Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Bmw 3gt

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Oorspronkelijk geplaatst door Rennfox Bekijk Berichten
    Je wordt oud Tomski...
    dat is ook zo

tram 4 nadert snel

binnen enkele dagen staat er een 7 achteraan... gelukkig nog niet vooraan
    2016 Renault Espace - TCe 200 EDC Initiale Paris -

Someone told me I'm immature.....guess who's NOT allowed in my treehouse now...

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Roger BMW Bekijk Berichten
      dat is ook zo

tram 4 nadert snel

binnen enkele dagen staat er een 7 achteraan... gelukkig nog niet vooraan
      Oei, je wordt nen ouwe pépé met rugklachten?
      Je zou beter opteren voor zo'n nieuwe 4 GC: veel blitser dan zo'n mislukte halfslachtige creatie die het midden houdt tussen een hatchback, een break en een SUV...

Comment

• het cijfer 4 vooraan is zo on-bmw...

een Dreier, een Fünfer, een Siebener

een vierer?? wtf?

moesten ze mij zo een kar geven ik hing er een 3 badge op

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door jef Bekijk Berichten
          Oei, je wordt nen ouwe pépé met rugklachten?
          Je zou beter opteren voor zo'n nieuwe 4 GC: veel blitser dan zo'n mislukte halfslachtige creatie die het midden houdt tussen een hatchback, een break en een SUV...
          Die staat helemaal krom van het werken Een blitse kar en dan kruipt daar zo nen ouwe pee uit? Dat trekt ook op niet veel vind ik
          '16 Peugeot 308 SW blueHDI
          '15 Volvo XC60 D3

Comment

• ik vind zo een 3GT eigenlijk gelijk een X6, en dat kopen wel véél mensen om blits te wezen

Comment

ofwel ben ik ook wat pk's kwijt maar heb een hernemingssprintje verloren tegen een 320d op de snelweg, en dat met een 330d, afgang
              Denk dat die kar van jou bijna gaar is
              Met een 330d moet je in hernemingen normaal altijd winnen van een 320d
              MY 2011 Lexus IS250 Aut.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door KdF Bekijk Berichten
                ik begin er ook meer en meer voor te vrezen

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door KdF Bekijk Berichten
                  als het een echte 320d is en geen vermomde. (met een lager nummer erop geplakt)

Comment

• Had een enkel pijpje

Comment

+ meer rijcomfort en een hogere zit dan een 3, ideale reiswagen dus.

en dan nog es die frameloze ramen, grote kofferklep én meer laadruimte dan een 3 touring...

Wel een beetje last van windgevoeligheid .

Comment

• Je begint ze nu vaak ge zien, en eerlijk gezegd, in t echt vind ik ze niet mooi, vooral achteraan niet, nogal banaal ... Zeker niet dat stoeren van bvb 'n huidige f10 achteraan ...

Comment

• Dat is ook mijn mening. Van de week zag ik een zilvergrijze rijden met M-sportpakket, wat 'm toch wel knapper maakt. Echt knap zal ik echter nooit vinden.
                          OO 00 OO

Ik ben BMWMB, alias NDDVDB.
                          Mijn levensmotto: je kan beter lenen voor een huis dan voor een boot.

Comment

• Ze zien er wat smalletjes uit.
                            Ik denk wel dat-ie 't in de leasing goed gaat doen, ik ken 2 vertegenwoordigers die er één in bestelling hebben.
                            2004-2008 : VW Golf IV variant rabbit SDI 68 PK
                            2008-2013 : Audi A6 avant 2.0 TDI 136 PK
                            2013-201x : BMW 5 touring 530D 258 PK

Comment

• 't Is ook 'maar' nen 3 he mannen, gene 5. Ge moet dan ook geen breed postuur van ne 5 verwachten.
                              Oorspronkelijk geplaatst door BMWMB
                              Dat is net hetzelfde als een vrouw met een dik gat die ook dikke tetten heeft. Hiermee is ze niet mooier, maar wel minder lelijk.
                              If you're not living on the edge, you're taking up too much space!

Comment

• Vind hem wel knap maar ook enkel met M-sport pack en 19". Je ziet ze meer en meer rondrijden nu, weliswaar bijna allemaal kaal Is logisch ook, als leasewagen is dit de perfecte oplossing, niet veel duurder, meer ruimte en grotere koffer...
                                BMW E91 318d Touring

Turbo... The replacement for displacement....

Comment

• Mijnen 3GT 335XD is besteld, m-pakket, panoramisch dak, steptronic, ... fully loaded. Geen vertegenwoordigersauto ;-)

nu wachten tot september tegen ik hem heb

Comment

• Ik vind een 3GT een goed alternatief voor een 5 als je met budgetproblemen zit.
                                    Een fully loaded 3GT zou ik nooit kiezen, daarvoor vind ik het interieur net niet goed genoeg afgewerkt.
                                    Ook zijn er een paar opties die je niet kan krijgen. (drive assistant plus)

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Keuk Bekijk Berichten
                                      Mijnen 3GT 335XD is besteld, m-pakket, panoramisch dak, steptronic, ... fully loaded. Geen vertegenwoordigersauto ;-)

nu wachten tot september tegen ik hem heb
                                      Da zal nen dikke 3gt worden! Proficiat, welke kleur?
                                      BMW E91 318d Touring

Turbo... The replacement for displacement....

Comment

• Mineral Grau, omdat met een M-pakket de kleurkeuze beperkt was. Nu met standaar 18 duims velgen, die als winter gaan dienen en bij levering komer er normaal 20 inch breytons onder. Maar dat is nog niet zeker.

Ik heb een 3 GT gekocht omdat een 5Gt een groot en een beetje lomp was. Niet tegenstaande het een superwagen was, heb ermee test gereden en was super!
                                        Toch geeft de 3Gt mij een meer kart gevoel, vooral in 335 XD.

Comment

• Proficiat met de bestelling, kijk al uit naar fotos van uw auto!
                                          wel heeel lang wachten he?! Ik had mijn 1 serie vorig jaar op 5 weken....:s

Comment

Working...
                                          X