Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Bmw 3gt

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Oh ja, heb je testrit gemaakt met de touring ook? Was er een groot verschil met de GT qua rijgedrag??

Comment

• Neen nog niet met gereden, enkel in de 740 heb ik gereden, die heeft ook die 35xd motor.

Ik hoop dat het meevalt. Ik heb wel een 318 of 320 gt gereden, die was mij iets te licht.

Levertermijn was normaal 3 maand, maar ik wou hem pas in september.

Comment

• Wees maar gerust dat je hier veel rijplezier zal aan beleven.
        OO 00 OO

Ik ben BMWMB, alias NDDVDB.
        Mijn levensmotto: je kan beter lenen voor een huis dan voor een boot.

Comment

• Heeft er iemand ervaring met de adaptieve M -sportophanging in combinatie met de 19" velgen van het M-pakket?
          Doe mij maar eentje met achterwielaandrijving!!!

Comment

• Rij zelf ondertussen bijna 9 maand met een 3GT met adaptieve M-sportophaning, 19" M velgen. Wat had je graag geweten ?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Koen39 Bekijk Berichten
              Rij zelf ondertussen bijna 9 maand met een 3GT met adaptieve M-sportophaning, 19" M velgen. Wat had je graag geweten ?
              Ik rij nu met een 520dA Touring. Ik ben van plan de 3 GT met M-pakket te kopen. Omdat ik graag van comfort hou, maar toch ook voor de looks wil gaan van het M-pakket, zou ik willen weten dat de meerprijs voor de adaptieve ophanging het waard is.
              Ik heb al eens een testrit gedaan met een 3 GT met de 19" wielen en ik vond de wagen vrij comfortabel. Dus ik hoop dat de adaptieve ophanging nog meer comfort bijbrengt op onze Belgische wegen.

Comment

• Ik heb met beide testgereden en de M-sportophanging komt volgens mij overeen met de "Sportstand" op de Adaptieve. Als je de wagen start, start hij automatisch in comfortstand, en die gaat kwa comfort richting de normale ophaning van een 3GT.
                Qua comfort ga je zeker niet inboeten.
                Ik zou er, ondanks de meerprijs, terug voor kiezen. Voor de rest heel tevreden over de wagen. Het enigste minpunt tov de F10 waar ik vroeger mee reed, is het windgeruis dat meer aanwezig is. Dit is echter een normaal iets gezien de frameloze ruiten.
                Veel succes met je keuze.

Comment

• Bedankt voor de uitleg.
                  Zijn er nog opties die je zou aanraden?
                  Welke motor heb je?

Ik vind het spijtig dat er bij de 320d zo'n klein pijpje als uitlaat op zit.... en enkel voor de pk's en de dubbele uitlaat een 325d nemen vind ik wat gek.
                  Je kan er achteraf een dubbel sierstuk laten op monteren maar dan moeten ze de bumper uitsnijden en daar ben ik niet zo gek van om dit te laten doen.
                  Last edited by Pitje; 24/04/2014, 14:05.

Comment

• Bij mij zit erop : headup, Adaptief, comforttoegang (super), verder leder, navi prof, ...
                    Sierstuk kan je erop laten plaatsen, is echt heel mooi gedaan, heb het al meerdere malen gezien.
                    Ikzelf heb de dubbele, standaard op een 325d....

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Pitje Bekijk Berichten
                      Je kan er achteraf een dubbel sierstuk laten op monteren maar dan moeten ze de bumper uitsnijden en daar ben ik niet zo gek van om dit te laten doen.
                      En ze hoeven ook niet echt te snijden in de achterbumper als je niet wil he, bestel gewoon een diffusor van een 6-cilinder en plaats deze. Kost wel iets meer dan maar mooier uitgevoerd!
                      BMW E91 318d Touring

Turbo... The replacement for displacement....

Comment

• maandag wordt deze rijkelijk uitgeruste 318D GT besteld:

mineral grau
                        manuele transmissie
                        business pack met professional navi
                        exclusive pack met PDC
                        M sportpakket, zetels alcantara
                        zwarte sierstrip, bah dat matblauw!
                        auto en elektrisch binnen en buitenspiegels
                        verwarmde zetels vooraan
                        verwarmd stuur
                        HIFI systeem
                        zonnewerend glas achteraan

en nu 2 à 3 maand aftellen :-(

Comment

• Boordcomputer , wo ook de radio heeft verleden week de geest gegeven en is netjes onder garantie vervangen .

Comment

• Iemand die weet wanneer de nieuwe B47 motors geleverd worden in de 3 GT?

Comment

• Ik ben op hetzelfde aan 't wachten voor de 4 cabrio.
                              Oorspronkelijk geplaatst door BMWMB
                              Dat is net hetzelfde als een vrouw met een dik gat die ook dikke tetten heeft. Hiermee is ze niet mooier, maar wel minder lelijk.
                              If you're not living on the edge, you're taking up too much space!

Comment

• Ik snap de positionering van dit model binnen het BMW gamma absoluut niet.

Het lijkt me de bedoeling dat deze een iets comfortabele/luxueuzere/ruimere versie van de 3-serie zou moeten voorstellen, maar net deze wagen kan je minder individualiseren : geen individual leder, geen lederen dashboard mogelijk, en dat als enige wagen in het gamma 3/4.
                                BMW 420dA : >>>

Comment

• via de configurator?
                                  who cares... als je echt interesse hebt laat je alles toch samenstellen bij de dealer en die kunnen altijd wel meer dan de site
                                  lets have some more member berries

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Doa Bekijk Berichten
                                    via de configurator?
                                    who cares... als je echt interesse hebt laat je alles toch samenstellen bij de dealer en die kunnen altijd wel meer dan de site
                                    Heb niet echt interesse. Zuinigheid is voor mij één vande belangrijkste criteria, en daar gaat ene halve SUVcoupé nooit goed in scoren. Mijn volgende wordt een 420d Gc, daar vormt dat indvidual full leather geen probleem
                                    Last edited by BertVS; 28/03/2015, 15:20.

Comment

• dan ging je hem ook niet overwegen indien je samenstelling wel werkte op de site he
                                      lets have some more member berries

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Doa Bekijk Berichten
                                        dan ging je hem ook niet overwegen indien je samenstelling wel werkte op de site he
                                        het is gewoon een eigenaardige keuze van BMW. Ik zie net deze echt meer als een versie die je écht sjiek kan maken (ik zie wel vooral als 318d rijden)

Comment

• Kogel is door de kerk, lang getwijfeld tussen de 4GC en de 3GT. Het is uiteindelijk de 318d GT mineral grau geworden met deze opties:
                                          Exclusive Pack
                                          Panoramisch glazen dak
                                          Park Distance Control (PDC) VR/AR
                                          Sportzetels BMW voor bestuurder en passagier
                                          Verwarmde voorzetels
                                          velgen JAV V395 8Jx17 + 225/55
                                          Zonnewerend glas AR
                                          Handsfree systeem met USB-aansluiting
                                          Instrumentencombi High
                                          M sportstuur
                                          M sportophanging
                                          Hemelbekleding in antraciet
                                          Comforttoegang
                                          Aanhangerkoppeling met elektrisch wegklapbare bol

op de 4GC kreeg ik het M pakket, dat lukt bij de 3GT niet zonder bepaalde opties te laten vallen. Uiteindelijk toch voor de 3GT gegaan omwille van de grotere koffer.

Comment

Working...
                                          X