Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Bmw 3gt

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• http://www.bimmertoday.de/2013/03/08...ortpaket-weis/

Jaja, deze M-pack uitvoering in het ESTORIL blauw van de wagen die ervoor staat!

Comment

• Al draagt een aap een gouden ring...

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door stradge Bekijk Berichten
        Al draagt een aap een gouden ring...
        Je weet wat ze zeggen hè: les goûts et les couleurs...

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Jespie Gillespie Bekijk Berichten
          A mon avis, ils se discutent très bien.

Comment

• ik vind em wel knap eerlijk gezegd
            2013- Volvo V60 D3 R-Design
            2016- Audi A3 1.4 TFSI COD 150pk S-line S-tronic

Comment

• Die achterkant.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Jespie Gillespie Bekijk Berichten
                Da's waar
                Maar je kunt niet ontkennen dat het een lomp geval is, zeker als je hem naast een gewone 3 zet.

Comment

• Om nu te zeggen dat deze auto lomp is..... Er zijn andere voorbeelden van lompigheid dacht ik: BMW X6, AUDI Q3 en Q7, RENAULT KOLEOS, MERCEDES CLS
                  SHOOTING BREAK ( dikke BEURK! ), MERCEDES GL,.....

Ik begrijp dat BMW puristen een probleem hebben met deze wagen. Ikzelf heb nog nooit een BMW gehad en deze 3GT zou wel eens mijn eerste kunnen worden.
                  Ik denk ook niet dat ik alleen ben met deze mening. Missie geslaagd voor BMW dus....

Comment

• ik vind de auto in het echt ook een pak eleganter dan op foto
                    lets have some more member berries

Comment

• Lomp is hij zeker niet, het is niet dat hij een dikke kont heeft zoals een 5GT hé.
                      Oorspronkelijk geplaatst door BMWMB
                      Dat is net hetzelfde als een vrouw met een dik gat die ook dikke tetten heeft. Hiermee is ze niet mooier, maar wel minder lelijk.
                      If you're not living on the edge, you're taking up too much space!

Comment

• Als je hem vergelijkt met normale modellen is het toch echt een geforceerd ontwerp vind ik maar dat is inderdaad smaak.
                        Ik ben ook van mening dat al die vergezochte nichemodellen niet nodig zijn en het imago van BMW niet echt goed doen.

Comment

• in zij aanzicht vind ik de sedan zelfs klassieker en gedateerder dan de 3gt

Comment

• Deze 3GT in M uitvoering zou ook wel eens mijn volgende kunnen worden!

Comment

• Ik vind de 3GT met M-Sportpakket ook zeer knap.
                              OO 00 OO

Ik ben BMWMB, alias NDDVDB.
                              Mijn levensmotto: je kan beter lenen voor een huis dan voor een boot.

Comment

• Vandaag bij Van Osch in Tienen eentje buiten zien staan, een donkerblauwe met beige interieur. Helemaal niet mis.
                                "Greed, for lack of a better word, is good. Greed is right. Greed works. Greed clarifies and cuts through to the essence of the evolutionary spirit."

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door wrench08 Bekijk Berichten
                                  Vandaag bij Van Osch in Tienen eentje buiten zien staan, een donkerblauwe met beige interieur. Helemaal niet mis.
                                  Idd die is mooi, ik ga er volgende week eens mee test(mee)rijden ...

Comment

• Donderdag was mijn wagen binnen voor onderhoud.
                                    Ik heb toen een testrit van 2 uur kunnen doen met de nieuwe 3 GT.
                                    De wagen was een 318 d , in sportline uitvoering met 18" velgen, automaat .

Ik vond alvast het rijgedrag super. Hij is een stuk comfortabeler dan mijn e91 (320d) met 17" en gewone ophanging.
                                    Mischien dat de die-hards beter de actieve sportophanging nemen , maar voor mij was de normale perfect.

Positief was ook de ruimte achterin (echt royaal) ,de grote koffer met electrische bediening en de goedzittende sportstoelen.

Minder enthousiast was ik over de motor.
                                    In 80% rijdt die zeer goed maar soms miste ik de reserve van een 320d.

Conclusie , maakt een grote kans als opvolger voor mijn huidige touring binnen een tweetal jaar.
                                    Last edited by ; 01/07/2013, 21:51.

