van de ecc en de dvd.
                Als je nu eens zegt dat je weet hebt van een buitendienstoplossing wat betreft blokken en schijven zullen ze misschien anders reageren.

Tapatalk Pro
                den borre

Int3x0r

Comment

• Ik heb een vraagje waarop ik het antwoord niet vind. Misschien kan iemand helpen. Ik heb de insi in 2010 gekocht met een DVD800. De navigatiestem sprak toen Belgisch-Vlaams.

Recent heb ik versie 2013-14 van de DVD800 gekocht voor mijn wagen. Deze nieuwe versie praat echter Hollands en geen Vlaams. Ik vind nergens waar ik de taal zou kunnen instellen op Vlaams, ook niet op het internet.

Volgens de verkoper van de Navigatie-CD 2013-14 moet je de talen-CD hebben van Opel, maar ik herinner me die enkel van een vorige Vectra met een CD-nav systeem.

Bestaat er zoiets als een NAV-DVD die je moet gebruiken om de taal opnieuw in te stellen op Vlaams of heb ik niet alle info gekregen? De navigatiestem praat nu Hollands, maar ik zou toch liever een Vlaamse stem hebben. Bedankt bij voorbaat!

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Marc_Truien Bekijk Berichten
                    Ik heb een vraagje waarop ik het antwoord niet vind. Misschien kan iemand helpen. Ik heb de insi in 2010 gekocht met een DVD800. De navigatiestem sprak toen Belgisch-Vlaams.

Recent heb ik versie 2013-14 van de DVD800 gekocht voor mijn wagen. Deze nieuwe versie praat echter Hollands en geen Vlaams. Ik vind nergens waar ik de taal zou kunnen instellen op Vlaams, ook niet op het internet.

Volgens de verkoper van de Navigatie-CD 2013-14 moet je de talen-CD hebben van Opel, maar ik herinner me die enkel van een vorige Vectra met een CD-nav systeem.

Bestaat er zoiets als een NAV-DVD die je moet gebruiken om de taal opnieuw in te stellen op Vlaams of heb ik niet alle info gekregen? De navigatiestem praat nu Hollands, maar ik zou toch liever een Vlaamse stem hebben. Bedankt bij voorbaat!
                    Nog nooit van gehoord.
                    Kan mij zelf niet herinneren dat je de taal kon veranderen.
                    den borre

Int3x0r

Comment

• Een 3weken geleden heb ik mijn wagen nog eens grondig gepoetst. Mee het stofzuigen van de achterbank kwam ik tot de vaststelling dat mijn naad van mij zetel (Geperforeerde zetels) los is gekomen. Ben hier mee naar de garage meteen geweest en ze hebben hier foto's van genomen. Ze ging dit in orde proberen te maken via de garantie maar de wagen is ondertussen 3,5jaar oud. Ook zit er bijna nooit niemand achter maar dan nog mag de naad van de zetel niet los komen e een zetel dient toch voor op te gaan zitten e?

Maar zoals ik weer had gedacht word het niet hersteld onder garantie!
                      In de garage verschoten ze er een beetje van want ze zeggen zelf dat ik hier niets aan kan doen (mogen ze eigenlijk niet zeggen want ze mogen geen partij kiezen) dan maar naar de klantendienst gebeld daar krijg ik dan het antwoord jama meneer een naad kan ook zomaar niet loskomen e. Ongelooflijk! maar hij ging het proberen in orde te maken

Ondertussen nog eens opnieuw gebeld voor de twee keer werd het geweigerd via de garantie vertelde die van de klantendienst hij kon nog maar èèn ding doen en dat was het voorleggen aan hogerhand bij opel als dit ook niet lukte kon hij niks doen en zal je het zelf moeten betalen

Prijskaartje is zeker 1000€ voor een nieuwe achterbank

Ben er totaal niet meer over te spreken over opel dit is duidelijk een FABRIEKSFOUT!!! en dan nog licht het aan de klant ongelooflijk vindt ik dit

IMG_0759.jpg

IMG_0761.JPG

IMG_0760.jpg
                      Last edited by ; 21/06/2014, 18:34.

Comment

Een 3weken geleden heb ik mijn wagen nog eens grondig gepoetst. Mee het stofzuigen van de achterbank kwam ik tot de vaststelling dat mijn naad van mij zetel (Geperforeerde zetels) los is gekomen. Ben hier mee naar de garage meteen geweest en ze hebben hier foto's van genomen. Ze ging dit in orde proberen te maken via de garantie maar de wagen is ondertussen 3,5jaar oud. Ook zit er bijna nooit niemand achter maar dan nog mag de naad van de zetel niet los komen e een zetel dient toch voor op te gaan zitten e?

