Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Bmw 3gt

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Grappig ? Dit zijn gewoon feiten. Bekijk de binnenruimte en de kofferruimte van beide voertuigen maar eens. Ze komen erg bij elkaar in de buurt met misschien nog een klein voordeel voor de Octavia.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door dbr2 Bekijk Berichten
      Grappig ? Dit zijn gewoon feiten. Bekijk de binnenruimte en de kofferruimte van beide voertuigen maar eens. Ze komen erg bij elkaar in de buurt met misschien nog een klein voordeel voor de Octavia.
      Als je tonijn met pekelharing gaat vergelijken op zwemcapaciteit dan heb je natuurlijk gelijk...

Ne Mercedes Sprinter heeft trouwens nog veeeeel meer binnenruimte :banghead:

Comment

• Octavia goes premium...

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door SKIwi Bekijk Berichten
          Als je tonijn met pekelharing gaat vergelijken op zwemcapaciteit dan heb je natuurlijk gelijk...

Ne Mercedes Sprinter heeft trouwens nog veeeeel meer binnenruimte :banghead:
          De Mercedes Sprinter dan weer een hoger verbruik. Ik blijf er bij dat het Bmw en het Skoda voertuig perfect vergelijkbaar zijn qua binnenruimte. Je betaalt alleen ettelijke duizenden euros meer voor het logo en de dure Duitse arbeidsuren.

Comment

• en de motor en het onderstel en de versnellingsbak en de gebruikte materialen,....
            lets have some more member berries

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Doa Bekijk Berichten
              en de motor en het onderstel en de versnellingsbak en de gebruikte materialen,....
              EN de marketing- en PR-kosten... Of denk je dat de manier waarop de Duitse drie reclame maken gratis is?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door brammelo Bekijk Berichten
                EN de marketing- en PR-kosten... Of denk je dat de manier waarop de Duitse drie reclame maken gratis is?
                skoda maakt toch ook reclame? of sponsor jij die kosten?

Comment

http://new.skoda-auto.com/en/motorsport Het kan zijn dat het reclamebudget van skoda vele malen groter is dan de Duitse 3. Al ben ik nu aan het denken, welke Duitse 3 ? Mercedes is toch al langer onder de vleugels van gm ? Heeft Skoda audi niet opgekocht ? ;-)
                  Last edited by ; 27/07/2013, 13:29.

Comment

• sinds wanneer is mercedes of Daimler AG onder de vleugels van GM? :p

Comment

Neen, dat doet dbr2

Comment

• BMW kan meer vragen dan Skoda, omdat ze door de jaren een premium imago hebben opgebouwd. Ook zitten er betere afwerkingsmaterialen in een BMW, en is er veel meer tijd en energie gestoken in de engineering voor optimaal rijplezier. Het is net deze betere kwaliteit en het specifieke rijplezier dat het imago van BMW maakt.
                        Hiermee heb ik niet gezegd dat Skoda een slechte auto is, maar er is wel degelijk verschil. Iedereen moet voor zich uitmaken of dat verschil de meerprijs waard is.
                        OO 00 OO

Ik ben BMWMB, alias NDDVDB.
                        Mijn levensmotto: je kan beter lenen voor een huis dan voor een boot.

Comment

• Rule n°1: don't feed the trolls !
                          2004-2008 : VW Golf IV variant rabbit SDI 68 PK
                          2008-2013 : Audi A6 avant 2.0 TDI 136 PK
                          2013-201x : BMW 5 touring 530D 258 PK

Comment

• Ik weet het, maar dat vind ik net leuk.
                            OO 00 OO

Ik ben BMWMB, alias NDDVDB.
                            Mijn levensmotto: je kan beter lenen voor een huis dan voor een boot.