Comment

• Ik denk dat dit ook mijn volgende zal zijn, als ze'm in ActiveHybrid brengen.
                                      Zowel de gewone ActiveHybrid5 als ActiveHybrid3 vallen af door koffer/ruimte, deze lijkt me de ideale mix.

Comment

• Vanmorgen ook testrit kunnen maken - 318d (incl. gereduceerd vermogen), geen "lines", mineralgrau, 17-inch, automaat. Mijn besluit na ongeveer een uurtje rondrijden:

- Looks: dat is natuurlijk persoonlijke smaak, maar ik vind'm wel knap. Akkoord, zoals ik hem gereden heb is het nu niet meteen een eye-catcher, maar als je hem wat aankleedt vind ik'm mooi. Ik vind bvb. de "gestrektheid" in profiel heel mooi (vooral zichtbaar bij aluminium raamomlijsting), en "de neus" vind ik veel knapper dan die van de F30/31 doordat de koplampen niet zo "dichtgeknepen" ogen.
                                        - Ruimte: wow ! De kofferruimte en vooral de ruimte op de achterbank zijn impressionant
                                        - Dashboard: net zoals in de F30/31 is dit het "grootste" minpunt. Styling kan er nog mee door, maar de afwerking lijkt mij een trapje lager te staan i.v.m. mijn E91
                                        - Automaat: must-have als je het mij vraagt
                                        - Motor: ik rij zelf met een E91 318d manueel, rij geregeld eens met een X1 18d automaat, maar nu had ik voor de eerste maal het gevoel dat die 136 PK toch "op het randje was". Aan de automaat kan het al niet liggen, dus het wagengewicht speelt'm hier wat parten denk ik. Voor mij persoonlijk was het nog voldoende, maar ik kan mij voorstellen dat veel (sportiever) ingestelde bestuurders minimum voor de 320d kiezen
                                        - Wegligging: tikje minder scherp i.v.m. de E91 (wel met M-tech ophanging en 18-inch). Als je instuurt is de Gt gewoon iets luier. Of het nu specifiek aan de Gt ligt is iets anders, want dat gevoel had ik ook al in een F31
                                        - Comfort: absoluut de grootste verbetering t.o.v. mijn E91. Ik vond de standaard-afstelling perfect

Conclusie voor mij: de beste van het 3-reeks-gamma ! Een 318d automaat, glacier-zilver, M-pack met standaarophanging en 18-inchers, aluminium raamomlijsting, zonder logo's, xenons en comfort-pack ..... nu nog 44k € vinden
                                        Freude am Fahren

Comment

• Vrijdag testdag Van Osch Tienen ,
                                          't nadeel is dat ik zelf geen auto's kan testen, dus heeft Bart me in ene 3GT 18d gereden,
                                          Looks: ik vind deze 3GT een hele knappe BMW, punt.
                                          Ruimte: ik had maar “1” vereiste en dat is/was, de rolstoel moet met wielen er op zo in de koffer passen(met de koffer dicht) !!! dat deed ie met glans zelfs beter dan met mijne E61
                                          Dit is echt een wagen als je eens iets anders wil, dan b.v.een touring maar toch veel plaats wil.
                                          Dashboard: Mocht wel iets "anders" geweest zijn, maar ik kan er mee leven.
                                          Automaat: Ik rij nu al 33 j met automaat maar deze is gewoon subliem , kan het nog beter ?
                                          Comfort: Dat was het eerste wat me opviel toen we vertrokken het comfort,zelfs in sport mode en met de RF banden.
                                          Wegligging: voelde ok, dat moet ik later zelf ondervinden.
                                          Motor: 318d tja ik rij met een 535d dus zo'n 18tje is wat min al doet ie zijn best … ;-)
                                          325d, 328i of zelfs de 335i (Xdrive) daar zou ik tussen kiezen.
                                          Conclusie …
                                          Mooie 3GT met dikke troeven, toekomst verzekerd bij een iets ouder publiek ...
                                          Oja dienen opklapbare spoiler daar doen we "het" voor
                                          Mijn droom keuze,
                                          Rode 335i Xdrive in M-pack + 19” met nog een paar mooie optie's dan komt ie dichtbij de 70K of meer …
                                          Last edited by TheStraffe; 13/07/2013, 01:03.

Comment

Working...
                                          X