Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Bmw 3gt

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Gisteren afgehaald en natuurlijk volop regen , jammer voor die mens die er zijn uren heeft moeten insteken om hem te doen blinken . Heb maar de mogelijkheid gehad om 10 km te rijden maar die automatic is zalig . Wat mij wel opviel is dat de achteruit enorm rap aandamt . Wat me tegenvalt is dat ik de rode accenten eruit hebben laten werken , die bies plus rood stiksel in de zetels maar dat mijn stuur nog voorzien is van rood stiksel .

.
    Bijgevoegde Bestanden
    Last edited by ; 09/11/2013, 09:35.

Comment

• proficiat. Veel plezier ermee !

Comment

• Ik ben benieuwd naar meer foto's. Zo'n zwarte 3GT Sport zal wel heel knap zijn.
        Die rode stiksels in het stuur zouden mij ook storen. Ik zou eens met de verdeler praten voor een ander stuur. Waarom heb je niet het M-stuur gekozen. Dat is werkelijk het mooiste stuur dat BMW sinds lang heeft gemaakt.
        OO 00 OO

Ik ben BMWMB, alias NDDVDB.
        Mijn levensmotto: je kan beter lenen voor een huis dan voor een boot.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Elwood Bekijk Berichten
          proficiat. Veel plezier ermee !

Merci .

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door BMWMB Bekijk Berichten
            Ik ben benieuwd naar meer foto's. Zo'n zwarte 3GT Sport zal wel heel knap zijn.
            Die rode stiksels in het stuur zouden mij ook storen. Ik zou eens met de verdeler praten voor een ander stuur. Waarom heb je niet het M-stuur gekozen. Dat is werkelijk het mooiste stuur dat BMW sinds lang heeft gemaakt.

Een zwarte is waarschijnlijk ook knap , alleen de mijne is mineral grau

Comment

• Ook knap natuurlijk.
              OO 00 OO

Ik ben BMWMB, alias NDDVDB.
              Mijn levensmotto: je kan beter lenen voor een huis dan voor een boot.

Comment

• Door omstandigheden nog maar een twintigtal km kunnen rijden , hoop vandaag dat getal een paar maal te vermenigvuldigen .

Comment

• Enkele gsm fotos

Last edited by ; 17/11/2013, 23:12.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door BMWMB Bekijk Berichten
                    Ik ben benieuwd naar meer foto's. Zo'n zwarte 3GT Sport zal wel heel knap zijn.
                    Maar als je dan eens op het plastiek deel van de onderste stuurspaak klopt... Daar mocht toch wat meer vulling of een echt stuk metaal geplaatst zijn. Maar een mooi stuur is het wel.

Comment

• nog altijd een enkele 3 gt zien rijden eigenlijk.. gek

Comment

• ik zou eigenlijk eens een foto van de kofferruimte willen zien. naar het schijnt is die groter dan van een touring
                        There's no such thing as too much snow

BMW 318d Touring 136pk (donkerblauw)

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door fujin Bekijk Berichten
                          nog altijd een enkele 3 gt zien rijden eigenlijk.. gek
                          In westvlaanderen rijden er toch al een behoorlijk aantal van rond hoor, ik zie er wekelijks toch wel een paar, en eerlijk gezegd, zo mis ie die toch nog niet.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Vantham Bekijk Berichten
                            ik zou eigenlijk eens een foto van de kofferruimte willen zien. naar het schijnt is die groter dan van een touring
                            Koffer van de 3GT is even groot als dat van de 5 Touring.
                            Enkel als je stapelt tot boven toe, dan kan je iets meer in de 5 krijgen denk ik.

Comment

• Heb met de 328i GT aut. testgereden en dat rijdt in ieder geval goed! Wat ik op voorhand niet wist is dat de GT een pak meer weegt (130kg) dan de F30. Ook de zitpositie is een stuk hoger. De F30 rijdt sportiever en voelt agieler aan. En zo positioneert deze 3GT zicht tussen de 3 en de 5 reeks.

Het uiterlijk: ik vond de GT bij de voorstelling totaal niet mooi... Nu het design wat begint te wennen en ook op voorwaarde dat je een gepaste line kiest valt het eigenlijk toch wel mee. Maar een schoonheidsprijs zal hij nog steeds niet krijgen van mij.
                              Last edited by ; 18/11/2013, 17:46.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door fujin Bekijk Berichten
                                nog altijd een enkele 3 gt zien rijden eigenlijk.. gek
                                ze valt gewoon minder op dan de 5GT omdat ze zo lomp niet oogt
                                lets have some more member berries

Comment

• Je ziet al redelijk veel rijden, is nog een knappe auto ( behalve het zij-aanzicht dan ).

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Audidriver Bekijk Berichten
                                    In westvlaanderen rijden er toch al een behoorlijk aantal van rond hoor, ik zie er wekelijks toch wel een paar, en eerlijk gezegd, zo mis ie die toch nog niet.
                                    gek terwijl ik wel al een i3 heb gezien vandaag in brussel, maar een 3 gt nog niet, of miss van voor maar dat ik het niet door had dat het een gt was. bij de 5 zie je het thans direct. die 5 gt zie je overigens ook wel maar heel zelden

Comment

• Motor vandaag gechipt , ben benieuwd .

Comment

• Eergisteren in de BMW-garage geweest voor switch winterbanden, er stonden 2 verkochte 3 GT's.
                                        Naast een paar 1'tjes, een gewone 3 en een M135i.
                                        2004-2008 : VW Golf IV variant rabbit SDI 68 PK
                                        2008-2013 : Audi A6 avant 2.0 TDI 136 PK
                                        2013-201x : BMW 5 touring 530D 258 PK

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Gastje Bekijk Berichten
                                          Motor vandaag gechipt , ben benieuwd .

Bij wie? Wat zijn de waarden nu?

Comment

Working...
                                          X