In de garage verschoten ze er een beetje van want ze zeggen zelf dat ik hier niets aan kan doen (mogen ze eigenlijk niet zeggen want ze mogen geen partij kiezen) dan maar naar de klantendienst gebeld daar krijg ik dan het antwoord jama meneer een naad kan ook zomaar niet loskomen e. Ongelooflijk! maar hij ging het proberen in orde te maken

Ondertussen nog eens opnieuw gebeld voor de twee keer werd het geweigerd via de garantie vertelde die van de klantendienst hij kon nog maar èèn ding doen en dat was het voorleggen aan hogerhand bij opel als dit ook niet lukte kon hij niks doen en zal je het zelf moeten betaald

Ben er totaal niet meer over te spreken over opel dit is duidelijk een FABRIEKSFOUT!!! en dan nog licht het aan de klant ongelooflijk vindt ik dit

[ATTACH=CONFIG]104335[/ATTACH]

[ATTACH=CONFIG]104336[/ATTACH]

[ATTACH=CONFIG]104337[/ATTACH]
                        het laatste nieuws is tuk op zo'n verhalen!

Comment

• Het blijft precies duren.
                          Ben nu toch blij dat ik de mijne verkocht heb.
                          den borre

Int3x0r

Comment

Een 3weken geleden heb ik mijn wagen nog eens grondig gepoetst. Mee het stofzuigen van de achterbank kwam ik tot de vaststelling dat mijn naad van mij zetel (Geperforeerde zetels) los is gekomen. Ben hier mee naar de garage meteen geweest en ze hebben hier foto's van genomen. Ze ging dit in orde proberen te maken via de garantie maar de wagen is ondertussen 3,5jaar oud. Ook zit er bijnanooit niemand achter maar dan nog mag de naad van de zetel niet los komen e een zetel dient toch voor op te gaan zitten e?

Ondertussen nog eens opnieuw gebeld voor de twee keer werd het geweigerd via de garantie vertelde die van de klantendienst hij kon nog maar èèn ding doen en dat was het voorleggen aan hogerhand bij opel als dit ook niet lukte kon hij niks doen en zal je het zelf moeten betaald

[ATTACH=CONFIG]104335[/ATTACH]

[ATTACH=CONFIG]104336[/ATTACH]

[ATTACH=CONFIG]104337[/ATTACH]
                            Vind ik ook ongelofelijk...

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Stefanus Bekijk Berichten
                              het laatste nieuws is tuk op zo'n verhalen!

En wat wil je daar nu mee zeggen ?

Comment

Het blijft precies duren.
                                Ben nu toch blij dat ik de mijne verkocht heb.
                                Heb ik ook al aan zitten denken alleen je krijgt er niet zoveel voor terug vindt ik.
                                Wat heb je nu dan gekocht ?

Comment

• Kan je dat niet laten naaien bij een interior shop? En dan afspreken met de garage dat ze een factuur binnenbrengen van een kapotte brandstofpomp ofzo, iets wat wel nog in garantie valt?.. Aangezien ze het ook bullshit vinden.. Weet uw relatie met de dealer natuurlijk niet hé maar mss willen ze iets fixen.

Comment

Heb ik ook al aan zitten denken alleen je krijgt er niet zoveel voor terug vindt ik.
                                    Wat heb je nu dan gekocht ?
                                    De mijne is ondertussen 2 jaar geleden verkocht en vervangen door een Vw en een Mini.
                                    den borre

Int3x0r

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door nickotje Bekijk Berichten
                                      Kan je dat niet laten naaien bij een interior shop? En dan afspreken met de garage dat ze een factuur binnenbrengen van een kapotte brandstofpomp ofzo, iets wat wel nog in garantie valt?.. Aangezien ze het ook bullshit vinden.. Weet uw relatie met de dealer natuurlijk niet hé maar mss willen ze iets fixen.
                                      Het is voor mij het principe! het is duidelijk dat dit een fabrieksfout is. Dus vindt ik dat ik dit niet zou moeten betalen. Moeste ze het niet willen herstellen bij opel dan zal ik zo een firma moeten zoeken die zetels kunnen herstellen want je kunt dit niet zo laten want dit word erger moest er iemand toch op gaan zitten.

De wagen is al 3,5 jaar dus hier is geen garantie meer op dus kan hier de garage helaas niet aan doen ze hebben foto's en zo getrokken en dit doorgestuurd na opel garantie maar zoals ik reeds vertelde werd dit geweigerd meer kunnen die niet doen. Nu is het aan de klantendienst maar daar zie ik ook geen positieve dingen dus voorlopig maar afwachten...

