Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Infiniti Q50

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

Ik vind zo een Q50 echt wel een knappe wagen maar het interieur valt wat tegen hoewel ik er mee zou kunnen leven .
    Dat rijd echt niet plezierig als je recht door rijd ivm dat stuurgevoel . In de bochten is hij plezieriger als een gemiddelde wagen met veel grip op de vooras en een oversturende karakter. De 2.2 diesel heeft wel niks van koppel op lage toeren .

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door BlackHorse Bekijk Berichten
      Ik vind zo een Q50 echt wel een knappe wagen maar het interieur valt wat tegen hoewel ik er mee zou kunnen leven .
      Dat rijd echt niet plezierig als je recht door rijd ivm dat stuurgevoel . In de bochten is hij plezieriger als een gemiddelde wagen met veel grip op de vooras en een oversturende karakter. De 2.2 diesel heeft wel niks van koppel op lage toeren .
      En die 2.2 is ook niet van de stilste. Jammer van het geringe koppel bij lage toeren, van een 2.2 van Mercedes die ze aangepast hebben om responsiever te zijn zou je toch meer verwachten.
      VW Golf V --> VW Golf VI --> Audi A4 --> Volvo V50 --> BMW 3 --> Audi A5 SB --> Audi A5 SB

Comment

De 2.1 van benz is op papier althans de meest koppelrijke 4_cilinder op lage toeren

Verstuurd vanaf mijn HUAWEI Y330-U01 met Tapatalk

Comment

Mijn ex c250 cdi had toch meer koppel op lage toeren.

Comment

ik was net aan het denken dat jouwe door het chippen rond de duizend net minder had

Comment

en ik zou graag mijn onderschrift in 350 personaliseren ivm de huawei

Comment

KLEINE UPDATE VOOR INFINITI Q50

Infiniti brengt een nieuwe Q50 mee naar Genève. Dat lijkt heftiger dan het is, al krijgt het subtiel bijgepunte model wel degelijk enkele interessante wijzigingen mee.

Infiniti spreekt van een gewijzigd in- en exterieur, maar stelt vooralsnog slechts één foto beschikbaar. Daarop is te zien dat de voorbumper anders van vorm is dan voorheen, maar de verschillen zijn niet groot.

Op een beeld van de wijzigingen voor het interieur zullen we dus nog even moeten wachten, maar het is wel al duidelijk dat Infiniti's veiligheids- en comfortverhogende systemen tegen het licht zijn gehouden. De Q50 beschikte al over wat deels autonome eigenschappen, maar Infiniti zit niet stil. De systemen die de auto tussen de lijntjes en op afstand van anderen moeten houden, zijn vanaf nu verzameld onder de noemer 'ProPilot'. Het merk wijdt nog niet uit over de vernieuwingen aan de functies, die we onlangs uitgebreid aan de tand voelden. Wel is duidelijk dat het steer-by-wire-systeem waar de Q50 om bekendstaat, is aangescherpt. Ook het Direct Adaptive Steering van de tweede generatie valt onder het ProPilot-label.

Een "echte" autoliefhebber is voor mij iemand die alle soorten wagens kan waarderen.

2025 - BMW 1.20 (170 pk) - M Sport Pack Pro in Skyscraper Grau

Comment

Dat Infiniti de Q50 op ging frissen, wisten we al. Nu hebben we de auto volledig in beeld.

Zoals we eerder konden zien is de Q50 rondom aangepakt. Het nieuwe front oogt een stukje sportiever door de verder uitstekende luchtinlaten. Verder krijgt de Q50 zowel voor als achter iets gewijzigde led-lampen toebedeeld.

De veranderingen in het interieur waren eerder nog niet te zien. De Q50 krijgt een nieuw stuurwiel, andere stoelen en het infotainmentsysteem InTouch werd aangepakt. Volgens Infiniti is er ook opnieuw gekeken naar de gebruikte materialen, waardoor het interieur qua afwerking ook weer een stap vooruitgaat. Om je muziek goed tot z'n recht te laten komen, beschikt de auto over een geluidssysteem van Bose met 16 speakers.

Het steer-by-wire systeem werd aangepakt om de auto scherper te laten reageren. Infiniti hint daarbij naar de mogelijke toepassing van semi-autonome besturing in de toekomst. Het onderstel is elektronisch naar wens af te stellen in verschillende modi; Personal, Standard, Snow, Eco, Sport en Sport+. Het pakket aan veiligheidssystemen werd ook nog eens tegen het licht gehouden. De Q50 beschikt over rij-assistenten zoals Active Lane Control, Intelligent Cruise Control, Lane Departure Warning en Forward Emergency Braking. In het tweede kwartaal van dit jaar begint Infiniti met de verkoop van de bijgepunte Q50.

Een "echte" autoliefhebber is voor mij iemand die alle soorten wagens kan waarderen.

Comment

Comment

Comment

Working...
                      X