Oorspronkelijk geplaatst door fujin
Bekijk Berichten
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
Bmw 3gt
Collapse
X
-
Oorspronkelijk geplaatst door Gastje Bekijk BerichtenEnkele gsm fotos
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Bicar Bekijk BerichtenProficiat. Je mag er trots op zijn, mooie wagen. Veel plezier en geluk ermee.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Bicar Bekijk BerichtenProficiat. Je mag er trots op zijn, mooie wagen. Veel plezier en geluk ermee.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door stefspain Bekijk BerichtenDie wagen zou standaard met een een zeil moeten worden geleverd, zodat telkens iemand kijkt dit erover wordt getrokken!
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door stefspain Bekijk BerichtenWat een gedrocht, het reinste bewijs dat voor veel mensen alles met een leuke badge verkoopt! Die wagen zou standaard met een een zeil moeten worden geleverd, zodat telkens iemand kijkt dit erover wordt getrokken!
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Gastje Bekijk BerichtenDit gebeurt ook wel eens bij sommige mensen vanaf hun geboorte .
Comment
-
Ik begin ook erg hard te twijfelen.
Mijn leasebudget zal waarschijnlijk net genoeg zijn voor een 520d touring aut met een business pack.
Daarna zijn de centen op denk ik.
Ik vraag me dus af of ik een 3GT beter kan uitrusten.
Wat me erg interesseert is een functie om automatisch te rijden in de file (adaptive cruise), maar ook het systeem dat het stuur actief controleert, en je dus binnen je vak blijft. Bij Audi bestaat dat op de A4 en A6, bij BMW staat het niet zo duidelijk op hun site.
Nog iemand die de vergelijking gemaakt heeft tussen de 5 en de 3 GT met dezelfde motor?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Tommie1 Bekijk BerichtenIk begin ook erg hard te twijfelen.
Mijn leasebudget zal waarschijnlijk net genoeg zijn voor een 520d touring aut met een business pack.
Daarna zijn de centen op denk ik.
Ik vraag me dus af of ik een 3GT beter kan uitrusten. .
Wat me erg interesseert is een functie om automatisch te rijden in de file (adaptive cruise), maar ook het systeem dat het stuur actief controleert, en je dus binnen je vak blijft. Bij Audi bestaat dat op de A4 en A6, bij BMW staat het niet zo duidelijk op hun site.
Nog iemand die de vergelijking gemaakt heeft tussen de 5 en de 3 GT met dezelfde motor?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Peba Bekijk BerichtenAls je een 3 overweegt (eerder dewelke), dan mag je vooral niet in een 5 gaan zitten, want dan wil je daar niet meer uitstappen . Het verschil in afwerkingskwaliteit is simpelweg kolossaal. De 3GT is een goed concept, met veel binnenruimte en een mooie koffer, maar het belabberde dashboard slaat net zoals in de andere 3-reeksen voor mij alles dood.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Audidriver Bekijk BerichtenEn dat kan je ook deels over de vergelijking A4 - A6 vertellen... Alhoewel het verschil minder is dan de BMW vergelijking , onlangs met een nieuwe 320 meegereden, tja , voor een wagen in die prijsklasse eigenlijk schandalig om van rij/windgeluiden en ook al rammels/kraakjes ( zou de dealer wel nog naar kijken ) maar te zwijgen...
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Peba Bekijk BerichtenDat er een verschil is tussen een auto uit het D-segment en één uit het E-segment, is normaal. Het prijsverschil moet ergens zitten en vermits de motorengamma's grotendeels gelijk zijn, kan het niet anders dan dat de D-segmenters wat moeten inleveren op interieurafwerking e.d. Maar bij BMW is er echt sprake van een heuse kloof. Het lijkt wel alsof ze daar modellen hebben "upstairs", bij het chique volk en "downstairs", bij de meiden en knechten. Op een 1-reeks is dat nog een heel klein beetje te begrijpen, maar de 3-reeks, en zeker de coupé-variant die ze nu als 4-reeks nog eens een stuk duurder willen aanbieden hebben een afwerking die echt niet door de beugel kan.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Vantham Bekijk Berichtenik zou eigenlijk eens een foto van de kofferruimte willen zien. naar het schijnt is die groter dan van een touringPhileas Fogg, maakte naar aanleiding van een weddenschap één reis om de wereld in 80 dagen. Jules Verne heeft er het wereldberoemde boek naar geschreven en is ook meerdere keren verfilmd geweest.
Metaxa, deed tot hiertoe 61,29 reizen rond de wereld in 6800 dagen of gemiddeld 361,34 km per dag, elke dag...dag in, dag uit...
Maar daar zal wellicht nooit een boek noch een film over gemaakt worden.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Peba Bekijk BerichtenDat er een verschil is tussen een auto uit het D-segment en één uit het E-segment, is normaal. Het prijsverschil moet ergens zitten en vermits de motorengamma's grotendeels gelijk zijn, kan het niet anders dan dat de D-segmenters wat moeten inleveren op interieurafwerking e.d. Maar bij BMW is er echt sprake van een heuse kloof. Het lijkt wel alsof ze daar modellen hebben "upstairs", bij het chique volk en "downstairs", bij de meiden en knechten. Op een 1-reeks is dat nog een heel klein beetje te begrijpen, maar de 3-reeks, en zeker de coupé-variant die ze nu als 4-reeks nog eens een stuk duurder willen aanbieden hebben een afwerking die echt niet door de beugel kan.
Wie kent dat programma nog?
Alvast goe gezien want het klopt wel degelijk.Phileas Fogg, maakte naar aanleiding van een weddenschap één reis om de wereld in 80 dagen. Jules Verne heeft er het wereldberoemde boek naar geschreven en is ook meerdere keren verfilmd geweest.
Metaxa, deed tot hiertoe 61,29 reizen rond de wereld in 6800 dagen of gemiddeld 361,34 km per dag, elke dag...dag in, dag uit...
Maar daar zal wellicht nooit een boek noch een film over gemaakt worden.
Comment
-
Hallo,
Sinds enkele dagen heb ik een nieuwe BMW 320 GT xDrive met sportautomaat, het terugschakelen van 6e naar 5e versnelling gebeurt nogal bruusk (het lijkt alsof er tussen deze 2 versnellingen nauwelijks ontkoppeld wordt), daar waar het terugschakelen tussen de andere versnelling zeer soepel (nauwelijks voelbaar zelfs) gebeurt. Het probleem doet zich altijd voor, zowel in de D-stand van de pook als bij het schakelen met de paddles op het stuur.
Heeft er nog iemand dit probleem?
Tx.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Schussboelie Bekijk BerichtenAl eens met de dealer gebeld?
Ik weet zeker dat ik daarvoor niet moet bellen, die laten mij komen om dan achter de schermen eens "iene miene mutten" te doen.
9/10 verloren tijd en krijg je te horen dat er niks abnormaals aan de hand is (lees: totaal geen idee waarover je het hebt).
Als de bak van 6 naar achteruit schakelt, ohja, DAN zullen ze 't wel kunnen oplossen.
(door een nieuwe bak te steken)
Comment
-
Toen ik de wagen 2 dagen had (vorige week dus) zijn ze hem komen takelen, gaf allerhande foutmeldingen, bleek ergens aan een losgekomen leiding te liggen, vandaag mocht ik de wagen gaan halen maar na een paar km voelde ik dat de versnellingsbak stroef terugschakelt van 6e naar 5e.
Net een mail gestuurd naar de dealer om dit nieuwe probleem te melden, we zien morgen wel.
Comment
Comment