Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Bmw 3gt

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• We raken het er niet over eens ivm de kleur . Mijn vrouw wil saffierzwart en ik glaciersilver . We hebben al 2 zwarte wagens gehad en eigenlijk vind ik saffierzwart voor deze wagen het mooist , maar een kwartier na het poetswerk zie je er al stof op liggen en ik wil nu een makkelijk kleur Waar swirls en ander kleine mankementen het minste in het oog springen met het zonnetje er op . Maar we hebben een compromis kunnen sluiten en zouden eventueel voor mineralgrau gaan . Iemand ervaring met dit kleur ?

Comment

• Ga je in ieder geval veel minder vuil op zien. Ik heb zelf 1x een zwarte wagen gehad en dat is mooi om naar te kijken in de showroom maar als je er dagelijks mee rijdt krijgt ge dat niet proper.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Elwood Bekijk Berichten
        Ik heb zelf 1x een zwarte wagen gehad en dat is mooi om naar te kijken in de showroom maar als je er dagelijks mee rijdt krijgt ge dat niet proper.

Idd ook mijn ervaring .

Comment

• Vandaag even met een 3GT kunnen rijden. Ik word hier niet echt warm van.
          Het design is erg ver gezocht, en het geheel staat nogal hoog op zijn poten. Zelfs de 18-duimers waren nog minstens een maatje te klein.
          We hebben de 318d kunnen testrijden: het vermogen volstaat, maar meer ook niet.

De auto is wel erg comfortabel en ruim.

Mijn eindoordeel over deze auto is eerder negatief: Ik snap dat BMW steeds meer auto's wil verkopen, maar ik vind dat ze met auto's als de 3GT een beetje hun ziel verkopen. Deze auto is alles wat een BMW eigenlijk niet hoort te zijn...
          freude am fahren

Comment

• BMW is net als alle andere (behalve sommige super car fabrikanten) al lang zijn ziel verloren. porsche met die afschuwelijke cayenne, BMW toen ze aan hun X* modellen begonnen, ...
            lets have some more member berries

Comment

• [QUOTE=RUBN;5194828, en het geheel staat nogal hoog op zijn poten.
              De auto is wel erg comfortabel en ruim. [/QUOTE]

Dit is wat sommige mensen willen terug vinden in een wagen , ik ben er zo 1 . Ik vind de touring ook mooier maar dit enkel tot aan die platgeslegen neus .

Comment

• Heeft de GT dan geen zo'n platgesmeten neus?

Dat klopt dan toch totaal niet dat ze dat doen om te voldoen aan de veiligheidseisen, maar dan kan het op deze wel?

E30SHOP.be
                - Alles voor uw BMW E30.
                Oorspronkelijk geplaatst door KennyC
                En gij kunt zagen ze man! Amai ze, geen wonder da het Amazonewoud bedreigd is.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Doa Bekijk Berichten
                  BMW is net als alle andere (behalve sommige super car fabrikanten) al lang zijn ziel verloren. porsche met die afschuwelijke cayenne, BMW toen ze aan hun X* modellen begonnen, ...

idd, ook mijn gevoel.

De constructeur moet natuurlijk inspelen op de markt, en als ze op deze manier klanten knn afsnoepen van andere merken zullen ze dit zeker doen.

Zelf heb ik de GT's,X-reeks nooit graag gezien.
                  Als ik een SUV wil, (weet eigenlijk niet wat ik er mee zou moeten doen in een plat land als België) zou ik eerder een Landcruiser of een Range kopen.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Gastje Bekijk Berichten
                    We raken het er niet over eens ivm de kleur . Mijn vrouw wil saffierzwart en ik glaciersilver . We hebben al 2 zwarte wagens gehad en eigenlijk vind ik saffierzwart voor deze wagen het mooist , maar een kwartier na het poetswerk zie je er al stof op liggen en ik wil nu een makkelijk kleur Waar swirls en ander kleine mankementen het minste in het oog springen met het zonnetje er op . Maar we hebben een compromis kunnen sluiten en zouden eventueel voor mineralgrau gaan . Iemand ervaring met dit kleur ?

zelf heb ik een saffierzwarte 5, ik vind het prachtig.

Mocht ik nu een nieuwe wagen bestellen zou ik mineralgrau kiezen.

Comment

• net een donker blauwe 320d GT gepasseerd in gent centrum. kvind het toch een mooie wagen. geen sportieve uitstraling maar wel klasse en luxe
                      lets have some more member berries

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Ian Bekijk Berichten
                        Heeft de GT dan geen zo'n platgesmeten neus?
                        Nee hoor .

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door gandalf Bekijk Berichten
                          zelf heb ik een saffierzwarte 5, ik vind het prachtig.

Mocht ik nu een nieuwe wagen bestellen zou ik mineralgrau kiezen.

We hebben em besteld in glacier silver , maar we bleven maar kibbelen over de kleur ( de eerste keer op 16 nieuwe auto,s dat er gekibbeld werd over een kleurtje ) en uiteindelijk op het laatste nog kunnen veranderen naar mineralgrau .

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Ian Bekijk Berichten

Dat klopt dan toch totaal niet dat ze dat doen om te voldoen aan de veiligheidseisen, maar dan kan het op deze wel?
                            Ik ga proberen dubbel zo goed op te letten .

Comment

We hebben em besteld in glacier silver , maar we bleven maar kibbelen over de kleur ( de eerste keer op 16 nieuwe auto,s dat er gekibbeld werd over een kleurtje ) en uiteindelijk op het laatste nog kunnen veranderen naar mineralgrau .
                              wanneer heb je hem ? meer specs ?
                              Freude am Fahren

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door titanliner Bekijk Berichten
                                wanneer heb je hem ? meer specs ?
                                Normaal is em vrijdag van de band gerold .
                                Ga keer probeern uit de kop voor die specs , niks speciaal hoor .

320 d
                                mineralgrau
                                sensatec zwart ( voer voor discussies )
                                sport line ( wel die stomme rode bies laten verdwijnen )
                                comfort pack plus
                                automatische vertragingsbak
                                xenon
                                Zonnewerend glas achteraan
                                voorruit met zonneband
                                pinkers

Comment

(...)
                                  automatische vertragingsbak
                                  (...)
                                  Lol! :-)

Comment

pinkers
                                    lol ²
                                    Freude am Fahren

Comment

• Morgen mag ik em afhalen .

Comment

Morgen mag ik em afhalen .

Niet vergeten een topic te openen (als dat nog niet zou gebeurd zijn).
                                        Smilin' Jack - Speed Pilot

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Smilin' Jack Bekijk Berichten
                                          Niet vergeten een topic te openen (als dat nog niet zou gebeurd zijn).
                                          +1

Had er afgelopen week-end nog over met mijn verkoper. Ze verkopen blijkbaar echt wel goed, in zoverre dat levertermijn voor de Gt de langste is van de ganse F3x-reeks. Nu bestellen is levering maart, zelfs 4-reeks kan geleverd worden in januari.
                                          Freude am Fahren

Comment

Working...
                                          X