Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Bmw 3gt

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• 320d GT met automaat, Modern line, adaptive cruise, leder, verwarmde zetels, kleine GPS, comfort pack.

Ne 5 GT heb je niet voor 50k.
    De basiprijs van een 520d is al 45k. Doe daar een business pack en een automaat bij, en je bent er.

Natuurlijk zijn dat catalogusprijzen. Geen idee wat ze daar als korting op geven. Ik reed altijd leaseauto's, en dan ken je de uiteindelijke prijs niet.

Comment

• Ik heb net ook efkes gekeken.
      Een 320d GT geconfigureerd en ik kwam op een catalogusprijs die iets hoger lag dan wat ik uiteindelijk voor mijn 520d GT betaald heb (alle zelfde opties).
      Het verschil in catalogusprijs is dan zo'n 6-7K.
      Oorspronkelijk geplaatst door BMWMB
      Dat is net hetzelfde als een vrouw met een dik gat die ook dikke tetten heeft. Hiermee is ze niet mooier, maar wel minder lelijk.
      If you're not living on the edge, you're taking up too much space!

Comment

• Heb ook snel even gekeken en kom uit op +/- 48.000
        Zou wel een 318D zijn met heel wat toeters en bellen: M-pack, automaat, exlusive pack, gps business, hifi 600 W, easy acces, ...
        Heb nu een DS5 HYBRID4 en deze 3GT maakt toch wel veel kans als ik binnen een tweetal jaren moet veranderen ( leasing )
        Begrijp echter niet het prijsverschil van 4000 ( ! ) euro voor een 318D en een 320D.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Tommie1 Bekijk Berichten
          320d GT met automaat, Modern line, adaptive cruise, leder, verwarmde zetels, kleine GPS, comfort pack.

Ne 5 GT heb je niet voor 50k.
          De basiprijs van een 520d is al 45k. Doe daar een business pack en een automaat bij, en je bent er.

Natuurlijk zijn dat catalogusprijzen. Geen idee wat ze daar als korting op geven. Ik reed altijd leaseauto's, en dan ken je de uiteindelijke prijs niet.
          Kun je een modern line wel bestellen als lease wagen? Want die wordt standaard op 18 inch geleverd?
          2009 BMW E91 320d
          2002 BMW E46 M3
          2013 ALPINA F11 D5 Biturbo Touring
          2010 MINI R56 Cooper S Mayfair

Comment

• Heb dit weekend een offerte laten maken voor een 318D met GPS professional, leder interieur en comfort pack, in de uitvoering Modern Line en met korting eraf (7%) kwam ik afgerond op 40K uit.
            Wel geen automaat dan, maar een manuele 6-bak.
            Heb deze morgend dan een testrit van anderhalf uur kunnen maken. De testwagen was natuurlijk een ongelooflijk goed uitgeruste luxury line met veel toeters en bellen en 8-traps automaat (ook 318D).
            De wagen rijd heel comfortabel, maar is meer gericht op rustig cruisen dan op sportief rijden. Al bij al wel een positief gevoel met een enorme binnenruimte!
            Ik denk dat deze wel goed zal verkopen.

Comment

• @ Joweji
              Vond je de 318D voldoende voor deze toch wel grote/zware auto?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door B3noît Bekijk Berichten
                Kun je een modern line wel bestellen als lease wagen? Want die wordt standaard op 18 inch geleverd?
                Onze E is ook op 18 inch gekomen met het AMG pack (Alphabet lease). Normaal gezien betaal je wel veel meer omdat er 18 inch winterbanden moeten voorzien worden.

Comment

Daar ga ik me pas volgend jaar mee bezig houden.
                  Ik vind die Modern line niet strikt nodig.
                  Wel zou ik heel graag de adaptive cruise hebben met stop en go, en blijkbaar kan dat alleen op de 320d.
                  Heeft iemand daar al ervaringen mee?

Comment

Je kan eender wat leasen.
                    Enige beperkingen zijn de interne car policies binnen je bedrijf en het budget.
                    Dat is net hetzelfde als een vrouw met een dik gat die ook dikke tetten heeft. Hiermee is ze niet mooier, maar wel minder lelijk.

Comment

• @Jespie,
                      de 318D was niet flitsend snel maar toch wel snel genoeg naar mijn mening, de automaat schakelt natuurlijk altijd op het juiste moment om alles vlot te doen verlopen.
                      Ik rij nu met een 520D berline van eind 2007 (nog de 150pk versie), dus de 318D heeft 7pk minder, maar ik schat hem toch even vlot in als mijn huidige wagen.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Jespie Gillespie Bekijk Berichten
                        Begrijp echter niet het prijsverschil van 4000 ( ! ) euro voor een 318D en een 320D.
                        Ik vind dit ook bizar. Voor die 4000 euro krijg je ongeveer 40 pk meer, omgerekend 1000 euro per 10 pk...
                        Spijtig want scheelt meteen al 2 seconden op de sprint naar de 100km/u. Ok, ik weet dat tussensprints minstens even belangrlijk zijn maar het zegt toch al veel.

Comment

• Dus 4000 euro voor een andere motorprogrammatie en/of een andere chip? En dan zijn ze verwonderd dat de mensen gedegouteerd zijn van hun optiepolitiek...

Comment

• misschien is er een andere koppeling, turbo, remschijven, weet ik veel wat?
                            lets have some more member berries

Comment

• Een "echte" autoliefhebber is voor mij iemand die alle soorten wagens kan waarderen.

2018 - Mercedes A200 (163 pk) AMG-line in Iridium Zilver

Comment

• Een "echte" autoliefhebber is voor mij iemand die alle soorten wagens kan waarderen.

2018 - Mercedes A200 (163 pk) AMG-line in Iridium Zilver

Comment

• Weet er iemand waar ik de 3 GT kan zien met M sportpakket?
                                  Dus niet de sport-uitvoering (zoals je luxury en modern hebt) maar het sportpakket.

Mijn dealer zegt dat je dit nog nergens kan zien, maar hierboven lees ik van mensen dat ze het wel gezien hebben (of bedoelen ze de sport-uitvoering?)

Comment

• Ik vermoed dat je dealer gelijk heeft. Het M pakket staat ook helemaal niet in de configurator.

Comment

• Mij hebben ze gezegd vanaf september.
                                      Prijzen en omschrijving kan je wel vinden als je de prijslijst via de website van BMW aanvraagt.

Comment

• De koplampen en nieren vind ik wel knap! Voor de rest zo-zo...
                                        Volvo V60 D3 R-design

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Lafoopsie Bekijk Berichten
                                          Weet er iemand waar ik de 3 GT kan zien met M sportpakket?
                                          Dus niet de sport-uitvoering (zoals je luxury en modern hebt) maar het sportpakket.

Mijn dealer zegt dat je dit nog nergens kan zien, maar hierboven lees ik van mensen dat ze het wel gezien hebben (of bedoelen ze de sport-uitvoering?)
                                          Foto materiaal genoeg toch?
                                          Sport line vs. Sport pakket :

Etwas farbliche Abwechslung hat BMW am zweiten Pressetag des Genfer Salon 2013 geboten, denn neben den beiden schon am ersten Tag ausgestellten 3er GT

Comment

Working...
                                          X