Mooie opties hoor, al zou ik de sportophanging niet gekozen hebben (de adaptieve dan weer wel).
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
Bmw 3gt
Collapse
X
-
Oorspronkelijk geplaatst door Schussboelie Bekijk BerichtenMooie opties hoor, al zou ik de sportophanging niet gekozen hebben (de adaptieve dan weer wel).
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door MaCoen Bekijk BerichtenIs op aanraden van de garage dat ik de adaptieve ophanging vervangen heb door de sportophanging. volgens hen brengt die niet veel bij ten opzichte van de sportophanging en dat opende dan perspectieven om enkele andere opties toch te nemen. Gaat om een bedrijfswagen dus zit met een vast budget wat ik niet mag overschrijden
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door arbe Bekijk BerichtenVreemd. Ik vind die wel iets bijbrengen. Zeker op ne 3GT zou ik toch af en toe de comfortstand willen gebruiken
Comment
-
Vanaf dag 1 vond ik de 3GT een prachtige wagen! Ik ben dan ook erg verheugd dat ik er vandaag eentje mag bestellen ;-)
Hij is niet op en top uitgerust, vooral wegens beperkt leasebudget, maar de opties die op mijn verlanglijstje stonden zitten erop:
Glaciersilber
Navigatiesysteem Business
Comforttelefonie met uitgebreide smartphone connectiviteit
Servotronic
Automatische dimmende binnespiegel
Centrale armsteun vooraan, verschuifbaar
PDC voor/achter
Regen- en lichtsensor
Cruise control met remfunctie
Sportstuur
Zonnewerend glas achteraan
Afbeembare trekhaak
En nu nog enkel maanden geduld!
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Velorekker Bekijk BerichtenNavigatiesysteem Business
Comforttelefonie met uitgebreide smartphone connectiviteit
De smartphone kan je immers ook altijd via USB aansluiten en dan heb je quasi al dezelfde functionaliteiten.
Het grotere scherm van de Profi Nav gaat je veel meer plezier en meerwaarde bieden dan de uitgebreide smartphone.Oorspronkelijk geplaatst door BMWMBDat is net hetzelfde als een vrouw met een dik gat die ook dikke tetten heeft. Hiermee is ze niet mooier, maar wel minder lelijk.
Comment
-
Vwalla, net daarom, ik geloof nooit dat die uitgebreide smartphone functies verplicht zijn, bluetooth en USB heb je sowieso.
Navigatie ook maar de Professional is écht wel beter dan de Business.Oorspronkelijk geplaatst door BMWMBDat is net hetzelfde als een vrouw met een dik gat die ook dikke tetten heeft. Hiermee is ze niet mooier, maar wel minder lelijk.
Comment
-
Deze is geupdate in de configurator.
Op eerste zicht:
- nieuwe motoren (B47), zoals verwacht
- wijziging prijzen
- nieuw uitrustingsniveau (Advantage) & huidige zijn gewijzigd (Luxury met standaard leder, was nog niet zo, dacht ik)
- optiepakketten geupdate (Standaard Xenon in Comfort Pack Plus)
- twee uitlaten op basisdiesel :-)
Comment
-
Dat zijn toch 2 uitlaten links, niet aan elke kant een?“We forget, in our age of instant turbo gratification, that these older M cars used to thrive at high RPMs, like the race cars they originate from”
Oorspronkelijk geplaatst door MRJElektrische auto's is voor Bobo's die graag pronken met hun geld en zogezegd cool en groen geweten maar het draait puur om fiscaliteit.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door order66 Bekijk BerichtenDat zijn toch 2 uitlaten links, niet aan elke kant een?
Comment
-
De GT heeft ondertussen ook een facelift gekregen.
Te verkrijgen sinds juli.
De facelift is minimaal te noemen. De grootste wijziging is de Pro nav die uit de 7 reeks komt. (nieuwe interface en bediening).
In navolging van de 3-Reeks Berline en 3-Reeks Touring uitvoering acht BMW de tijd nu rijp om de eigenzinnige 3GT nu van een facelift te voorzien. De diehard BMW liefhebber – en zo zijn er wel wat in België – ziet natuurlijk direct de strakkere voorbumper, standaard LED verlichting (voor- én achteraan), een nieuw ontworpen onderspoiler […]
Ben aan het overwegen om deze vernieuwde 3 GT te nemen ipv de F31 of A4 avant als volgende leasebak.
Vooral de extra ruimte (zowel vooraan als achteraan) en de handige koffer spelen in het voordeel.BMW 320D - F30 (2013)
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door KoenVdrm Bekijk BerichtenOp welke BMW's zit deze nieuwe Pro nav reeds? En is die softwarematig na te installeren op andere versies?
De X1 heeft geen navigatie professional en de 5 wordt binnenkort vernieuwd, deze auto’s hebben het dus niet.
Er zijn al mensen die het werkende hebben gekregen op oudere modellen, maar geen idee als BMW een update gaat voorzien voor oudere wagens.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door dotslasher Bekijk BerichtenDe GT heeft ondertussen ook een facelift gekregen.
Te verkrijgen sinds juli.
De facelift is minimaal te noemen. De grootste wijziging is de Pro nav die uit de 7 reeks komt. (nieuwe interface en bediening).
In navolging van de 3-Reeks Berline en 3-Reeks Touring uitvoering acht BMW de tijd nu rijp om de eigenzinnige 3GT nu van een facelift te voorzien. De diehard BMW liefhebber – en zo zijn er wel wat in België – ziet natuurlijk direct de strakkere voorbumper, standaard LED verlichting (voor- én achteraan), een nieuw ontworpen onderspoiler […]
Ben aan het overwegen om deze vernieuwde 3 GT te nemen ipv de F31 of A4 avant als volgende leasebak.
Vooral de extra ruimte (zowel vooraan als achteraan) en de handige koffer spelen in het voordeel.
Comment
Comment