Indien dit uw eerste bezoek is, check dan eerst de FAQ door op bovenstaande
link te klikken. Mogelijk moet u register
vooraleer u kan posten: klik op de 'registreren'-link hierboven om verder te gaan. Om berichten te lezen kiest u het forum dat u wenst te bezoeken in bovenstaande lijst.
Proficiat. Je mag er trots op zijn, mooie wagen. Veel plezier en geluk ermee.
Wat een gedrocht, het reinste bewijs dat voor veel mensen alles met een leuke badge verkoopt! Die wagen zou standaard met een een zeil moeten worden geleverd, zodat telkens iemand kijkt dit erover wordt getrokken!
Wat een gedrocht, het reinste bewijs dat voor veel mensen alles met een leuke badge verkoopt! Die wagen zou standaard met een een zeil moeten worden geleverd, zodat telkens iemand kijkt dit erover wordt getrokken!
Smaken verschillen, kwaliteit en beleefdheid van reacties blijkbaar ook.
Je moet zo'n wagen irl zien en dan pas een oordeel vellen......ik vind het allemaal wel meevallen , al zijn de velgen wel een maatje te klein.............en zou er wat minder speling mogen zijn in de wielkasten.
Mijn leasebudget zal waarschijnlijk net genoeg zijn voor een 520d touring aut met een business pack.
Daarna zijn de centen op denk ik.
Ik vraag me dus af of ik een 3GT beter kan uitrusten.
Wat me erg interesseert is een functie om automatisch te rijden in de file (adaptive cruise), maar ook het systeem dat het stuur actief controleert, en je dus binnen je vak blijft. Bij Audi bestaat dat op de A4 en A6, bij BMW staat het niet zo duidelijk op hun site.
Nog iemand die de vergelijking gemaakt heeft tussen de 5 en de 3 GT met dezelfde motor?
Mijn leasebudget zal waarschijnlijk net genoeg zijn voor een 520d touring aut met een business pack.
Daarna zijn de centen op denk ik.
Ik vraag me dus af of ik een 3GT beter kan uitrusten. .
Wat me erg interesseert is een functie om automatisch te rijden in de file (adaptive cruise), maar ook het systeem dat het stuur actief controleert, en je dus binnen je vak blijft. Bij Audi bestaat dat op de A4 en A6, bij BMW staat het niet zo duidelijk op hun site.
Nog iemand die de vergelijking gemaakt heeft tussen de 5 en de 3 GT met dezelfde motor?
Als je een 3 overweegt (eerder dewelke), dan mag je vooral niet in een 5 gaan zitten, want dan wil je daar niet meer uitstappen . Het verschil in afwerkingskwaliteit is simpelweg kolossaal. De 3GT is een goed concept, met veel binnenruimte en een mooie koffer, maar het belabberde dashboard slaat net zoals in de andere 3-reeksen voor mij alles dood.
Als je een 3 overweegt (eerder dewelke), dan mag je vooral niet in een 5 gaan zitten, want dan wil je daar niet meer uitstappen . Het verschil in afwerkingskwaliteit is simpelweg kolossaal. De 3GT is een goed concept, met veel binnenruimte en een mooie koffer, maar het belabberde dashboard slaat net zoals in de andere 3-reeksen voor mij alles dood.
En dat kan je ook deels over de vergelijking A4 - A6 vertellen... Alhoewel het verschil minder is dan de BMW vergelijking , onlangs met een nieuwe 320 meegereden, tja , voor een wagen in die prijsklasse eigenlijk schandalig om van rij/windgeluiden en ook al rammels/kraakjes ( zou de dealer wel nog naar kijken ) maar te zwijgen...
En dat kan je ook deels over de vergelijking A4 - A6 vertellen... Alhoewel het verschil minder is dan de BMW vergelijking , onlangs met een nieuwe 320 meegereden, tja , voor een wagen in die prijsklasse eigenlijk schandalig om van rij/windgeluiden en ook al rammels/kraakjes ( zou de dealer wel nog naar kijken ) maar te zwijgen...
Dat er een verschil is tussen een auto uit het D-segment en één uit het E-segment, is normaal. Het prijsverschil moet ergens zitten en vermits de motorengamma's grotendeels gelijk zijn, kan het niet anders dan dat de D-segmenters wat moeten inleveren op interieurafwerking e.d. Maar bij BMW is er echt sprake van een heuse kloof. Het lijkt wel alsof ze daar modellen hebben "upstairs", bij het chique volk en "downstairs", bij de meiden en knechten. Op een 1-reeks is dat nog een heel klein beetje te begrijpen, maar de 3-reeks, en zeker de coupé-variant die ze nu als 4-reeks nog eens een stuk duurder willen aanbieden hebben een afwerking die echt niet door de beugel kan.
