Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Volvo XC60 facelift

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Volvo XC60 facelift

Comment

best leuk !
      Hier stond eens mijn auto vermeld.

Comment

veel beter!

Comment

Als nu maar de CO2 waardes voor de automaat versies de goede richting uitgaan. Momenteel is BMW daar absoluut top in !

Comment

Net zoals bij V60 en V70 ook hier een geslaagde oefening. Niet te weinig, niet te veel.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door stefspain Bekijk Berichten
              Als nu maar de CO2 waardes voor de automaat versies de goede richting uitgaan. Momenteel is BMW daar absoluut top in !
              De dieselmotoren in de vernieuwde XC60 zijn eveneens verbeterd op het gebied van brandstofverbruik.
              De D5 met 158 kW (215 pk) verbruikt, in combinatie met een handgeschakelde transmissie en vierwielaandrijving, slechts 5,3 l/100 km met een CO2-uitstoot van 139 g/km.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door joodoo Bekijk Berichten
                De dieselmotoren in de vernieuwde XC60 zijn eveneens verbeterd op het gebied van brandstofverbruik.
                De D5 met 158 kW (215 pk) verbruikt, in combinatie met een handgeschakelde transmissie en vierwielaandrijving, slechts 5,3 l/100 km met een CO2-uitstoot van 139 g/km.
                wie geloofd dat
                ik rij met een 2.4 e drive 175pk en zit met een verbruik in de winter tussen de 7 en7.5 liter en als het kijhard vriest gaat het zelfs naar de 8
                in de zomer kan ik hem onder de 7 liter krijgen maar dan moet ge niet boven de 120 gaat
                dus met AWD moogt ge er nog 1 a 2 liter bijtellen

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door GinoB Bekijk Berichten
                  wie geloofd dat
                  ik rij met een 2.4 e drive 175pk en zit met een verbruik in de winter tussen de 7 en7.5 liter en als het kijhard vriest gaat het zelfs naar de 8
                  in de zomer kan ik hem onder de 7 liter krijgen maar dan moet ge niet boven de 120 gaat
                  dus met AWD moogt ge er nog 1 a 2 liter bijtellen
                  Dat is bij elk merk zo.

Comment

Meest merkbare facelift van den hoop, maar ook de meest geslaagde.
                    In die bruine tint mogen ze'm hier zeker komen afzetten.

Comment

Facelift in niet indrukwekkend xc60 ziet er niet echt jong meer uit. Trouwens als je een laag verbruik wil dan is BMW nog steeds de norm. Ik verbruik niet meer dan 5,7 met mijn X3.IMG_20130118_145451.jpg

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door x3driver Bekijk Berichten
                        Facelift in niet indrukwekkend xc60 ziet er niet echt jong meer uit. Trouwens als je een laag verbruik wil dan is BMW nog steeds de norm. Ik verbruik niet meer dan 5,7 met mijn X3.[ATTACH=CONFIG]95348[/ATTACH]
                        Bij u mss, heb 3 bmw's gehad met dieselmotoren, laatste 2 kwamen langs geen kanten aan opgave van BMW. Die opgaven moet ge bij ieder merk met korrel zout nemen. Of ge moet ne kasseisteen onder uw gaspedaal steken.

Mooie facelift btw

Ps;xc 60 heeft er altijd en nog steeds veel jonger uit gezien als X3

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door x3driver Bekijk Berichten
                          Facelift in niet indrukwekkend xc60 ziet er niet echt jong meer uit. Trouwens als je een laag verbruik wil dan is BMW nog steeds de norm. Ik verbruik niet meer dan 5,7 met mijn X3.[ATTACH=CONFIG]95348[/ATTACH]
                          Uw gemiddelde snelheid spreekt boekdelen. Tenminste, ik kan me er een bepaald soort traject bij voorstellen. Een met niet te veel files - correct? Niet onlogisch dat je dan ook een laag verbruik kan realiseren. En wat de zuinigheid van BMW's in het algemeen betreft: dream on, of doe eens wat opzoekingswerk op spritmonitor of op http://werkelijkverbruik.nl/

De facelift van de Volvo ziet er nog steeds frisser uit dan de doorsnee BMW SUV, wat mij betreft. Om maar te zeggen dat er vermoedelijk wel een koperspubliek voor te vinden zal zijn

Comment

Geslaagde facelift!

Comment

Presentation : http://www.youtube.com/watch?v=aaiOO9PcBmE

Comment

Live @ Autosalon van Genève:

Een "echte" autoliefhebber is voor mij iemand die alle soorten wagens kan waarderen.

2018 - Mercedes A200 (163 pk) AMG-line in Iridium Zilver

Comment

Bron + meer foto's:
                                  [www.omniauto.it]
                                  [www.autowereld.com]
                                  Een "echte" autoliefhebber is voor mij iemand die alle soorten wagens kan waarderen.

Comment

Comment

Bron + meer foto's: [auto-presse.de]

Comment

Prachtmobiel..heel geslaagd

Comment

Working...
                                        X