BMW's geslaagde antwoord op de Octavia. De vijfde deur bezorgt deze wagen extra aantrekkingskracht. Hopelijk een koffer vergelijkbaar met concurrent Octavia.
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
Bmw 3gt
Collapse
X
-
Comment
-
Comment
-
Een "echte" autoliefhebber is voor mij iemand die alle soorten wagens kan waarderen.
2018 - Mercedes A200 (163 pk) AMG-line in Iridium Zilver
Comment
-
Een "echte" autoliefhebber is voor mij iemand die alle soorten wagens kan waarderen.
2018 - Mercedes A200 (163 pk) AMG-line in Iridium Zilver
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door brammelo Bekijk BerichtenBMW, of hoe het steeds meer Freude am Versetzen werd. Want Fahren, daar heb ik zo mijn twijfels over. En Schauen, dat is al helemaal op een blindganger aan het uitlopen :-\
Comment
-
Daar ben ik het niet mee eens. Wees maar gerust dat deze veel beter zal verkopen dan z'n grote broer de 5GT. En dan bedoel ik niet enkel in absolute cijfers van aantallen, maar wel wat de verhouding betreft tov de 3 berline/touring. Zo'n 5GT is een veel te grote en lompe auto, en ook nog eens fors duurder. Het verschil tov de 'gewone' 5 qua rijdynamiek is gewoon te groot. In feite is zo'n 5GT een hoge 7. Deze 3GT oogt veel sportiever en spitser, en is ook nog eens veel minder duur. Als je in deze prijsklasse wat hoger wil zitten, dan heb je ofwel een SUV, ofwel een monovolumer. Geef mij dan toch maar deze 3GT, en liefst in de uitvoering zoals in het filmpje, met M-sportpakket dus.Last edited by BMWMB; 19/03/2013, 21:24.OO 00 OO
Ik ben BMWMB, alias NDDVDB.
Mijn levensmotto: je kan beter lenen voor een huis dan voor een boot.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door stefspain Bekijk BerichtenJa veel design zit toch daar niet in !! Deze gaat dezelfde success story op als zijn grote broer !!
De 5GT is esthetisch extreem discutabel, maar ik zie ze toch zeer dikwijls rijden, vooral sinds ze er een 2.0 diesel hebben ingeduwd.
Comment
-
Awel , ik vind deze BMW 3GT wel heel knap ... ik zou mijne 535d er wel willen voor ruilen .Last edited by TheStraffe; 03/04/2013, 21:27.
Comment
-
Is er iemand die kan verklaren waarom de 318d GT met automaat plots 8g CO2 uitstoot meer heeft dan handgeschakeld (van 119g naar 127g), terwijl nagenoeg alle andere 3-serie uitvoeringen (318d berline en 318d touring) en motorisaties (320d) de CO2 uitstoot dezelfde blijft, ongeacht automaat of handgeschakeld???
Comment
Comment