Indien dit uw eerste bezoek is, check dan eerst de FAQ door op bovenstaande
link te klikken. Mogelijk moet u register
vooraleer u kan posten: klik op de 'registreren'-link hierboven om verder te gaan. Om berichten te lezen kiest u het forum dat u wenst te bezoeken in bovenstaande lijst.
Ik vind hem mooi. Ietwat saaier vanachter, maar over het algemeen mooi. Behoort tot mijn favorieten uit de VAG stal, samen met de Up! en de Yeti (ja ik weet dat sommigen me raar vinden ).
King of the Ludospace - currently running nr. 6
2016 Scénic Bose 110 dCi - 5.000km and counting slowly
2015 Kangoo Express 90 dCi - 28.000km and counting fast
Ik vind hem mooi. Ietwat saaier vanachter, maar over het algemeen mooi. Behoort tot mijn favorieten uit de VAG stal, samen met de Up! en de Yeti (ja ik weet dat sommigen me raar vinden ).
niets raar aan
behalve die Up! misschien
Superb vind ik overigens een fantastische statige neus hebben. Ik vrees dat die zal verdwijnen en er een Skoda variant van de "generisch" passat van gemaakt gaat worden. Bye bye skoda karakter
je lijkt me eerder gefrustreerd dat je geen van de andere wagens kan kopen...
Waarom zou ik gefrustreerd zijn? Tegenwoordig kan toch bijna iedereen een Mondeo , 3-serie ,Passat of een C Mercedes kopen ? Ik vind de Skoda nu eenmaal zeer geslaagd in vergelijking met voornoemde concurrenten.
hij is mooi, zakelijk...verwachtte ook nix anders, hopelijk wat betere zetels zodat een echte reis geen hel wordt
kans is groot dat moder haar 2006 octavia hierdoor wordt vervangen
Design zegt niet altijd alles.
De Skoda Rapid en Seat Toledo zijn met elkaar te vergelijken en staan beiden op hetzelfde (aangepaste) platform: PQ25 zoals bijvoorbeeld ook de Fabia en de Polo.
De Jetta is een ander geval, want staat op platform van o.a. Golf V en VI. (PQ35)
Octavia is nog iets anders, want staat op laatste nieuwe MQB platform zoals ook de Golf VII en nieuwe Leon.
Gelukkig zijn er ook nog mensen met verstand van zaken.
Zeer fraaie , ruime en oerdegelijke gezinswagen. A4 , C-klasse , 3-serie , Passat en Mondeo lijken in vergelijking met deze van een vorige tijdperk te komen. Zeer benieuwd naar de prijzen.
Ik heb dit topic speciaal geopend om een reactie van u te lezen. Eerlijk gezegd had ik had ik een straffere uitspraak van u verwacht.
Ik ben een beetje teleurgesteld dbr2!!!
Waarom zou ik gefrustreerd zijn? Tegenwoordig kan toch bijna iedereen een Mondeo , 3-serie ,Passat of een C Mercedes kopen ? Ik vind de Skoda nu eenmaal zeer geslaagd in vergelijking met voornoemde concurrenten.
feit en een ferm overdreven uitspraak van mij maar ik mis toch zo'n paar kleine details in het uiterlijk die de 3 of de C vb wel hebben.
hij is mooi, zakelijk...verwachtte ook nix anders, hopelijk wat betere zetels zodat een echte reis geen hel wordt
kans is groot dat moder haar 2006 octavia hierdoor wordt vervangen
En toch kunnen sommige mensen het niet laten bepaalde merken ongewild er bij in te voegen.
En zelfs dan nog degraderend over te doen,triestig.
Elk merk heeft ergens wel een beter iets tov een ander merk,buiten de prijs.
En kwaliteit als enig argument vind ik dan zo een goedkope term.
Skoda octavia is trouwens mooi gelukt,klassebak die zich gerust kan verdedigen,
tussen de " premium " merkjes.
Inderdaad jammer hoe denigrerend sommige mensen doen over een Skoda. Deze nieuwe hoeft voor niks onder te doen voor een veel duurdere A4. Bij een gelijke of een lagere prijs dan een Golf ga ik voor mijn volgende voor een Octavia.
Comment