Gaat dat niet hand in hand .
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
Bmw 3gt
Collapse
X
-
En gisteren ook hiervan mijn eerste zien rijden op de expresweg N49/E34 Knokke > Antwerpen.
Slechts langs achter kunnen waarnemen. Vaststelling: NEEN, dat is/was hem niet (achter aanzicht)!!!Phileas Fogg, maakte naar aanleiding van een weddenschap één reis om de wereld in 80 dagen. Jules Verne heeft er het wereldberoemde boek naar geschreven en is ook meerdere keren verfilmd geweest.
Metaxa, deed tot hiertoe 61,29 reizen rond de wereld in 6800 dagen of gemiddeld 361,34 km per dag, elke dag...dag in, dag uit...
Maar daar zal wellicht nooit een boek noch een film over gemaakt worden.
Comment
-
wat mij opvalt is dat je er echt weinig (eigenlijk geen) ziet rijden. Voorstelling is al meer dan 3 maanden geleden, dus de "impulsieve kopers" zouden hun exemplaar toch al moeten hebben ?! Zouden verkoopcijfers tegenvallen ? Mijn verkoper liet in ieder geval anders uitschijnen ± 1 maand na de voorstelling ....Freude am Fahren
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door titanliner Bekijk Berichtenwat mij opvalt is dat je er echt weinig (eigenlijk geen) ziet rijden. Voorstelling is al meer dan 3 maanden geleden, dus de "impulsieve kopers" zouden hun exemplaar toch al moeten hebben ?! Zouden verkoopcijfers tegenvallen ? Mijn verkoper liet in ieder geval anders uitschijnen ± 1 maand na de voorstelling ....
Zijn wagen is vandaag toegekomen in de garage.
Heb de indruk dat er toch al een aantal mensen voor de 3GT gekozen hebben als bedrijfswagen.
Is rationeel gezien geen slechte keuze. Langer, ruimer en comfortabeler dan een 3 berline of break.
Benieuwd om hem in het echt te zien
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door El Greco Bekijk BerichtenEn gisteren ook hiervan mijn eerste zien rijden op de expresweg N49/E34 Knokke > Antwerpen.
Slechts langs achter kunnen waarnemen. Vaststelling: NEEN, dat is/was hem niet (achter aanzicht)!!!
Van opzij of schuin opzij valt het beter mee.2004-2008 : VW Golf IV variant rabbit SDI 68 PK
2008-2013 : Audi A6 avant 2.0 TDI 136 PK
2013-201x : BMW 5 touring 530D 258 PK
Comment
-
Ik zie de 3GT wel zitten.
Wat ik echt wel wil in mijn volgende auto is de adaptive cruise control, and the lane assistant, die ook echt stuurt als je afwijkt.
Een paar collega's hebben dat op een A4, en zijn er zeer tevreden over, zeker op autostrade in D.
Op de 5 zit dat in de Drive Assistant plus, maar bij de 3GT heb ik het nog niet gevonden.
Weet iemand of het bestaat?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door severijns Bekijk BerichtenHeb de indruk dat er toch al een aantal mensen voor de 3GT gekozen hebben als bedrijfswagen.
Is rationeel gezien geen slechte keuze. Langer, ruimer en comfortabeler dan een 3 berline of break.Freude am Fahren
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Doa Bekijk Berichtenik heb er een 3tal gespot waarvan ik slechts 1 mooi vond. de configuratie maakt of kraakt deze wagen echt wat ik wel bizar vind want ofwel vind je de lijnen en vorm van een wagen mooi ofwel niet
Met (de juiste) kleur en velgen kun je veel doen ...Freude am Fahren
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door titanliner Bekijk BerichtenAbsoluut ! Rationeel gezien is het (met afstand) de beste 3-reeks. Je krijgt 5-reeks ruimte en comfort voor 3-reeks prijzen.Oorspronkelijk geplaatst door BMWMBDat is net hetzelfde als een vrouw met een dik gat die ook dikke tetten heeft. Hiermee is ze niet mooier, maar wel minder lelijk.
