Indien dit uw eerste bezoek is, check dan eerst de FAQ door op bovenstaande
link te klikken. Mogelijk moet u register
vooraleer u kan posten: klik op de 'registreren'-link hierboven om verder te gaan. Om berichten te lezen kiest u het forum dat u wenst te bezoeken in bovenstaande lijst.
Ik dacht dat de toekomstige 4 Gran Coupe de concurrent van de A5 Sportback zou worden?
Deze vergelijking gaat niet echt op.
Inderdaad dan liever de A5 SB.
Met de onderdelen die de 3GT pikt van de 7 en de 5 lijkt die vergelijking me inderdaad scheef getrokken. De rest is marketingbulshit. De A5 is uiteindelijk ook gewoon een A4 met ander plaatwerk. Niet dat het er verkeerd uitziet, verre van, maar eigenlijk zou je 't moeten hebben over een A4 coupé en een A4 hatchback.
3 Gt 1500€ duurder dan 3 touring die op zijn plaats al 2000€duurder is dan een berline ???
Straks basis 320d (bv) vanaf +- 38000€ ................
Prijzen swingen de pan uit voor particuliere aankoop.
Exterieur met m pack is nog oké, zelfs nog wel mooi... is een iets anders dan een 3 serie berline/touring.
Interieur, wat is me dat seg... die kleuren, die lijnen... zo lelijk. Ongeloofelijk wie zoiets heeft kunnen goedkeuren, of wie dat blauw lijntje een goed idee vond.
3 Gt 1500€ duurder dan 3 touring die op zijn plaats al 2000€duurder is dan een berline ???
Straks basis 320d (bv) vanaf +- 38000€ ................
Prijzen swingen de pan uit voor particuliere aankoop.
Eerst kijken wat je ervoor extra krijgt als standaarduitrusting voor die extra 1500.
Maar sowieso wordt dit duur.
Maar als je de verkoopscijfers bekijkt in België en BMW op de 2de plaats ziet staan, dan is dat voor
de Belg precies niet echt een probleem
Oorspronkelijk geplaatst door binnenmuisarchitektBekijk Berichten
Dat blauw lijntje en dat interieur is van toepassing voor het M-pakket.
En in principe vooral in het leven geroepen volgens mij voor de kleur Estoril blauw.
Vooral in combi met de blauwe stiksels (hexagon blue).
Je kan ook gewoon alu als inleg gebruiken.
Ik weet het hoor, alleen ben ik niet zo'n fan van de designrichting van de 1/3 serie op dit moment (interieur dan toch).
Rijden doen ze beide goed, daar niet van.
Een merk dat meer omzet draait buiten Europa dan binnen Europa, maakt modellen die voor de grootste afzetmarkt (of beter groeimarkt) zijn gemaakt en dat is US en China bij BMW. Dus wat wij er van vinden, liggen ze bij BMW AG niet echt wakker van.
Al bij al geen lelijk ding, maar mijn volgende wordt het lelijke ééntje met 6 cilinders
Comment