Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Bmw 3gt

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• 'KLANT KIEST EERDER X1 OF X3'

STRAKS STREEP DOOR BMW 3-SERIE GRAN TURISMO

Er komt geen opvolger van de BMW 3-serie Gran Turismo. De consument zou liever voor een X1 of X3 opteren.

Uit berichtgeving van het Australische Motoring, dat in Parijs gesproken heeft met Klaus Frohlich, hoofd van BMWs ontwikkelingsafdeling, blijkt dat het na het verdwijnen van de huidige generatie 3-serie Gran Turismo gedaan is met het model.

Volgens Frohlich zit men tegenwoordig "[...] liever hoog en rechtop" en koopt de consument daarom eerder een X1 of een X3, auto's waarin je je volgens de ontwikkelingsbaas "jonger" voelt. Enigszins een opmerkelijke keuze, de X1 en X3 waren immers ook al op de markt toen de 3-serie GT in het leven werd geroepen.

In 2013 verraste BMW vriend en vijand met de 3-serie Gran Turismo, in feite de kleine broer van de auto die destijds nog als 5-serie Gran Turismo in de orderboeken stond. De 5-serie Gran Turismo is onlangs wel aan een nieuwe generatie geholpen en werd na die modelwissel overgeheveld naar de 6-serie.

Bron: Autoweek

Een "echte" autoliefhebber is voor mij iemand die alle soorten wagens kan waarderen.

2018 - Mercedes A200 (163 pk) AMG-line in Iridium Zilver

Comment

• Oef, weer een lelijke eend van de baan.
      “We forget, in our age of instant turbo gratification, that these older M cars used to thrive at high RPMs, like the race cars they originate from”

Oorspronkelijk geplaatst door MRJ
      Elektrische auto's is voor Bobo's die graag pronken met hun geld en zogezegd cool en groen geweten maar het draait puur om fiscaliteit.

Comment

• Meest onderschatte en ondergewaardeerde BMW ooit.

‘t Is geen onversneden schoonheid, maar er zijn lelijker auto’s op de markt.

Comfortabel, ongelooflijk ruim, iets gezapiger dan de doorsnee BMW, maar nog steeds een BMW.
        2018 Mercedes C220d kombi AMG Sport-Edition

Comment

• Een van de betere auto’s die ik gehad heb.

Comment

• Wordt volgens mij ook bijna niet meer verkocht, deze Berlingo van de 3 - serie (groot en lelijk). Ik denk dat mensen nu idd eerder een X3 kopen, of een 4 GC
            BMW 420dA : >>>

Comment

• En die zijn dan niet groot en lelijk ?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door RX-8 Bekijk Berichten
                En die zijn dan niet groot en lelijk ?
                I share your thoughts

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door BertVS Bekijk Berichten
                  Wordt volgens mij ook bijna niet meer verkocht, deze Berlingo van de 3 - serie (groot en lelijk). Ik denk dat mensen nu idd eerder een X3 kopen, of een 4 GC
                  Kijk maar eens rond, er rijden er best wel veel van. Ze zijn in ons land redelijk populair op de lease-markt (wegens badge (en BMW-fleetcondities) + ruimte + iets hogere zit)

Comment

• Juist nog eentje gezien, vind daar niks lelijk aan.

Een "echte" autoliefhebber is voor mij iemand die alle soorten wagens kan waarderen.

2018 - Mercedes A200 (163 pk) AMG-line in Iridium Zilver

Comment

• Niet de meest elegante auto, maar m.i. nog altijd vriendelijker voor het oog dan bv een Insignia, Mondeo.
                      Ik zou dit zelfs verkiezen boven een overstylde Talisman of Arteon.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door A160 Bekijk Berichten

Kijk maar eens rond, er rijden er best wel veel van. Ze zijn in ons land redelijk populair op de lease-markt (wegens badge (en BMW-fleetcondities) + ruimte + iets hogere zit)
                        Het lijkt wel wat op een 4GC, tot je er in gaat zitten. De GC is een pak kleiner dan een 3, en de 3GT heeft achteraan meer beenruimte dan een 5.
                        Eigenlijk een best praktische auto, maar de verkoopscijfers zullen internationaal toch tegengevallen zijn.

Comment

• weer een RWD model minder .

Comment

Working...
                          X