Comment

sinds wanneer is mercedes of Daimler AG onder de vleugels van GM? :p
                              In 1998 Chrysler merged with German automaker Daimler-Benz AG to form DaimlerChrysler; the merger proved contentious with investors and Chrysler was sold to Cerberus Capital Management and renamed Chrysler LLC in 2007. Like the other Big Three automobile manufacturers, Chrysler was hit hard by the automotive industry crisis of 2008–2010 and along with General Motors received billions of dollars in loans from the United States government in late 2008 and early 2009 to prevent both companies from shutting down. Chrysler filed for Chapter 11 bankruptcy reorganization on April 30, 2009. On June 10, 2009 Chrysler emerged from the bankruptcy proceedings with the United Auto Workers pension fund, Fiat, and the U.S. and Canadian governments as principal owners. Over the next few years Fiat gradually acquired the other parties' shares to take majority ownership of the company. https://nl.wikipedia.org/wiki/Daimler_(Duitsland) Op het einde van het verhaal weet niemand nog hoe het zit... Wie/wat is Chrysler: http://nl.wikipedia.org/wiki/Chrysler Ik denk dat ik met vergiste tussen gm en Chrysler.
                              Last edited by ; 28/07/2013, 12:29.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door dirk195 Bekijk Berichten
                                In 1998 Chrysler merged with German automaker Daimler-Benz AG to form DaimlerChrysler; the merger proved contentious with investors and Chrysler was sold to Cerberus Capital Management and renamed Chrysler LLC in 2007. Like the other Big Three automobile manufacturers, Chrysler was hit hard by the automotive industry crisis of 2008–2010 and along with General Motors received billions of dollars in loans from the United States government in late 2008 and early 2009 to prevent both companies from shutting down. Chrysler filed for Chapter 11 bankruptcy reorganization on April 30, 2009. On June 10, 2009 Chrysler emerged from the bankruptcy proceedings with the United Auto Workers pension fund, Fiat, and the U.S. and Canadian governments as principal owners. Over the next few years Fiat gradually acquired the other parties' shares to take majority ownership of the company. https://nl.wikipedia.org/wiki/Daimler_(Duitsland) Op het einde van het verhaal weet niemand nog hoe het zit... Wie/wat is Chrysler: http://nl.wikipedia.org/wiki/Chrysler Ik denk dat ik met vergiste tussen gm en Chrysler.
                                Zelfs als je je vergiste tussen GM en Chrysler, heeft het nog altijd geen betrekking op Daimler AG. Daimler AG had de controle over Chrysler Ltd. al opgegeven voor het bankroet, door verkoop aan het investeringsfonds Cerberus. De Chapter 11-procedure van Chrysler (waarop onze gerechtelijke reorganisatie onder de Wet Continuïteit Ondernemingen geïnspireerd is) is door de Amerikaanse overheid zeer sterk gepiloteerd geweest, zodat extreem snel (amper meer dan één maand) kon worden overgegaan tot een overdracht van de stukken van de onderneming die nog te redden waren aan een nieuw vehikel, waarvan het pensioenfonds van de UAW, de VS, Canada en Fiat aandeelhouders waren. Pikant detail is dat Fiat zijn eerste aandelenpakket gewoon gratis gekregen heeft, en dat het ook het recht kreeg om de pakketen van de VS en Canada gratis te verwerven, op voorwaarde dat bepaalde targets gehaald werden (o.a. de productie van een auto die onder een bepaalde verbruiksnorm bleef, de verhoging van de export van auto's vanuit de VS en Canada - wat de reden is waarom bv. de Dodge Journey als Fiat Freemont wordt verkocht in Europa). Fiat heeft die targets min of meer gehaald, of beter gezegd: de VS en Canada hebben gedaan alsof dat zo was, omdat zij van de aandelen in Chrysler LLP af wilden. Nu is Marchionne bezig met het in stukjes opkopen (dit keer wel tegen betaling) van de aandelen van de vakbond.

Daimler AG heeft met dit alles niets te maken en is nog altijd een Duitse vennootschap, genoteerd op de beurs van Frankfurt. In het aandeelhouderschap spelen wel een aantal staatsinvesteringsfondsen uit het Midden-Oosten een grotere rol tegenwoordig, maar zij wegen vooralsnog niet op de operationele activiteiten van het door Daimler AG gevoerde automerk Mercedes-Benz.

Comment

• Dank u !

Comment

• Weet er iemand of de buitenspiegels bij de BMW 3GT elektrisch inklapbaar zijn? Ik zie deze optie nergens in de brochure...

Comment

• Is de zit iets hoger dan bij de gewone 3 of is dat hetzelfde ?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door charlesvdw Bekijk Berichten
                                        Is de zit iets hoger dan bij de gewone 3 of is dat hetzelfde ?
                                        Yep, '2 inches higher' volgens deze review van Honest John - niet de meest getalenteerde presentator maar best een grappige kerel

Bekijk je favoriete video's, luister naar de muziek die je leuk vindt, upload originele content en deel alles met vrienden, familie en anderen op YouTube.

Comment

• Toch 5 cm hoger dus. Kan interessant zijn voor de oudere medemens.
                                          Zo ken ik een koppel zestigers dat nu met een S80 rijdt en voor de volgende denkt aan een XC70 omdat hij iets hoger is.

Comment

Working...
                                          X