Indien dit uw eerste bezoek is, check dan eerst de FAQ door op bovenstaande
link te klikken. Mogelijk moet u register
vooraleer u kan posten: klik op de 'registreren'-link hierboven om verder te gaan. Om berichten te lezen kiest u het forum dat u wenst te bezoeken in bovenstaande lijst.
Wanneer komt de nieuwe combi beschikbaar?
Ik mag begin volgend jaar een nieuwe wagen kiezen en zou wel voor deze nieuwe Octavia combi gaan indien die al beschikbaar is.
Wanneer komt de nieuwe combi beschikbaar?
Ik mag begin volgend jaar een nieuwe wagen kiezen en zou wel voor deze nieuwe Octavia combi gaan indien die al beschikbaar is.
Over een maand ongeveer. Dus als je volgend jaar moet kiezen zal de combi al een tijdje beschikbaar zijn.
Scoop: New 2014 Skoda Octavia RS Trots Out Almost Undisguised
With the new iteration of Skoda's popular Octavia liftback and Combi (estate) already in the market, the Volkswagen Group's Czech division is now preparing the crown jewel of the series with the RS (vRS in Britain) performance models.The first public appearance of the third-generation Octavia RS will take place at the Goodwood Festival of Speed, held from July 11 to 14, 2013, in the UK, but until then, we can show you the car through a very revealing set of spy pictures. Skoda has ditched the traditional camouflage on the test car for some cheeky decals that include black stripes that imitate the non-existent bumper protectors, plus a cover up of the LED daytime running lights on the corners of the front bumpers, and the area surrounding the rear diffuser. Also absent are the black-colored decorative door strips, which were on the Octavia RS in the leaked configurator images. All in all, though, and despite the bigger wheels with the chunky brake discs featuring red calipers, the rear spoiler, the twin trapezoidal exhausts, darkened headlamps and the modified front bumper with the bigger air-vents, the new RS will continue to be a discreet sports car. For its motivation, the new MQB platform-based Octavia RS will likely borrow the VW Golf GTi's2.0-liter turbocharged four-cylinder engine pushing out somewhere around 220 to 230 horsepower, channeled to the front wheels via a six-speed manual gearbox or an optional seven-speed DSG twin-clutch transmission.
Nu je de combi kan configureren zijn de prijzen blijkbaar ook gezakt!
Zou m graag eens irl zien met grote wielen en sportophanging.
Jep, vorige week een offerte laten maken voor een limousine en woensdag belde de dealer me op dat de prijzen waren gezakt. Direct nieuwe offerte gekregen.
Jep, vorige week een offerte laten maken voor een limousine en woensdag belde de dealer me op dat de prijzen waren gezakt. Direct nieuwe offerte gekregen.
Paketten geven een voordeel van 2950 euro en de korting was rond de 12%.
Goed dat Skoda de prijzen onder druk van de markt aan past. 12% korting is niet zo veel in deze tijden van crisis op de automarkt. Als je een 100% basismodel wil dan heb je niets aan die optiepakketten.
Nog niet mee gaan rijden. Momenteel is dit de volgorde van keuze:
1. Octavia Combi Elegance 2.0TDI
2. Golf Variant Highline 2.0TDI
3. Passat Comfortline 2.0TDI
4. Superb Combi Ambition 2.0TDI
Is voor een leasevoertuig, regime 2 jaar/150000km.
Nog niet mee gaan rijden. Momenteel is dit de volgorde van keuze:
1. Octavia Combi Elegance 2.0TDI
2. Golf Variant Highline 2.0TDI
3. Passat Comfortline 2.0TDI
4. Superb Combi Ambition 2.0TDI
Is voor een leasevoertuig, regime 2 jaar/150000km.
Nu zaterdag zal ik een testritje met de 1.6TDI gaan doen. De nieuwe Octavia ligt in de schaal met de VW Jetta als opvolger voor mijn giga-onpraktisch Audi'tje, waar ik op 2 jaar tijd een 105k km mee gedaan zal hebben. Naast Jetta en Octavia kan een Superb ook nog, maar die zal dan vrij kaal zijn.
Life's too short. Not to. Live it. 1996 Volvo S40 1.8 Luxury-Line (verkocht) 2011 Audi A1 1.6 TDI 90pk (end-of-lease) 2011 Audi A3 1.6 TDI 105pk (aanloopwagen) 2013 VW Passat 1.6 TDI 105pk BMT Trendline
Nu zaterdag zal ik een testritje met de 1.6TDI gaan doen. De nieuwe Octavia ligt in de schaal met de VW Jetta als opvolger voor mijn giga-onpraktisch Audi'tje, waar ik op 2 jaar tijd een 105k km mee gedaan zal hebben. Naast Jetta en Octavia kan een Superb ook nog, maar die zal dan vrij kaal zijn.
Ben benieuwd naar je bevindingen. Ga je ook met de Jetta rijden? Als het praktisch moet zijn heeft de Octavia alvast een groot voordeel: 5-deurs tegenover 4-deurs voor de Jetta.
Comment