Mededeling
Collapse
No announcement yet.
Volvo XC60 facelift
Collapse
X
-
Oorspronkelijk geplaatst door stefspain Bekijk BerichtenAls nu maar de CO2 waardes voor de automaat versies de goede richting uitgaan. Momenteel is BMW daar absoluut top in !
De D5 met 158 kW (215 pk) verbruikt, in combinatie met een handgeschakelde transmissie en vierwielaandrijving, slechts 5,3 l/100 km met een CO2-uitstoot van 139 g/km.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door joodoo Bekijk BerichtenDe dieselmotoren in de vernieuwde XC60 zijn eveneens verbeterd op het gebied van brandstofverbruik.
De D5 met 158 kW (215 pk) verbruikt, in combinatie met een handgeschakelde transmissie en vierwielaandrijving, slechts 5,3 l/100 km met een CO2-uitstoot van 139 g/km.
ik rij met een 2.4 e drive 175pk en zit met een verbruik in de winter tussen de 7 en7.5 liter en als het kijhard vriest gaat het zelfs naar de 8
in de zomer kan ik hem onder de 7 liter krijgen maar dan moet ge niet boven de 120 gaat
dus met AWD moogt ge er nog 1 a 2 liter bijtellen
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door GinoB Bekijk Berichtenwie geloofd dat
ik rij met een 2.4 e drive 175pk en zit met een verbruik in de winter tussen de 7 en7.5 liter en als het kijhard vriest gaat het zelfs naar de 8
in de zomer kan ik hem onder de 7 liter krijgen maar dan moet ge niet boven de 120 gaat
dus met AWD moogt ge er nog 1 a 2 liter bijtellen
Comment
-
Facelift in niet indrukwekkend xc60 ziet er niet echt jong meer uit. Trouwens als je een laag verbruik wil dan is BMW nog steeds de norm. Ik verbruik niet meer dan 5,7 met mijn X3.IMG_20130118_145451.jpg
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door x3driver Bekijk BerichtenFacelift in niet indrukwekkend xc60 ziet er niet echt jong meer uit. Trouwens als je een laag verbruik wil dan is BMW nog steeds de norm. Ik verbruik niet meer dan 5,7 met mijn X3.[ATTACH=CONFIG]95348[/ATTACH]
Mooie facelift btw
Ps;xc 60 heeft er altijd en nog steeds veel jonger uit gezien als X3
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door x3driver Bekijk BerichtenFacelift in niet indrukwekkend xc60 ziet er niet echt jong meer uit. Trouwens als je een laag verbruik wil dan is BMW nog steeds de norm. Ik verbruik niet meer dan 5,7 met mijn X3.[ATTACH=CONFIG]95348[/ATTACH]
De facelift van de Volvo ziet er nog steeds frisser uit dan de doorsnee BMW SUV, wat mij betreft. Om maar te zeggen dat er vermoedelijk wel een koperspubliek voor te vinden zal zijn
Comment
-
-
Een "echte" autoliefhebber is voor mij iemand die alle soorten wagens kan waarderen.
2018 - Mercedes A200 (163 pk) AMG-line in Iridium Zilver
Comment
-
Een "echte" autoliefhebber is voor mij iemand die alle soorten wagens kan waarderen.
2018 - Mercedes A200 (163 pk) AMG-line in Iridium Zilver
Comment
Comment