niet enkel voor oudere medemens, denk dat iedereen met rugklachten de hogere zit weet te apprecieren, nu ja 5 cm is nu ook niet zo spectaculair...
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
Bmw 3gt
Collapse
X
-
Oorspronkelijk geplaatst door dikkejos Bekijk Berichtenniet enkel voor oudere medemens, denk dat iedereen met rugklachten de hogere zit weet te apprecieren, nu ja 5 cm is nu ook niet zo spectaculair...lets have some more member berries
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Octavian Bekijk BerichtenWeet er iemand of de buitenspiegels bij de BMW 3GT elektrisch inklapbaar zijn? Ik zie deze optie nergens in de brochure...
Comment
-
Ik ben echt nen bompa denk ik, zonder de kleinkinderen dan, want ik vind zo'n GT de leukste 3 serie die er is (op voorwaarde dat 'ie het M-pack heeft).
Ruim, comfortabel, grote achterklep, en het is geen 5 serie...
Enkel die 4 serie vind ik veel knapper, maar aangezien dat meer een compromis is, niet m'n eerste keus.
Meer dan een 335I GT met M-pack moet ik niet hebben (as if ik weer nen auto ga kopen, just saying ).
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door prins207 Bekijk BerichtenElectrisch inklapbare/zelfdimmende spiegels is een optie van 600 euro
Zal ik dus voor moeten onderhandelen bij de dealer.
Bedankt voor de info.
Een algemene vraag aan de huidige BMW rijders (van recente wagens) - de modus ECO/Sport/etc. Ik begrijp dat deze ook in de wagen zit met een manuele versnellingsbak - voel je een groot verschil wanneer je van modus verandert?
Bij de automaat is het verschil duidelijk merkbaar (heb ik ondervonden bij de testrit).
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Octavian Bekijk BerichtenWhat the....? 600 EUR - en bedekt met bladgoud?!
Zal ik dus voor moeten onderhandelen bij de dealer.
Bedankt voor...).2004-2008 : VW Golf IV variant rabbit SDI 68 PK
2008-2013 : Audi A6 avant 2.0 TDI 136 PK
2013-201x : BMW 5 touring 530D 258 PK
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door charlesvdw Bekijk BerichtenIs toch een niet-noodzakelijke optie ? Neem dat gewoon niet !
Comment
-
Het is idd een optie die ik niet meer zou willen missen. Overdag heeft het natuurlijk geen meerwaarde, maar 's avonds word je niet meer verblind door de lichten van de auto's die achter je rijden. Ik vind het zelfs een must voor de veiligheid.OO 00 OO
Ik ben BMWMB, alias NDDVDB.
Mijn levensmotto: je kan beter lenen voor een huis dan voor een boot.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door BMWMB Bekijk BerichtenHet is idd een optie die ik niet meer zou willen missen. Overdag heeft het natuurlijk geen meerwaarde, maar 's avonds word je niet meer verblind door de lichten van de auto's die achter je rijden. Ik vind het zelfs een must voor de veiligheid.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Octavian Bekijk Berichten
Een algemene vraag aan de huidige BMW rijders (van recente wagens) - de modus ECO/Sport/etc. Ik begrijp dat deze ook in de wagen zit met een manuele versnellingsbak - voel je een groot verschil wanneer je van modus verandert?
Bij de automaat is het verschil duidelijk merkbaar (heb ik ondervonden bij de testrit).
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door deuce Bekijk Berichtenbij een F31 318d manueel voel je naar de omschakeling van comfort naar sport een iets directere gasrespons. Verder is er geen merkbaar verschil.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Gastje Bekijk BerichtenVandaag een offerte laten maken .
Comment
-
Of ze verkopen nie graag de gt of ze hebben er al genoeg van verkocht in mijn garage . Er is een overname van een auto van hetzelfde merk en ging vandaag pas weten wat ie nog waard was van de verkoper , vond dit al verdacht dat je daar 3 dagen voor nodig hebt . Je kan het mss al raden maar vandaag niks gehoord , eigenlijk jammer dat ik hem mijn gsm nummer heb toevertrouwd want deze is enkel bestemd voor eerlijke mensen .
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Gastje Bekijk BerichtenOf ze verkopen nie graag de gt of ze hebben er al genoeg van verkocht in mijn garage . Er is een overname van een auto van hetzelfde merk en ging vandaag pas weten wat ie nog waard was van de verkoper , vond dit al verdacht dat je daar 3 dagen voor nodig hebt . Je kan het mss al raden maar vandaag niks gehoord , eigenlijk jammer dat ik hem mijn gsm nummer heb toevertrouwd want deze is enkel bestemd voor eerlijke mensen .
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Gastje Bekijk BerichtenOf ze verkopen nie graag de gt of ze hebben er al genoeg van verkocht in mijn garage . Er is een overname van een auto van hetzelfde merk en ging vandaag pas weten wat ie nog waard was van de verkoper , vond dit al verdacht dat je daar 3 dagen voor nodig hebt . Je kan het mss al raden maar vandaag niks gehoord , eigenlijk jammer dat ik hem mijn gsm nummer heb toevertrouwd want deze is enkel bestemd voor eerlijke mensen .2004-2008 : VW Golf IV variant rabbit SDI 68 PK
2008-2013 : Audi A6 avant 2.0 TDI 136 PK
2013-201x : BMW 5 touring 530D 258 PK
Comment
Comment