Comment

• Had tot nu toe met de sport Tourer MY2011 niet al te veel problemen.
                                        Wel al dikwijls voor een gesloten koffer (elektrisch kofferdeksel) gestaan die zelfs manueel niet meer geopend
                                        kon worden. Tijdens de garantieperiode al gemeld maar natuurlijk ging hij in de garage wel altijd terug open. Na een dag of twee
                                        was het euvel ook steeds voorbij. tot ik onlangs met een fiets in de (gesloten) kofferbak in colère naar de garage gereden ben
                                        (natuurlijk buiten de garantieperiode) en ze me doodleuk melden dat het een 'gekend' probleem is. Vochtgevoelige sensor die tegen een
                                        'redelijke' prijs vervangen kan worden. Tandenknarsend maar in de volgende onderhoudsbeurt laten opnemen.
                                        Dit euvel is nog niet hersteld of het volgende dient zich al aan. Eergisteren midden in de nacht van een P+R parking willen wegrijden en volledige
                                        dashboard inclusief boordcomputer functioneert niet meer. Gelukkig reed de auto nog normaal maar rijden zonder dat er een metertje werkt
                                        (benzine, snelheid, verklikkerlichtjes) en geen richtingsaanwijzers meer geeft toch geen 'goed' gevoel op de autosnelweg.
                                        Zelfs de totale km stand was gereset naar 0.
                                        Tien km van huis werd het pas echt 'leuk' toen de lichten zichzelf uitschakelden om gelukkig na een seconde terug aan te gaan.
                                        Dus deze morgen richting garage met nog steeds hetzelfde 'euvel'. En wat had je gedacht? De verlichting van het dashboard schakelde zelfs een paar
                                        keer na elkaar uit en volledig donker in de auto en 5 km verder 'floep' en alles werkte ineens weer normaal.
                                        Dus een software probleem lijkt het me ook al niet te zijn? Ergens een losse stekker?
                                        (in de garage natuurlijk geen tijd voor grondig onderzoek gezien alles terug werkte en gezien ik dit WE wegmoet en verlengd WE wagen we het er maar op).
                                        Voor de rest loopt ie lekker

Comment

• Van kwaad naar erger dus.
                                          Koffer ging helemaal niet meer open (al een maand) en de uitvallende boordcomputer in boordinstrumenten kwam ook terug.
                                          Gezien ik op vakantie vertrok de week nadien toch voor alle veiligheid maar een check up laten doen in een Opelgarage. Verdict: waterinsijpeling in de koffer (van waar weten ze niet) die een printplaat heeft aangetast die alle software heeft kortgesloten. Mocht er zelfs niet meer mee vertrekken. Bijkomend nadeel is dat van de koffer tot de console alles in de Insignia blijkbaar via één kabelboom verloopt. Gezien de stekker in de koffer ook al door vocht was aangetast en deze, wonder o wonder, niet apart verkocht wordt moet heel de kabelboom van achter naar voor uitgebroken worden en vervangen. Factuurtje van 800 euro. Voor een water insijpeling en blijkbaar niet waterdichte printplaten in de koffer van hun 'topmodel'. Geen garantie noch tussenkomst van Opel meer. Blijkbaar loopt de klantvriendelijkheid ook daar maar tot je buiten rijdt na aankoop. Mij maak je niet wijs dat water insijpeling met zo'n gevolgen binnen de drie jaar een normale 'sleet' is.
                                          Maar niks aan te doen. Murphy is blijkbaar bij Opel ingetrokken want vervangwagens waren niet beschikbaar. Moest maar zelf zien hoe ik thuis geraakte.
                                          Zit nu al negen dagen zonder auto. Vakantie maar een week opgeschoven (gelukkig ben ik in de mogelijkheid om dat te doen). En nog geen zicht op herstelling. Want de stukken 'moeten uit Duitsland komen en zijn nog niet onderweg". Hallo? als ik tegenwoordig iets in China bestel via internet heb ik dat binnen de drie dagen voor mijn deur. Maar Opel slaagt er niet in binnen de twee weken vervangstukken aan zijn dealers te leveren?
                                          Als klap op de vuurpijl laat de 6 maanden oude Zafira van de vriendin nu ook al steken vallen. Valt de radio en de klok ineens uit. Naar de dealer ermee. Laconiek: gekend softwareprobleem. Zal ergens in 2015 opgelost worden. Don't call uw, we call you.

@Opel: voor onze volgende auto: "don't call us". Wij hebben er genoeg van.

Comment

Working...
                                          X