Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Bmw 3gt

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• niet enkel voor oudere medemens, denk dat iedereen met rugklachten de hogere zit weet te apprecieren, nu ja 5 cm is nu ook niet zo spectaculair...

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door dikkejos Bekijk Berichten
      niet enkel voor oudere medemens, denk dat iedereen met rugklachten de hogere zit weet te apprecieren, nu ja 5 cm is nu ook niet zo spectaculair...
      das wel een merkbaar verschil hoor!
      lets have some more member berries

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Octavian Bekijk Berichten
        Weet er iemand of de buitenspiegels bij de BMW 3GT elektrisch inklapbaar zijn? Ik zie deze optie nergens in de brochure...
        Electrisch inklapbare/zelfdimmende spiegels is een optie van 600 euro
        2012 Opel Astra ST Ecoflex
        2009 Opel Astra Ecoflex

Comment

• Ik ben echt nen bompa denk ik, zonder de kleinkinderen dan, want ik vind zo'n GT de leukste 3 serie die er is (op voorwaarde dat 'ie het M-pack heeft).
          Ruim, comfortabel, grote achterklep, en het is geen 5 serie...
          Enkel die 4 serie vind ik veel knapper, maar aangezien dat meer een compromis is, niet m'n eerste keus.
          Meer dan een 335I GT met M-pack moet ik niet hebben (as if ik weer nen auto ga kopen, just saying ).

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door prins207 Bekijk Berichten
            Electrisch inklapbare/zelfdimmende spiegels is een optie van 600 euro
            What the....? 600 EUR - en bedekt met bladgoud?!
            Zal ik dus voor moeten onderhandelen bij de dealer.
            Bedankt voor de info.

Een algemene vraag aan de huidige BMW rijders (van recente wagens) - de modus ECO/Sport/etc. Ik begrijp dat deze ook in de wagen zit met een manuele versnellingsbak - voel je een groot verschil wanneer je van modus verandert?
            Bij de automaat is het verschil duidelijk merkbaar (heb ik ondervonden bij de testrit).

Comment

• 600 euro voor die spiegels ? Op de Superb Elegance zit dat standaard er op voor een lagere basisprijs. Begrijpe wie kan.......

Comment

What the....? 600 EUR - en bedekt met bladgoud?!
                Zal ik dus voor moeten onderhandelen bij de dealer.
                Bedankt voor...).
                Is toch een niet-noodzakelijke optie ? Neem dat gewoon niet !
                2004-2008 : VW Golf IV variant rabbit SDI 68 PK
                2008-2013 : Audi A6 avant 2.0 TDI 136 PK
                2013-201x : BMW 5 touring 530D 258 PK

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door charlesvdw Bekijk Berichten
                  Is toch een niet-noodzakelijke optie ? Neem dat gewoon niet !
                  Ik geef toe, het is een 'nice to have'...ik heb het momenteel op mijn Audi A4 Av en toch wel handig.

Comment

• Zelfdimmend is een meerwaarde. Dat inklappen heb ik ook, maar gebruik ik nooit.
                    OO 00 OO

Ik ben BMWMB, alias NDDVDB.
                    Mijn levensmotto: je kan beter lenen voor een huis dan voor een boot.

Comment

• Zelfdimmend zou ik niet kunnen missen, liever dat dat elektrisch inklapbaar... als je een wagen gewoon bent met zelfdimmende spiegels ( en ook de achteruitkijkspiegel ) en je bent eens op baan met eentje zonder dan merk je dat direct...

Comment

• Het is idd een optie die ik niet meer zou willen missen. Overdag heeft het natuurlijk geen meerwaarde, maar 's avonds word je niet meer verblind door de lichten van de auto's die achter je rijden. Ik vind het zelfs een must voor de veiligheid.
                        OO 00 OO

Ik ben BMWMB, alias NDDVDB.
                        Mijn levensmotto: je kan beter lenen voor een huis dan voor een boot.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door BMWMB Bekijk Berichten
                          Het is idd een optie die ik niet meer zou willen missen. Overdag heeft het natuurlijk geen meerwaarde, maar 's avonds word je niet meer verblind door de lichten van de auto's die achter je rijden. Ik vind het zelfs een must voor de veiligheid.
                          Good to know. Ik rij nogal regelmatig s'avonds (lange rit naar Duitsland) dus wel degelijk de moeite waard.

Comment

Een algemene vraag aan de huidige BMW rijders (van recente wagens) - de modus ECO/Sport/etc. Ik begrijp dat deze ook in de wagen zit met een manuele versnellingsbak - voel je een groot verschil wanneer je van modus verandert?
                            Bij de automaat is het verschil duidelijk merkbaar (heb ik ondervonden bij de testrit).
                            bij een F31 318d manueel voel je naar de omschakeling van comfort naar sport een iets directere gasrespons. Verder is er geen merkbaar verschil.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door deuce Bekijk Berichten
                              bij een F31 318d manueel voel je naar de omschakeling van comfort naar sport een iets directere gasrespons. Verder is er geen merkbaar verschil.
                              Bij een manuele F10 520d voel je in sportstand ook een directere gasrespons, een zwaarder stuur en op zijn minst de indruk dat de ophanging iets droger reageert, maar dat zit waarschijnlijk tussen de oren als je niet de optionele adaptieve ophanging hebt. Bij het overschakelen naar EcoPro voel je dat de weerstand van het gaspedaal groter wordt en bij het overschrijden van de EcoPro-snelheidslimiet (standaard op 130, maar kan ingesteld worden) is er ook wat tegensparteling.

Comment

• Vandaag een offerte laten maken .

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Gastje Bekijk Berichten
                                  Vandaag een offerte laten maken .
                                  Nice - en welke samenstelling?

Comment

• Of ze verkopen nie graag de gt of ze hebben er al genoeg van verkocht in mijn garage . Er is een overname van een auto van hetzelfde merk en ging vandaag pas weten wat ie nog waard was van de verkoper , vond dit al verdacht dat je daar 3 dagen voor nodig hebt . Je kan het mss al raden maar vandaag niks gehoord , eigenlijk jammer dat ik hem mijn gsm nummer heb toevertrouwd want deze is enkel bestemd voor eerlijke mensen .

Comment

Of ze verkopen nie graag de gt of ze hebben er al genoeg van verkocht in mijn garage . Er is een overname van een auto van hetzelfde merk en ging vandaag pas weten wat ie nog waard was van de verkoper , vond dit al verdacht dat je daar 3 dagen voor nodig hebt . Je kan het mss al raden maar vandaag niks gehoord , eigenlijk jammer dat ik hem mijn gsm nummer heb toevertrouwd want deze is enkel bestemd voor eerlijke mensen .
                                      Voor 't zelfde geld ligt die verkoper ziek thuis.

Comment

• Zeker van niet .

Comment

Of ze verkopen nie graag de gt of ze hebben er al genoeg van verkocht in mijn garage . Er is een overname van een auto van hetzelfde merk en ging vandaag pas weten wat ie nog waard was van de verkoper , vond dit al verdacht dat je daar 3 dagen voor nodig hebt . Je kan het mss al raden maar vandaag niks gehoord , eigenlijk jammer dat ik hem mijn gsm nummer heb toevertrouwd want deze is enkel bestemd voor eerlijke mensen .
                                          Oneerlijk zou ik dat niet noemen, misschien wel onprofessioneel.
                                          2004-2008 : VW Golf IV variant rabbit SDI 68 PK
                                          2008-2013 : Audi A6 avant 2.0 TDI 136 PK
                                          2013-201x : BMW 5 touring 530D 258 PK

Comment

Working...
                                          X