Mededeling
Collapse
No announcement yet.
Mercedes E63 AMG (Facelift)
Collapse
X
-
Oorspronkelijk geplaatst door sim Bekijk BerichtenI rest my case...
Voor de discrete fan:
Nog even wachten op de businessline...en geen wagen kiezen die boven iedereen uittorent maar diesel nodig heeft om de pijn van zijn containerstroomlijn te verzachten...
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door wrench08 Bekijk Berichten
Ze stonden op dinsdag allemaal in BCN in een ondergrondse parking aan de lokale Avenue Louise (Passeig de Gracia). Het hele AMG gamma. En een hele rist (Duitsers?) die dat allemaal mocht uitproberen. Wist ik direct waarom die spotters er stonden toen ik de parking ingereden was.
Stelden ze ook hun F1 niet voor op Montmelo deze week?All'alba vincerò!
Comment
-
Hoe zalig is het dat ze dit aanbieden: http://www.autoevolution.com/news/ne...ook-54151.html
Sleeper
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door stradge Bekijk BerichtenHoe zalig is het dat ze dit aanbieden: http://www.autoevolution.com/news/ne...ook-54151.html
Sleeper
Zelfs de uitlaten niet..
En dan E220 CDI op de koffer2010 Mercedes S212 E350 CDI
Comment
-
Een "echte" autoliefhebber is voor mij iemand die alle soorten wagens kan waarderen.
2018 - Mercedes A200 (163 pk) AMG-line in Iridium Zilver
Comment
-
Een "echte" autoliefhebber is voor mij iemand die alle soorten wagens kan waarderen.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Davy_ Bekijk BerichtenInderdaad
Zelfs de uitlaten niet..
En dan E220 CDI op de koffer
Comment
-
Mercedes’ sterkste E-Klasse wordt door Brabus even naar een hoger plan getild: van 557 naar 850 pk.
Brabus ging met de frees door het AMG-blok en vergrootte de cilinderinhoud van 5.461 cc naar 5.912 cc. Het motorblok werd verder aangevuld met een sterkere krukas, zuigers en drijfstangen. Op het inlaatkanaal plaatste Brabus twee nieuwe turbo’s, aansluitend op de sportuitlaat die is uitgerust met een vlinderklep. Met de Brabus 850 6.0 in Sport-modus staat deze volledig op en wordt je getrakteerd op een oorgastisch motorgeluid. Zet hem in de Coming Home-stand en de vlinderklep sluit zich, waardoor het motorgeluid aanzienlijk afneemt en burengerucht wordt voorkomen.
De opgevoerde V8 levert 850 pk bij 5.400 tpm en weet 1.450 Nm aan koppel op te wekken tussen 2.500 en 4.500 tpm. Iets te gortig, aldus Brabus, en limiteerde het koppel daarom op 1.150 Nm. Iets waar de SPEEDSHIFT MCT 7-transmissie en de 295/25 ZR 20 Yokohama’s om de Monoblock-velgen ongetwijfeld erg blij mee zijn. Desondanks kan de sedan het sprintje naar de 100 in 3,7 seconden voltrekken. Kies je voor een 4MATIC-versie met aandrijving op alle wielen, dan kruipt de sprinttijd naar 3,1 seconden. Nissan GT-R-territorium.
De buitenkant werd volgens het bekende recept aangekleed. Een Brabus-logo op de plek van de Mercedes-ster in de grille, een opgepompte diffuser aan de achterkant en carbonfiber zijspiegelkappen. Voor meer druk op de achteras werd een spoiler op de achterklep geplaatst, en traditiegetrouwe hangt het interieur vol met leer en aluminium accenten. Ordinair, maar nooit onbeschoft.
Prijzen geeft Brabus niet vrij. Wel laten ze weten dat ze ‘m ook met minder vermogen gaan aanbieden. Daarbij heb je de keuze uit 620, 650 of 730 pk. En hij is er al even als Estate te bestellen.
Comment
Comment