Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Bmw 3gt

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Oorspronkelijk geplaatst door svaeyens Bekijk Berichten
    Toen ik de wagen 2 dagen had (vorige week dus) zijn ze hem komen takelen, gaf allerhande foutmeldingen, bleek ergens aan een losgekomen leiding te liggen, vandaag mocht ik de wagen gaan halen maar na een paar km voelde ik dat de versnellingsbak stroef terugschakelt van 6e naar 5e.
    Net een mail gestuurd naar de dealer om dit nieuwe probleem te melden, we zien morgen wel.
    En problemen opgelost?

Ben hier wel benieuwd naar want ook een 320da gt luxury line besteld die normaal eind januari zal worden geleverd.

Comment

• Wat zijn de kortingen die de dealers geven op een 3gt?
      Wat zouden de saloncondities zijn?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door cooldave Bekijk Berichten
        Wat zijn de kortingen die de dealers geven op een 3gt?
        Wat zouden de saloncondities zijn?
        15% ook op de packs

Comment

• En zou je hem ook kopen als er een huyndai of kia badge op staat ?

Comment

• Ik blijf het geen mooie wagen vinden....

Sent from my RM-821_eu_croatia_511 using Tapatalk

Comment

• Niet in het juiste topic, maar..iemand enig idee van saloncondites voor een 1-reeks??
              thanks..

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door stefspain Bekijk Berichten
                15% ook op de packs
                Waar krijg je zulke kortingen?
                ik kreeg enkel 8% en niets op de packs

Comment

• Zo zie je maar wat oversized velgen en een verlaging kunnen doen, nooit gedacht dat ik de 3GT ooit knap zou kunnen vinden.

Comment

• De lijnen van de auto komen idd mooi uit zo al zou ik het origineel houden.
                    2006 Audi A4 Avant S-Line 2.0 TDI (2006-2016)
                    2016 Skoda Octavia RS 230 combi (2016-2023)
                    2023 Skoda Enyaq SUV Coupé

Comment

• In deze uitvoering vind ik de GT zeker geslaagd.

Comment

• Ik vind de neus wat druk met al die kronkels en vouwen, het M sportpakket op de gewone 3 is volgens mij strakker

Comment

• Deze wagen is nu ook te verkrijgen in 335dx .

Comment

• Zag er daarstraks een geparkeerd staan met de achterspoiler nog omhoog geklapt. Defect, of kan dat?
                            Smilin' Jack - Speed Pilot

Comment

• Kan je zelf instellen .

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Gastje Bekijk Berichten
                                Kan je zelf instellen .
                                Ok, op die manier.

Wel geen zicht vind ik, uitgekapt in stilstand.
                                Smilin' Jack - Speed Pilot

Comment

• Net terug van een weekje Beieren, toch een aantal keer een GT met M-pack zien bollen, heerlijke karren

ofwel ben ik ook wat pk's kwijt maar heb een hernemingssprintje verloren tegen een 320d op de snelweg, en dat met een 330d, afgang

maar als je de snoet van een GT ziet opduiken in je achteruitkijkspiegel, heerlijk zoveel statiger dan een normale F30
                                  2016 Renault Espace - TCe 200 EDC Initiale Paris -

Someone told me I'm immature.....guess who's NOT allowed in my treehouse now...

Comment

• Z'n neusgaten zijn idd een stuk groter. En met M-sportpakket is 'm heel knap.
                                    OO 00 OO

Ik ben BMWMB, alias NDDVDB.
                                    Mijn levensmotto: je kan beter lenen voor een huis dan voor een boot.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door BMWMB Bekijk Berichten
                                      Z'n neusgaten zijn idd een stuk groter. En met M-sportpakket is 'm heel knap.
                                      + meer rijcomfort en een hogere zit dan een 3, ideale reiswagen dus.

en dan nog es die frameloze ramen, grote kofferklep én meer laadruimte dan een 3 touring...

Comment

• in het zilver graag!

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Roger BMW Bekijk Berichten
                                          + meer rijcomfort en een hogere zit dan een 3, ideale reiswagen dus.

en dan nog es die frameloze ramen, grote kofferklep én meer laadruimte dan een 3 touring...
                                          Je wordt oud Tomski...
                                          2021 Taycan 4S
                                          2021 Lexus UX250h

Comment

Working...
                                          X