Grappig ? Dit zijn gewoon feiten. Bekijk de binnenruimte en de kofferruimte van beide voertuigen maar eens. Ze komen erg bij elkaar in de buurt met misschien nog een klein voordeel voor de Octavia.
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
Bmw 3gt
Collapse
X
-
Oorspronkelijk geplaatst door dbr2 Bekijk BerichtenGrappig ? Dit zijn gewoon feiten. Bekijk de binnenruimte en de kofferruimte van beide voertuigen maar eens. Ze komen erg bij elkaar in de buurt met misschien nog een klein voordeel voor de Octavia.
Ne Mercedes Sprinter heeft trouwens nog veeeeel meer binnenruimte :banghead:
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door SKIwi Bekijk BerichtenAls je tonijn met pekelharing gaat vergelijken op zwemcapaciteit dan heb je natuurlijk gelijk...
Ne Mercedes Sprinter heeft trouwens nog veeeeel meer binnenruimte :banghead:
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Doa Bekijk Berichtenen de motor en het onderstel en de versnellingsbak en de gebruikte materialen,....
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door brammelo Bekijk BerichtenEN de marketing- en PR-kosten... Of denk je dat de manier waarop de Duitse drie reclame maken gratis is?lets have some more member berries
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Doa Bekijk Berichtenskoda maakt toch ook reclame? of sponsor jij die kosten?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Doa Bekijk Berichtenskoda maakt toch ook reclame? of sponsor jij die kosten?
Comment
-
BMW kan meer vragen dan Skoda, omdat ze door de jaren een premium imago hebben opgebouwd. Ook zitten er betere afwerkingsmaterialen in een BMW, en is er veel meer tijd en energie gestoken in de engineering voor optimaal rijplezier. Het is net deze betere kwaliteit en het specifieke rijplezier dat het imago van BMW maakt.
Hiermee heb ik niet gezegd dat Skoda een slechte auto is, maar er is wel degelijk verschil. Iedereen moet voor zich uitmaken of dat verschil de meerprijs waard is.OO 00 OO
Ik ben BMWMB, alias NDDVDB.
Mijn levensmotto: je kan beter lenen voor een huis dan voor een boot.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Doa Bekijk Berichtensinds wanneer is mercedes of Daimler AG onder de vleugels van GM? :p
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door dirk195 Bekijk BerichtenIn 1998 Chrysler merged with German automaker Daimler-Benz AG to form DaimlerChrysler; the merger proved contentious with investors and Chrysler was sold to Cerberus Capital Management and renamed Chrysler LLC in 2007. Like the other Big Three automobile manufacturers, Chrysler was hit hard by the automotive industry crisis of 2008–2010 and along with General Motors received billions of dollars in loans from the United States government in late 2008 and early 2009 to prevent both companies from shutting down. Chrysler filed for Chapter 11 bankruptcy reorganization on April 30, 2009. On June 10, 2009 Chrysler emerged from the bankruptcy proceedings with the United Auto Workers pension fund, Fiat, and the U.S. and Canadian governments as principal owners. Over the next few years Fiat gradually acquired the other parties' shares to take majority ownership of the company. https://nl.wikipedia.org/wiki/Daimler_(Duitsland) Op het einde van het verhaal weet niemand nog hoe het zit... Wie/wat is Chrysler: http://nl.wikipedia.org/wiki/Chrysler Ik denk dat ik met vergiste tussen gm en Chrysler.
Daimler AG heeft met dit alles niets te maken en is nog altijd een Duitse vennootschap, genoteerd op de beurs van Frankfurt. In het aandeelhouderschap spelen wel een aantal staatsinvesteringsfondsen uit het Midden-Oosten een grotere rol tegenwoordig, maar zij wegen vooralsnog niet op de operationele activiteiten van het door Daimler AG gevoerde automerk Mercedes-Benz.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door charlesvdw Bekijk BerichtenIs de zit iets hoger dan bij de gewone 3 of is dat hetzelfde ?
Comment
-
Toch 5 cm hoger dus. Kan interessant zijn voor de oudere medemens.
Zo ken ik een koppel zestigers dat nu met een S80 rijdt en voor de volgende denkt aan een XC70 omdat hij iets hoger is.2004-2008 : VW Golf IV variant rabbit SDI 68 PK
2008-2013 : Audi A6 avant 2.0 TDI 136 PK
2013-201x : BMW 5 touring 530D 258 PK
Comment
Comment