Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Bmw 3gt

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Mooie opties hoor, al zou ik de sportophanging niet gekozen hebben (de adaptieve dan weer wel).
    Oorspronkelijk geplaatst door BMWMB
    Dat is net hetzelfde als een vrouw met een dik gat die ook dikke tetten heeft. Hiermee is ze niet mooier, maar wel minder lelijk.
    If you're not living on the edge, you're taking up too much space!

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Schussboelie Bekijk Berichten
      Mooie opties hoor, al zou ik de sportophanging niet gekozen hebben (de adaptieve dan weer wel).
      Is op aanraden van de garage dat ik de adaptieve ophanging vervangen heb door de sportophanging. volgens hen brengt die niet veel bij ten opzichte van de sportophanging en dat opende dan perspectieven om enkele andere opties toch te nemen. Gaat om een bedrijfswagen dus zit met een vast budget wat ik niet mag overschrijden

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door MaCoen Bekijk Berichten
        Is op aanraden van de garage dat ik de adaptieve ophanging vervangen heb door de sportophanging. volgens hen brengt die niet veel bij ten opzichte van de sportophanging en dat opende dan perspectieven om enkele andere opties toch te nemen. Gaat om een bedrijfswagen dus zit met een vast budget wat ik niet mag overschrijden
        Vreemd. Ik vind die wel iets bijbrengen. Zeker op ne 3GT zou ik toch af en toe de comfortstand willen gebruiken

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door arbe Bekijk Berichten
          Vreemd. Ik vind die wel iets bijbrengen. Zeker op ne 3GT zou ik toch af en toe de comfortstand willen gebruiken
          Die comfortstand heb je toch sowieso via de rijmodus? mij is verteld dat je bij de adaptieve ophanging je de hardheid van de vering apart kan aanpassen van de rijmodus (eco/comfort/sport/sport+). je zou dan dus snellere reactie op het gas enzo kunnen combineren met zachtere vering. iets wat niet kan met de normale sportophanging. maar kan natuurlijk ook iets wijsgemaakt zijn nu ja. In plaats van de adaptieve ophanging heb ik nu extra de andere velgen, sportstuur, hemelbekleding in antraciet en de instrumentencombi high. met de adaptieve ophanging had ik die niet. ga dus niet klagen

Comment

• Awel, dat bedoel ik. De comfortstand van de vering. Daar koopt ge toch ne GT voor .

Comment

• Vanaf dag 1 vond ik de 3GT een prachtige wagen! Ik ben dan ook erg verheugd dat ik er vandaag eentje mag bestellen ;-)

Hij is niet op en top uitgerust, vooral wegens beperkt leasebudget, maar de opties die op mijn verlanglijstje stonden zitten erop:

Glaciersilber
              Navigatiesysteem Business
              Comforttelefonie met uitgebreide smartphone connectiviteit
              Servotronic
              Automatische dimmende binnespiegel
              Centrale armsteun vooraan, verschuifbaar
              PDC voor/achter
              Regen- en lichtsensor
              Cruise control met remfunctie
              Sportstuur
              Zonnewerend glas achteraan
              Afbeembare trekhaak

En nu nog enkel maanden geduld!

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Velorekker Bekijk Berichten
                Navigatiesysteem Business
                Comforttelefonie met uitgebreide smartphone connectiviteit
                Kan je met de meerprijs van de Uitgebreide smartphone connectiviteit niet upgraden van Navi Business naar Professional?
                De smartphone kan je immers ook altijd via USB aansluiten en dan heb je quasi al dezelfde functionaliteiten.
                Het grotere scherm van de Profi Nav gaat je veel meer plezier en meerwaarde bieden dan de uitgebreide smartphone.
                Dat is net hetzelfde als een vrouw met een dik gat die ook dikke tetten heeft. Hiermee is ze niet mooier, maar wel minder lelijk.

Comment

• Jammer genoeg zijn de navigatie en de smarphone connectiviteit verplichte opties in onze car policy... anders was het zeker het overwegen waard!

Comment

• Wat is het verschil eigenlijk tussen de gewone gsm-dinges en de uitgebreide?

Hier heb ik de gewone en daar kun je toch alle nodige dingen mee.
                    Ik kan muziek afspelen van op de gsm, bellen, sms'en worden voorgelezen en dat is zowat het belangrijkste denk ik.
                    2018 BMW X1 18d

Comment

• Vwalla, net daarom, ik geloof nooit dat die uitgebreide smartphone functies verplicht zijn, bluetooth en USB heb je sowieso.
                      Navigatie ook maar de Professional is écht wel beter dan de Business.

