Oorspronkelijk geplaatst door Peba
Bekijk Berichten
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
Bmw 3gt
Collapse
X
-
Een "echte" autoliefhebber is voor mij iemand die alle soorten wagens kan waarderen.
2018 - Mercedes A200 (163 pk) AMG-line in Iridium Zilver
Comment
-
Ik moet meteen terug denken aan dit :
En eigenlijk vind ik dit een pak leuker...
Of deze :
Ook... het lijkt wel iets in de trend van : er is een gt-versie van de 5, we maken er ook eentje van de 3...
Voor de mensen die 5000 euro minder hebben.
En ga ik dan nog verder vergelijken, dan vraag ik mij ook af waarom de X3 een kleinere X1 moet krijgen...
Ik durf te vermoeden dat dit een tijdelijk rage zal zijn. Na de 2002 is dit concept ook terug verdwenen en was er toch alleen maar de "echte" touring, of zie ik iets over het hoofd ?
Of was de 2002 een voorloper van de shooting break ?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Peba Bekijk BerichtenDe bestaansreden van dit model moet eerder buiten de Europese markt gezocht worden. In de VS kan je met een break niet meer gezien worden, op straffe van totaal uncool bevonden te worden. Als je iets nodig hebt dat praktischer is, maar je wil geen SUV, dan kan je dit kopen.
Op US forums zitten ze nochtans vaak te blêten dat ze geen station krijgen voor model X of Y.
Ah nee, da's bij Audi ;] Interessant weetje alleszins.
Is deze ook niet meer geschikt voor grotere (langere) mensen.
Meer hoofdruimte.
Comment
-
Een 3GT koop je niet voor de ruimere koffer, maar wel voor de hogere zithouding. Op de foto's zie je duidelijk dat de 3GT een stuk hoger is, en toch is het een 'gewone' auto en dus geen SUV. Om deze reden heeft deze 3GT heel zeker een bestaansreden. Bij Audi is er de A5 sportback die hetzelfde is/rijdt als een A4, maar die enkel een hertekende carrosserie heeft.OO 00 OO
Ik ben BMWMB, alias NDDVDB.
Mijn levensmotto: je kan beter lenen voor een huis dan voor een boot.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door éSe Bekijk Berichten'k Was zelf eigenlijk wat cynisch gisteren, maar dat terzijde.
Op US forums zitten ze nochtans vaak te blêten dat ze geen station krijgen voor model X of Y.
Ah nee, da's bij Audi ;] Interessant weetje alleszins.
Is deze ook niet meer geschikt voor grotere (langere) mensen.
Meer hoofdruimte.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door stefspain Bekijk Berichtenis een lelijk gedrocht getuige de zwarte 318 D die in levende lijve op het laatste Brusselse autosalon mocht zien ! Kassa kassa kassa , dat is wat telt bij BMW !
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door stefspain Bekijk Berichtenis een lelijk gedrocht getuige de zwarte 318 D die in levende lijve op het laatste Brusselse autosalon mocht zien ! Kassa kassa kassa , dat is wat telt bij BMW !
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Soul Bekijk BerichtenIk moet meteen terug denken aan dit :
En eigenlijk vind ik dit een pak leuker...
Of deze :
Ook... het lijkt wel iets in de trend van : er is een gt-versie van de 5, we maken er ook eentje van de 3...
Voor de mensen die 5000 euro minder hebben.
En ga ik dan nog verder vergelijken, dan vraag ik mij ook af waarom de X3 een kleinere X1 moet krijgen...
Ik durf te vermoeden dat dit een tijdelijk rage zal zijn. Na de 2002 is dit concept ook terug verdwenen en was er toch alleen maar de "echte" touring, of zie ik iets over het hoofd ?
Of was de 2002 een voorloper van de shooting break ?
a_145.jpg
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Jocar Bekijk Berichten
- "Da's nen '3 GT."
- "Neenee, ne '7. Kijk maar, 't staat er in 't groot op in chroom, zelfs!"
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Peba Bekijk BerichtenDe bestaansreden van dit model moet eerder buiten de Europese markt gezocht worden. In de VS kan je met een break niet meer gezien worden, op straffe van totaal uncool bevonden te worden. Als je iets nodig hebt dat praktischer is, maar je wil geen SUV, dan kan je dit kopen.
Het is een feit dat die mensen de laatste tijd vaker voor een break kiezen aangezien die nog praktischer is,
maar dat wil niet zeggen dat die markt dood is.
Zo slechts verkoopt een audi A5 5-deurs toch ook niet?
En opel verkoopt de insigna toch ook af en toe met een extra deurtje.
Heb de indruk dat vooral binnen europa er nog een markt is voor deze auto's
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Peba Bekijk BerichtenDe bestaansreden van dit model moet eerder buiten de Europese markt gezocht worden.
Wie zoals ik 2 (of meer) opgroeiende kinderen heeft, en een leasing wagen budget heeft van een 3-reeks, A4, C-klasse (en dat zijn er veel denk ik) zal automatisch ook naar de 3 GT zien: dik 8 cm meer beenruimte achter en een iets grotere kofferinhoud dan de Touring. Ik denk dat de 3 GT voor mij een zeer grote kanshebber is als opvolger van mijn A4 break ! En ik denk dat er nog vele anderen zullen volgen.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door gTa Bekijk Berichten- "Kijk! De nieuwe BMW '7 !"
- "Da's nen '3 GT."
- "Neenee, ne '7. Kijk maar, 't staat er in 't groot op in chroom, zelfs!"
Comment
Comment