Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Bmw 3gt

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Oorspronkelijk geplaatst door SKIwi Bekijk Berichten
    Is er iemand die kan verklaren waarom de 318d GT met automaat plots 8g CO2 uitstoot meer heeft dan handgeschakeld (van 119g naar 127g), terwijl nagenoeg alle andere 3-serie uitvoeringen (318d berline en 318d touring) en motorisaties (320d) de CO2 uitstoot dezelfde blijft, ongeacht automaat of handgeschakeld???
    Dat is ook zo bij oa de X3 sdrive 18d, normaal verbruik je met de automaat iets minder in de bebouwde kom en iets meer of hetzelfe buiten de bebouwde kom. Echter met deze lichte motoren in toch zware auto's (met slechtere cx-waarde) verbruik je ook in de bebouwde kom niet minder dan handgeschakeld waardoor je gemiddeld verbruik met de automaat 0.3 l/100 km hoger uitvalt.
    Last edited by ; 06/04/2013, 21:40.

Comment

• Hoewel het dan wel raar is dat de 320i GT, met toch 50 Nm minder nog dan de 318D GT, met automaat in de bebouwde kom toch 0.5 l/100km minder verbruikt dan handgeschakeld.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door krikke Bekijk Berichten
        Hoewel het dan wel raar is dat de 320i GT, met toch 50 Nm minder nog dan de 318D GT, met automaat in de bebouwde kom toch 0.5 l/100km minder verbruikt dan handgeschakeld.
        misschien met vertraagd schakelen zoals die blue effenciency automaten van mercedes?
        lets have some more member berries

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door krikke Bekijk Berichten
          Hoewel het dan wel raar is dat de 320i GT, met toch 50 Nm minder nog dan de 318D GT, met automaat in de bebouwde kom toch 0.5 l/100km minder verbruikt dan handgeschakeld.
          Ander vliegwiel ?

Comment

• BMW 3-serie Gran Turismo vs. Audi A5 Sportback & Citroën DS5: [www.autoexpress.co.uk]

1. BMW 318d Gran Turismo
            2. Audi A5 2.0 TDI 177 pk
            3. Citroën DS5 2.0 HDi 160
            Een "echte" autoliefhebber is voor mij iemand die alle soorten wagens kan waarderen.

2018 - Mercedes A200 (163 pk) AMG-line in Iridium Zilver

Comment

• Een "echte" autoliefhebber is voor mij iemand die alle soorten wagens kan waarderen.

Comment

• Een "echte" autoliefhebber is voor mij iemand die alle soorten wagens kan waarderen.

Comment

• Gisteren ingezeten en geen wauw-gevoel.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door zeramed Bekijk Berichten
                    Gisteren ingezeten en geen wauw-gevoel.
                    Waarom niet? Mindere materialen in het interieur?

Eigenlijk loopt deze wagen toch vooral in het vaarwater van de X1? Beide iets ruimer dan een 3-serie en wat hoger op de poten. Niettemin vind ik het een geslaagde wagen en visueel vele malen aantrekkelijker dan een 5GT (in de juiste trim tenminste).

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Blazin Bekijk Berichten
                      Waarom niet? Mindere materialen in het interieur?

Eigenlijk loopt deze wagen toch vooral in het vaarwater van de X1? Beide iets ruimer dan een 3-serie en wat hoger op de poten. Niettemin vind ik het een geslaagde wagen en visueel vele malen aantrekkelijker dan een 5GT (in de juiste trim tenminste).
                      X1 ruimer dan een 3-serie??? Dat zou ik toch betwijfelen...
                      De X1 positioneert zich wat mij betreft net ónder de (gewone) 3-serie en de 3GT er net boven

Comment

• Ik heb het even opgezocht en je hebt gelijk, tenminste als je kijkt naar de lengte van het voertuig. Dus X1 - 3 touring - 3gt met telkens een sprong van een 15 cm.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Jocar Bekijk Berichten