Dat er een verschil is tussen een auto uit het D-segment en één uit het E-segment, is normaal. Het prijsverschil moet ergens zitten en vermits de motorengamma's grotendeels gelijk zijn, kan het niet anders dan dat de D-segmenters wat moeten inleveren op interieurafwerking e.d. Maar bij BMW is er echt sprake van een heuse kloof. Het lijkt wel alsof ze daar modellen hebben "upstairs", bij het chique volk en "downstairs", bij de meiden en knechten. Op een 1-reeks is dat nog een heel klein beetje te begrijpen, maar de 3-reeks, en zeker de coupé-variant die ze nu als 4-reeks nog eens een stuk duurder willen aanbieden hebben een afwerking die echt niet door de beugel kan.
Ja daar moet ik u toch bijtreden. De interieurkwaliteit van een gewone 3 reeks is niet meteen erg hoog, een A4 of een C-klasse scoren daar gevoelig beter. Als je dan weet dat een duurdere 3GT, en zeker de 4-coupe hetzelfde interieur hebben... De 4GC, die nog hoger in het gamma en dus de prijs staat heeft ook datzelfde interieur... Dan kun je maar 1 conclusie trekken en dat is dat er ofwel een zelfstandig interieur voor de 4 serie moet komen, ofwel dat het interieur van de 3 en 4 er serieus op vooruit moeten gaan. Misschien iets voor de facelift?
Phileas Fogg, maakte naar aanleiding van een weddenschap één reis om de wereld in 80 dagen. Jules Verne heeft er het wereldberoemde boek naar geschreven en is ook meerdere keren verfilmd geweest.
Metaxa, deed tot hiertoe61,29 reizen rond de wereld in 6800 dagen of gemiddeld 361,34 km per dag, elke dag...dag in, dag uit...
Maar daar zal wellicht nooit een boek noch een film over gemaakt worden.
Dat er een verschil is tussen een auto uit het D-segment en één uit het E-segment, is normaal. Het prijsverschil moet ergens zitten en vermits de motorengamma's grotendeels gelijk zijn, kan het niet anders dan dat de D-segmenters wat moeten inleveren op interieurafwerking e.d. Maar bij BMW is er echt sprake van een heuse kloof. Het lijkt wel alsof ze daar modellen hebben "upstairs", bij het chique volk en "downstairs", bij de meiden en knechten. Op een 1-reeks is dat nog een heel klein beetje te begrijpen, maar de 3-reeks, en zeker de coupé-variant die ze nu als 4-reeks nog eens een stuk duurder willen aanbieden hebben een afwerking die echt niet door de beugel kan.
Jij bent ook uit die periode zeker???
Wie kent dat programma nog?
Alvast goe gezien want het klopt wel degelijk.
Phileas Fogg, maakte naar aanleiding van een weddenschap één reis om de wereld in 80 dagen. Jules Verne heeft er het wereldberoemde boek naar geschreven en is ook meerdere keren verfilmd geweest.
Metaxa, deed tot hiertoe61,29 reizen rond de wereld in 6800 dagen of gemiddeld 361,34 km per dag, elke dag...dag in, dag uit...
Maar daar zal wellicht nooit een boek noch een film over gemaakt worden.
Sinds enkele dagen heb ik een nieuwe BMW 320 GT xDrive met sportautomaat, het terugschakelen van 6e naar 5e versnelling gebeurt nogal bruusk (het lijkt alsof er tussen deze 2 versnellingen nauwelijks ontkoppeld wordt), daar waar het terugschakelen tussen de andere versnelling zeer soepel (nauwelijks voelbaar zelfs) gebeurt. Het probleem doet zich altijd voor, zowel in de D-stand van de pook als bij het schakelen met de paddles op het stuur.
Gewoon effe tussen haakjes, heb jij telefonisch contact met je dealer voor zo'n zaken?
Ik weet zeker dat ik daarvoor niet moet bellen, die laten mij komen om dan achter de schermen eens "iene miene mutten" te doen.
9/10 verloren tijd en krijg je te horen dat er niks abnormaals aan de hand is (lees: totaal geen idee waarover je het hebt).
Als de bak van 6 naar achteruit schakelt, ohja, DAN zullen ze 't wel kunnen oplossen.
(door een nieuwe bak te steken)
Toen ik de wagen 2 dagen had (vorige week dus) zijn ze hem komen takelen, gaf allerhande foutmeldingen, bleek ergens aan een losgekomen leiding te liggen, vandaag mocht ik de wagen gaan halen maar na een paar km voelde ik dat de versnellingsbak stroef terugschakelt van 6e naar 5e.
Net een mail gestuurd naar de dealer om dit nieuwe probleem te melden, we zien morgen wel.
Comment