Oh ja, heb je testrit gemaakt met de touring ook? Was er een groot verschil met de GT qua rijgedrag??
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
Bmw 3gt
Collapse
X
-
Oorspronkelijk geplaatst door Koen39 Bekijk BerichtenRij zelf ondertussen bijna 9 maand met een 3GT met adaptieve M-sportophaning, 19" M velgen. Wat had je graag geweten ?
Ik heb al eens een testrit gedaan met een 3 GT met de 19" wielen en ik vond de wagen vrij comfortabel. Dus ik hoop dat de adaptieve ophanging nog meer comfort bijbrengt op onze Belgische wegen.Doe mij maar eentje met achterwielaandrijving!!!
Comment
-
Ik heb met beide testgereden en de M-sportophanging komt volgens mij overeen met de "Sportstand" op de Adaptieve. Als je de wagen start, start hij automatisch in comfortstand, en die gaat kwa comfort richting de normale ophaning van een 3GT.
Qua comfort ga je zeker niet inboeten.
Ik zou er, ondanks de meerprijs, terug voor kiezen. Voor de rest heel tevreden over de wagen. Het enigste minpunt tov de F10 waar ik vroeger mee reed, is het windgeruis dat meer aanwezig is. Dit is echter een normaal iets gezien de frameloze ruiten.
Veel succes met je keuze.
Comment
-
Bedankt voor de uitleg.
Zijn er nog opties die je zou aanraden?
Welke motor heb je?
Ik vind het spijtig dat er bij de 320d zo'n klein pijpje als uitlaat op zit.... en enkel voor de pk's en de dubbele uitlaat een 325d nemen vind ik wat gek.
Je kan er achteraf een dubbel sierstuk laten op monteren maar dan moeten ze de bumper uitsnijden en daar ben ik niet zo gek van om dit te laten doen.Last edited by Pitje; 24/04/2014, 14:05.Doe mij maar eentje met achterwielaandrijving!!!
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Pitje Bekijk BerichtenJe kan er achteraf een dubbel sierstuk laten op monteren maar dan moeten ze de bumper uitsnijden en daar ben ik niet zo gek van om dit te laten doen.BMW E91 318d Touring
Turbo... The replacement for displacement....
Comment
-
maandag wordt deze rijkelijk uitgeruste 318D GT besteld:
mineral grau
manuele transmissie
business pack met professional navi
exclusive pack met PDC
M sportpakket, zetels alcantara
zwarte sierstrip, bah dat matblauw!
auto en elektrisch binnen en buitenspiegels
verwarmde zetels vooraan
verwarmd stuur
HIFI systeem
zonnewerend glas achteraan
en nu 2 à 3 maand aftellen :-(
Comment
-
Ik snap de positionering van dit model binnen het BMW gamma absoluut niet.
Het lijkt me de bedoeling dat deze een iets comfortabele/luxueuzere/ruimere versie van de 3-serie zou moeten voorstellen, maar net deze wagen kan je minder individualiseren : geen individual leder, geen lederen dashboard mogelijk, en dat als enige wagen in het gamma 3/4.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Doa Bekijk Berichtenvia de configurator?
who cares... als je echt interesse hebt laat je alles toch samenstellen bij de dealer en die kunnen altijd wel meer dan de siteLast edited by BertVS; 28/03/2015, 15:20.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Doa Bekijk Berichtendan ging je hem ook niet overwegen indien je samenstelling wel werkte op de site he
Comment
-
Kogel is door de kerk, lang getwijfeld tussen de 4GC en de 3GT. Het is uiteindelijk de 318d GT mineral grau geworden met deze opties:
Exclusive Pack
Panoramisch glazen dak
Park Distance Control (PDC) VR/AR
Sportzetels BMW voor bestuurder en passagier
Verwarmde voorzetels
velgen JAV V395 8Jx17 + 225/55
Zonnewerend glas AR
Handsfree systeem met USB-aansluiting
Instrumentencombi High
M sportstuur
M sportophanging
Hemelbekleding in antraciet
Comforttoegang
Aanhangerkoppeling met elektrisch wegklapbare bol
op de 4GC kreeg ik het M pakket, dat lukt bij de 3GT niet zonder bepaalde opties te laten vallen. Uiteindelijk toch voor de 3GT gegaan omwille van de grotere koffer.
Comment
Comment