Comment
-
Qua ruimte en comfort is zo'n 5 GT een schitterende wagen. Ook het interieur is zeer knap. Enkel de buitenzijde vind ik echt niet mooi. Mensen die dit wel mooi vinden, kopen met zo'n 5 GT een topwagen.OO 00 OO
Ik ben BMWMB, alias NDDVDB.
Mijn levensmotto: je kan beter lenen voor een huis dan voor een boot.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door BMWMB Bekijk BerichtenQua ruimte en comfort is zo'n 5 GT een schitterende wagen. Ook het interieur is zeer knap. Enkel de buitenzijde vind ik echt niet mooi. Mensen die dit wel mooi vinden, kopen met zo'n 5 GT een topwagen.Phileas Fogg, maakte naar aanleiding van een weddenschap één reis om de wereld in 80 dagen. Jules Verne heeft er het wereldberoemde boek naar geschreven en is ook meerdere keren verfilmd geweest.
Metaxa, deed tot hiertoe 61,29 reizen rond de wereld in 6800 dagen of gemiddeld 361,34 km per dag, elke dag...dag in, dag uit...
Comment
-
Ik moet toegeven, de kofferruimte van mijn 5GT is me ook enigzins tegenvallen al valt het uiteindelijk meestal wel mee.
Maar ja, de GT is dan ook geen break he.Oorspronkelijk geplaatst door BMWMBDat is net hetzelfde als een vrouw met een dik gat die ook dikke tetten heeft. Hiermee is ze niet mooier, maar wel minder lelijk.
Comment
-
Ik vind het op zich ook wel één van de mooiere BMW modellen en veel ruimte! Maar dat in een moderne auto nog steeds zo een lelijke handrem de hele middenconsole verprutst... dat alleen al zou me weerhouden van die te kopen, al vind ik de ruimte en (zo te horen) het comfort wel ideaal.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Schussboelie Bekijk BerichtenIk moet toegeven, de kofferruimte van mijn 5GT is me ook enigzins tegenvallen al valt het uiteindelijk meestal wel mee.
Maar ja, de GT is dan ook geen break he.Phileas Fogg, maakte naar aanleiding van een weddenschap één reis om de wereld in 80 dagen. Jules Verne heeft er het wereldberoemde boek naar geschreven en is ook meerdere keren verfilmd geweest.
Comment
-
De koffer is groot hoor, alleen verwacht je op basis van de buitenmaat een nog grotere koffer.
En inderdaad, de zetels kunnen naar voor en je heel wat plaats winnen, twee weken geleden nog getest op kampeerreis naar Toscane en de Dolomieten.
OK, je verliest dan wat beenruimte achter maar je houdt nog altijd meer over dan in de gemiddelde wagen en minder comfort? Op de beenruimte na verandert dat eigenlijk niets.
Ik ben eigenlijk supercontent van mijn GT, hoe langer hoe meer zelfs.Oorspronkelijk geplaatst door BMWMBDat is net hetzelfde als een vrouw met een dik gat die ook dikke tetten heeft. Hiermee is ze niet mooier, maar wel minder lelijk.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Schussboelie Bekijk BerichtenDe koffer is groot hoor, alleen verwacht je op basis van de buitenmaat een nog grotere koffer.
En inderdaad, de zetels kunnen naar voor en je heel wat plaats winnen, twee weken geleden nog getest op kampeerreis naar Toscane en de Dolomieten.
OK, je verliest dan wat beenruimte achter maar je houdt nog altijd meer over dan in de gemiddelde wagen en minder comfort? Op de beenruimte na verandert dat eigenlijk niets.
Ik ben eigenlijk supercontent van mijn GT, hoe langer hoe meer zelfs.
Eerst bestuurderszetel en stuur instellen, vervolgens achterzetels op punt zetten. Dan kunnen we eens zien hoever we komen.
Tja, dat laatste moet je nog maar eens vermelden.Phileas Fogg, maakte naar aanleiding van een weddenschap één reis om de wereld in 80 dagen. Jules Verne heeft er het wereldberoemde boek naar geschreven en is ook meerdere keren verfilmd geweest.
Comment
Comment