Waar is BMW toch mee bezig?
                          BMW E61 525d LCI '09
                          Suzuki Bandit 1250NA /07
                          Fiesta Red Edition '16

Comment

• BMW is goe bezig,
                            Gisteren ook in RL gezien ... Ik had er wel een wauw gevoel bij ... die wagen gaat het maken in de iets hogere leeftijd +40 denk ik en voor lange mensen ideaal.
                            Voor mij belangrijkst is het koffer, meer plaats dan in de touring en door de "coupé vorm" toch een normale wagen. Binnenin is het een 3 met achteraan een zee van plaats.
                            Een goed alternatief voor mijne 5.

Comment

• Woensdag gezien op luchthaven. Mooier dan verwacht, maar was ook alles erop en eraan. Snap nog steeds niet waarom dit verkozen zou worden boven de 3 Touring.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Tom Daem Bekijk Berichten
                                Woensdag gezien op luchthaven. Mooier dan verwacht, maar was ook alles erop en eraan. Snap nog steeds niet waarom dit verkozen zou worden boven de 3 Touring.
                                Ik wel. Hij is ruimer voo rpassagiers. En mooier.
                                Oorspronkelijk geplaatst door BMWMB
                                Dat is net hetzelfde als een vrouw met een dik gat die ook dikke tetten heeft. Hiermee is ze niet mooier, maar wel minder lelijk.
                                If you're not living on the edge, you're taking up too much space!

Comment

• Gisteren gezien in de concessie: zowel met sport pakket (zilver) als zonder (zwart). Het sport pakket is echt een must.

De uitvoering in het zwart stond op 18" en ik had de indruk dat het net wielen van een kart waren die er onder stonden.
                                  Verder een enorme kont en de enkele uitlaat staat 'em niet.

Het sportpakket met 19" was wel knap en de uitgeklapte spoiler is toch speciaal om zien

Comment

• deze week er ook eens ingezeten, mijn eerste gedacht was van bweuk ziet er niet uit maar eens ik er in zat toch aangenaam verrast en de buitenkant begon ik na een tijdje wel te apprecieren. denk wel dat deze wagen heel kleurgevoelig is, deze die ik gezien heb was beige wit, zwarte velgen en lichtgrijs interieur.
                                    zalige zetels ook
                                    lets have some more member berries

Comment

• ik zie er wel graten in, inderdaad vooral mensen die 3 touring nog net iets te klein vinden of die een iets hogere zitpositie willen. Ik ben helemaal akkoord dat de kleur, uitrustingsniveau en velgen deze wagen kunnen maken of kraken. Heb de configurator al eens bekeken en begrijp de logica niet zo goed. Bruin leder gaat niet bij het uitrustingsniveau dat ik wil.

Comment

• Zaterdag ook eens gaan kijken.
                                        Eindelijk een 3 serie waar je achteraan ook nog wat plaats hebt.
                                        Een waauw gevoel kreeg ik niet, omdat het interieur hetzelfde is als bij de 3 reeks.

Wat me aantrekt bij deze auto is inderdaad de hoogte en de ruimte. Maar, met wat opties land je zo boven de 50k, en dat had ik niet verwacht.

In elk geval een stevige kanshebben voor mijn volgende leasebak (naast een A6 of een V70).

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Tommie1 Bekijk Berichten
                                          Maar, met wat opties land je zo boven de 50k, en dat had ik niet verwacht.
                                          Meen je dat? Dan ben je beter af met ne 5(GT)!
                                          Welke motorisatie had je gekozen?
                                          Oorspronkelijk geplaatst door BMWMB
                                          Dat is net hetzelfde als een vrouw met een dik gat die ook dikke tetten heeft. Hiermee is ze niet mooier, maar wel minder lelijk.
                                          If you're not living on the edge, you're taking up too much space!

Comment

Working...
                                          X