Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Skoda Octavia III

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

Ik vind hem mooi. Ietwat saaier vanachter, maar over het algemeen mooi. Behoort tot mijn favorieten uit de VAG stal, samen met de Up! en de Yeti (ja ik weet dat sommigen me raar vinden ).
    King of the Ludospace - currently running nr. 6

2016 Scénic Bose 110 dCi - 5.000km and counting slowly
    2015 Kangoo Express 90 dCi - 28.000km and counting fast

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door gpdude Bekijk Berichten
      Ik vind hem mooi. Ietwat saaier vanachter, maar over het algemeen mooi. Behoort tot mijn favorieten uit de VAG stal, samen met de Up! en de Yeti (ja ik weet dat sommigen me raar vinden ).
      niets raar aan
      behalve die Up! misschien

Superb vind ik overigens een fantastische statige neus hebben. Ik vrees dat die zal verdwijnen en er een Skoda variant van de "generisch" passat van gemaakt gaat worden. Bye bye skoda karakter

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Doa Bekijk Berichten
        je lijkt me eerder gefrustreerd dat je geen van de andere wagens kan kopen...
        Waarom zou ik gefrustreerd zijn? Tegenwoordig kan toch bijna iedereen een Mondeo , 3-serie ,Passat of een C Mercedes kopen ? Ik vind de Skoda nu eenmaal zeer geslaagd in vergelijking met voornoemde concurrenten.

Comment

hij is mooi, zakelijk...verwachtte ook nix anders, hopelijk wat betere zetels zodat een echte reis geen hel wordt
          kans is groot dat moder haar 2006 octavia hierdoor wordt vervangen

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Löwe Bekijk Berichten
            Design zegt niet altijd alles.
            De Skoda Rapid en Seat Toledo zijn met elkaar te vergelijken en staan beiden op hetzelfde (aangepaste) platform: PQ25 zoals bijvoorbeeld ook de Fabia en de Polo.
            De Jetta is een ander geval, want staat op platform van o.a. Golf V en VI. (PQ35)
            Octavia is nog iets anders, want staat op laatste nieuwe MQB platform zoals ook de Golf VII en nieuwe Leon.
            Gelukkig zijn er ook nog mensen met verstand van zaken.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door dbr2 Bekijk Berichten
              Zeer fraaie , ruime en oerdegelijke gezinswagen. A4 , C-klasse , 3-serie , Passat en Mondeo lijken in vergelijking met deze van een vorige tijdperk te komen. Zeer benieuwd naar de prijzen.
              Ik heb dit topic speciaal geopend om een reactie van u te lezen. Eerlijk gezegd had ik had ik een straffere uitspraak van u verwacht.
              Ik ben een beetje teleurgesteld dbr2!!!

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Braambes Bekijk Berichten
                Waarom zou ik gefrustreerd zijn? Tegenwoordig kan toch bijna iedereen een Mondeo , 3-serie ,Passat of een C Mercedes kopen ? Ik vind de Skoda nu eenmaal zeer geslaagd in vergelijking met voornoemde concurrenten.
                feit en een ferm overdreven uitspraak van mij maar ik mis toch zo'n paar kleine details in het uiterlijk die de 3 of de C vb wel hebben.
                lets have some more member berries

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Doa Bekijk Berichten
                  feit en een ferm overdreven uitspraak van mij maar ik mis toch zo'n paar kleine details in het uiterlijk die de 3 of de C vb wel hebben.
                  Zo'n blauw-witte propellor of een ster?

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door bobo Bekijk Berichten
                    hij is mooi, zakelijk...verwachtte ook nix anders, hopelijk wat betere zetels zodat een echte reis geen hel wordt
                    kans is groot dat moder haar 2006 octavia hierdoor wordt vervangen
                    het zijn net die opties die VW tegenhoudt

optie echte comfortzetels ipv enkel optie overtrekje in leder, geïntegreerde kinderstoeltjes bv ....

Comment

de standaardzetels van de rest van de vw stal zijn niet beter
                      en als er al extra moet betaald worden om deftig te kunnen zitten...

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door stebenz Bekijk Berichten
                        deze wagen heeft iets tijdloos..
                        iets teveel tijdloos naar mijn zin. gevaarlijk balancerend naar de saaie kant.
                        wimoptiek.be op

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door bobo Bekijk Berichten
                          de standaardzetels van de rest van de vw stal zijn niet beter
                          en als er al extra moet betaald worden om deftig te kunnen zitten...
                          ..... dan nog liever een skoda dan een VW neen?

Comment

aja want beterkoop voor zelfde genen

Comment

of occazie benz

zelfs mijn 24,5 jaar oude kar heeft nog steeds puike zetels ivm vele huidige shit.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door stebenz Bekijk Berichten
                                of occazie benz

zelfs mijn 24,5 jaar oude kar heeft nog steeds puike zetels ivm vele huidige shit.
                                een 124 is nog steeds zeer goed bij de les de dag van vandaag. Op alle vlakken ! En dat voor model van bijna 28jaar oud ...

De octavia is een grote kanshebber voor later bij mij !
                                Benzine
                                '80 VW POLO 895cc 22.300km-26.100km (2005- )

'85 VW PASSAT 32B 1300 (2010-2011)

'68 VW 411 1700 (2011-2014)
                                '81 VW T3 Camping Westfalia Joker 2000cc (2011-2013)
                                Diesel
                                '85 VW GOLF II Diesel (2007-2011)
                                '91 MERCEDES-BENZ 200D 157.000km-320.000km (2010- )
                                '10 VW GOLF VI 1600TDI Bluemotion (2016-2019)
                                '11 CITROÊN C3 1.4 HDI 68.000-111.000km (2015- )
                                '13 MERCEDES-BENZ E 220CDI T-Modell 116.000-147.000km (2019- )

Comment

Een "echte" autoliefhebber is voor mij iemand die alle soorten wagens kan waarderen.

2018 - Mercedes A200 (163 pk) AMG-line in Iridium Zilver

Comment

En toch kunnen sommige mensen het niet laten bepaalde merken ongewild er bij in te voegen.
                                    En zelfs dan nog degraderend over te doen,triestig.
                                    Elk merk heeft ergens wel een beter iets tov een ander merk,buiten de prijs.
                                    En kwaliteit als enig argument vind ik dan zo een goedkope term.
                                    Skoda octavia is trouwens mooi gelukt,klassebak die zich gerust kan verdedigen,
                                    tussen de " premium " merkjes.

Sent from my iPad 3 using Tapatalk
                                    Last edited by ; 14/12/2012, 05:20.

Comment

Inderdaad jammer hoe denigrerend sommige mensen doen over een Skoda. Deze nieuwe hoeft voor niks onder te doen voor een veel duurdere A4. Bij een gelijke of een lagere prijs dan een Golf ga ik voor mijn volgende voor een Octavia.

Comment

sorry dat ik zo zaag over de slechte zetels

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Braambes Bekijk Berichten
                                          Inderdaad jammer hoe denigrerend sommige mensen doen over een Skoda.
                                          en percies of gij laat u nooit laag uit over andere auto's pot ketel zwart

en das fijn

Comment

Working...
                                          X