Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Skoda Octavia III

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Oorspronkelijk geplaatst door bobo Bekijk Berichten
    de dash van sommige skoda's is even leuk als van een benz
    functioneel, duidelijk en geen overbodigheid

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door MPower Bekijk Berichten
      In Juni
      ok thnx

Comment

• Combi:

combi.jpg
        2012 Opel Astra ST Ecoflex
        2009 Opel Astra Ecoflex

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door prins207 Bekijk Berichten
          Combi:

[ATTACH=CONFIG]94384[/ATTACH]
          Die gaat er zowiezo ook goed uitzien !
          Benzine
          '80 VW POLO 895cc 22.300km-26.100km (2005- )

'85 VW PASSAT 32B 1300 (2010-2011)

'68 VW 411 1700 (2011-2014)
          '81 VW T3 Camping Westfalia Joker 2000cc (2011-2013)
          Diesel
          '85 VW GOLF II Diesel (2007-2011)
          '91 MERCEDES-BENZ 200D 157.000km-320.000km (2010- )
          '10 VW GOLF VI 1600TDI Bluemotion (2016-2019)
          '11 CITROÊN C3 1.4 HDI 68.000-111.000km (2015- )
          '13 MERCEDES-BENZ E 220CDI T-Modell 116.000-147.000km (2019- )

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door prins207 Bekijk Berichten
            Combi:

[ATTACH=CONFIG]94384[/ATTACH]
            amai dat is vr mij toch wel geslaagd
            wel nog lang wachten

Comment

• Combi
              Bijgevoegde Bestanden
              Last edited by ; 08/01/2013, 21:11.

Comment

• Als je daar een 3 touring naast zet dan is die Skoda toch echt wel een klasse hoger te situeren.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Braambes Bekijk Berichten
                  Als je daar een 3 touring naast zet dan is die Skoda toch echt wel een klasse hoger te situeren.
                  een klasse ruimer en nuttiger.
                  Voor een BMW adept is dit maar brol. Voor jou is een 3 rommel.
                  Het is niet wat het is, het is wat je er mee doet.
                  Snap je wel dat iemand überhaupt een Skoda én Benz lover kan zijn bv?

Comment

• Nou moe! Da's de volgende auto die in mijn garage komt te staan. De foto's hierboven van de combi lijken me eerder impressies op basis van de Superb. Afwachten maar wat de officiële plaatjes brengen ;-)

Alleszins ben ik heel tevreden met de evolutie die de Octavia doormaakt.
                    Ik las in het artikel van de beginpost van dit draadje:"Op de goedkoopste TSI en de TDI-blokken na beschikt elke uitvoering over een Greentec start-stopsysteem en energierecuperatie." In hoeverre positioneert de 1.6TDI zich? Gaat deze motor ook de bovenvernoemde systemen krijgen of niet? Ik vind het al erg dat de kleinere motorisaties die Torsieas meekrijgen in plaats van de multilink van mijn huidige model.
                    Daarnaast nog een detail; heeft de octavia nog steeds het (in mijn ogen zéér paraktische) cruise control aan de hendel van de knipperlichten of werd dit systeem ook overgeplaatst naar het stuur zoals bij de Golf VII?

groetjes

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door stebenz Bekijk Berichten
                      een klasse ruimer en nuttiger.
                      Voor een BMW adept is dit maar brol. Voor jou is een 3 rommel.
                      Het is niet wat het is, het is wat je er mee doet.
                      Snap je wel dat iemand überhaupt een Skoda én Benz lover kan zijn bv?
                      Die 3 touring is zeker geen rommel hoor. Ik ben trouwens helemaal geen Skoda of Mercedes lover. Verliefd op een auto ? Dat kan ik me moeilijk voorstellen.

Comment

• Officieel

den borre

"Als je niet kan lachen met miserie, blijft er enkel miserie over..."
                        "Eenmaal de weg is gemaakt, rij je er makkelijker over... "

Int3x0r
                        Als ik vroeger op unief examens had, dan was dat nefast voor mijn "soldaat".

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door alanus Bekijk Berichten
                          Fout, photoshop

Comment

• Zou ik toch ook denken. Nog een beetje wachten op beter beeldmateriaal. Op het filmpje van autoweek en de grote foto's vooraan dit onderwerp heb ik wel gezien dat er links van het stuur een extra hendeltje is geïnstalleerd. Cruise control, waarschijnlijk...

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door bobo Bekijk Berichten
                              de dash van sommige skoda's is even leuk als van een benz
                              stel je voor: skoda die ruitenwisserbediening invoert met draaien aan linkerhendel ...
                              details

Comment

• Každý den píšeme o autech. Novinky, aktuality, podrobné testy a tajné projekty automobilek. Živé diskuzní fórum a čtenářská fotogalerie.

Comment

• Héhé , een stopcontact op 220 volt (50 watt)

Comment

• euh ik zie 150W staan er op... goed genoeg voor een laptop (meestal +/- 60W)
                                    2015 BMW F11 520dA
                                    1976 Triumph Spitfire 1500

Comment

• idd 150 watt , al moet je wel echt goed kijken

Spijtig dat ie geen 500 watt kan trekken , kon ik mijn DAP erop aansluiten in de stofzuigafdeling van de carwash
                                      Last edited by ; 10/01/2013, 18:53.

Comment

• Een "echte" autoliefhebber is voor mij iemand die alle soorten wagens kan waarderen.

2018 - Mercedes A200 (163 pk) AMG-line in Iridium Zilver

Comment

• Een "echte" autoliefhebber is voor mij iemand die alle soorten wagens kan waarderen.

2018 - Mercedes A200 (163 pk) AMG-line in Iridium Zilver

Comment

Working...
                                          X