Comment

• Die uitgebreide smartphone connectiviteit laat toe om SMS-en te lezen in de auto, en om muziek af te spelen van de GSM. 't Zou me verbazen dat een bedrijf dat verplicht
                        BMW 420dA : >>>

Comment

• Deze is geupdate in de configurator.

Op eerste zicht:

- nieuwe motoren (B47), zoals verwacht
                          - wijziging prijzen
                          - nieuw uitrustingsniveau (Advantage) & huidige zijn gewijzigd (Luxury met standaard leder, was nog niet zo, dacht ik)
                          - optiepakketten geupdate (Standaard Xenon in Comfort Pack Plus)
                          - twee uitlaten op basisdiesel :-)

Comment

• Dat zijn toch 2 uitlaten links, niet aan elke kant een?
                            “We forget, in our age of instant turbo gratification, that these older M cars used to thrive at high RPMs, like the race cars they originate from”

Oorspronkelijk geplaatst door MRJ
                            Elektrische auto's is voor Bobo's die graag pronken met hun geld en zogezegd cool en groen geweten maar het draait puur om fiscaliteit.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door order66 Bekijk Berichten
                              Dat zijn toch 2 uitlaten links, niet aan elke kant een?
                              Ja, inderdaad

Comment

• Ondertussen ook beschikbaar met een met lederen overtrokken interieur .
                                BMW 420dA : >>>

Comment

• De GT heeft ondertussen ook een facelift gekregen.
                                  Te verkrijgen sinds juli.

De facelift is minimaal te noemen. De grootste wijziging is de Pro nav die uit de 7 reeks komt. (nieuwe interface en bediening).

In navolging van de 3-Reeks Berline en 3-Reeks Touring uitvoering acht BMW de tijd nu rijp om de eigenzinnige 3GT nu van een facelift te voorzien. De diehard BMW liefhebber – en zo zijn er wel wat in België – ziet natuurlijk direct de strakkere voorbumper, standaard LED verlichting (voor- én achteraan), een nieuw ontworpen onderspoiler […]

Ben aan het overwegen om deze vernieuwde 3 GT te nemen ipv de F31 of A4 avant als volgende leasebak.

Vooral de extra ruimte (zowel vooraan als achteraan) en de handige koffer spelen in het voordeel.
                                  BMW 320D - F30 (2013)

Comment

• Op welke BMW's zit deze nieuwe Pro nav reeds? En is die softwarematig na te installeren op andere versies?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door KoenVdrm Bekijk Berichten
                                      Op welke BMW's zit deze nieuwe Pro nav reeds? En is die softwarematig na te installeren op andere versies?
                                      Op de 1, 3, 4, 6, X3, X5 en X6 vanaf MY17, de 7 heeft het al langer.

De X1 heeft geen navigatie professional en de 5 wordt binnenkort vernieuwd, deze auto’s hebben het dus niet.

Er zijn al mensen die het werkende hebben gekregen op oudere modellen, maar geen idee als BMW een update gaat voorzien voor oudere wagens.
                                      2016 BMW 320d F30 M-Pack 190 pk
                                      2013 BMW 120d F20 M-Pack 184 pk

2009 Opel Insignia 5drs sport 2.0 CDTI 160pk
                                      2007 Opel Astra GTC Sport 1.7 CDTI 100 pk

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door dotslasher Bekijk Berichten
                                        De GT heeft ondertussen ook een facelift gekregen.
                                        Te verkrijgen sinds juli.

De facelift is minimaal te noemen. De grootste wijziging is de Pro nav die uit de 7 reeks komt. (nieuwe interface en bediening).

In navolging van de 3-Reeks Berline en 3-Reeks Touring uitvoering acht BMW de tijd nu rijp om de eigenzinnige 3GT nu van een facelift te voorzien. De diehard BMW liefhebber – en zo zijn er wel wat in België – ziet natuurlijk direct de strakkere voorbumper, standaard LED verlichting (voor- én achteraan), een nieuw ontworpen onderspoiler […]

Ben aan het overwegen om deze vernieuwde 3 GT te nemen ipv de F31 of A4 avant als volgende leasebak.

Vooral de extra ruimte (zowel vooraan als achteraan) en de handige koffer spelen in het voordeel.
                                        En standaard LED-koplampen, geven hem echt de klasse die hij verdient, triestige wagen met halogeen koplampen...

Comment

• Iemand een idee of deze in 330e zou uitkomen?

Comment

Working...
                                          X