Oorspronkelijk geplaatst door Methusalem
Bekijk Berichten
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
Volvo XC60 facelift
Collapse
X
-
'16 Peugeot 308 SW blueHDI
'15 Volvo XC60 D3
-
Oorspronkelijk geplaatst door A160 Bekijk BerichtenIk ben klant bij een grote dealer-groep, zijnde Automobilia. Ondanks hun grootte, krijg je er toch een zeer persoonlijke aanpak.__________________________
2015 Volvo V60 D2 aut.
2003 Volvo S60 2.4 benzine
Comment
-
Ik was enorm tevreden over de aanpak van Waregem cars in .....Waregem.
Is een officiele volvo dealer....mijn XC60 was een leasebak, dus van prijzen geen benul. (al heb ik het gevoel dat onderhoud bij Volvo duurder is dan bij BMW-Mercedes die ik nadien reed)
groets,
teizman
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door teizman Bekijk BerichtenIk was enorm tevreden over de aanpak van Waregem cars in .....Waregem.
Is een officiele volvo dealer....mijn XC60 was een leasebak, dus van prijzen geen benul. (al heb ik het gevoel dat onderhoud bij Volvo duurder is dan bij BMW-Mercedes die ik nadien reed)
groets,
teizman
Comment
-
Mijn vrouw haar nieuwe bedrijfswagen is vandaag aangekomen bij de dealer, blijkbaar is het wel de nieuwe d3 in plaats van de oude. Dus we gaan niet uitsluitend 5cilinders op de oprit hebben 117 g in plaats van 139g is wel een meevaller voor VAA.
Verstuurd vanaf mijn XT1039 met Tapatalk'16 Peugeot 308 SW blueHDI
'15 Volvo XC60 D3
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door FvDm Bekijk Berichtenis al een hele tijd hoor dat je geen 5-cilinders nieuw meer kunt bestellen in de D3-D4
als je er nu nog ene nieuw zou vinden dan is het een oud stockmodel
lagere co2 is uiteraard goed meegenomen...
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door FvDm Bekijk Berichtenis al een hele tijd hoor dat je geen 5-cilinders nieuw meer kunt bestellen in de D3-D4
als je er nu nog ene nieuw zou vinden dan is het een oud stockmodel
lagere co2 is uiteraard goed meegenomen...'16 Peugeot 308 SW blueHDI
'15 Volvo XC60 D3
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door FvDm Bekijk BerichtenIs die levertijd dan zo lang?
Want wij hebben in januari (salon) ook een offerte laten maken en dat was toen al de 4-cilinder'16 Peugeot 308 SW blueHDI
'15 Volvo XC60 D3
Comment
-
Het geluk hangt gelukkig niet af van een auto alleen
Had voor m'n V60 een XC60, en ben niet ongelukkiger hoor
(maar 'k heb het wel gehad en dat geeft wel voldoening)__________________________
2015 Volvo V60 D2 aut.
2003 Volvo S60 2.4 benzine
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Free_ltd Bekijk BerichtenHier zitten dus gelukkige mensen tussen. Is thans voor de moment mijne betaalbare droomwagen
Wilde mijne baas mij dat plezier ook maar eens doen. Hard werken loont, zei mijn grootvader altijd. Maar toch niet bij mijne baas'16 Peugeot 308 SW blueHDI
'15 Volvo XC60 D3
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door josenjef Bekijk BerichtenAls de platen aan de juiste kant van Antwerpen geraken gaat mijn vrouw de hare woensdag ophalen. Ik ben benieuwd.
Verstuurd vanaf mijn XT1039 met Tapatalk
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door ALexanderGTI Bekijk Berichten1-KUK-xxx??? ) Twillight Bronze?'16 Peugeot 308 SW blueHDI
'15 Volvo XC60 D3
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Bompa Bekijk BerichtenHet geluk hangt gelukkig niet af van een auto alleen
Had voor m'n V60 een XC60, en ben niet ongelukkiger hoor
(maar 'k heb het wel gehad en dat geeft wel voldoening)
Ik zelf rij zeer graag met iets SUV achtig. Ik heb dat bij 2 wagens mogen proeven en door Di rupo mag ik er niet meer mee rijden Voor de C5 Tourer had ik een C-Crosser en daarvoor een Kia Sportage. Ik vond dat veel plezanter, en zeker beter voor mijne rug. Nu alweer 2 dagen dat ik nauwelijks mijne auto in en uit geraak omwille mijne rug En het zal niet gaan beteren met de DS5.
Ik was bij verschillende merken gaan kijken en bij Volvo ging ik zien voor de V60 en dus ineens ook maar prijs laten maken voor de XC60. Was op slag verliefd. Prijs viel reuze mee, lage CO2 in vergelijking met andere SUV's (124gr met geartronic), en een mooie uitrusting voor dezelfde prijs als ne povere 320EDE touring.
Maar mijne baas heeft 2 x ne XC90 gehad en dat waren bij hem miseriebakken tot en met en dus kan ik ne Volvo wel vergeten
Enige manier om er mss nog aan te geraken is van werk veranderen waar ik deze wel krijg of waar ik geen firmawagen heb en hem dus zelf koop. Ofwel op zelfstandige basis beginnen, wat ik nu aan het overwegen ben.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Bompa Bekijk BerichtenDat klopt. Ik ben bijna 20j klant bij Automobilia, Zarren. Ik krijg nog steeds dezelfde goede service. En eergisteren heb ik de nieuwe firmawagen in ontvangst mogen nemen, en dat moest bij Automobilia Oostende zijn. Ik zag dat niet zo zitten, want ik was daar 'nieuw'. Wel, ook al wisten ze dat ik voor mijn onderhoud naar Zarren zou gaan, ik ben daar ook zeer goed ontvangen geweest en heb daar alle uitleg gekregen die nodig was en nog veel meer.
ik overweeg om mijn xc60 r design,d4 163pk fwd, van 2010 met 76000 km in te ruilen voor nieuwe xc60.
maar denk soms aan een V60 maar denk dat de hoge zitpositie en de vele ruimte van mijn xc60 teveel zou missen en voor het prijsverschil hoef ik het niet te doen vind ik.NU: XC60 D3 163pk R-design fwd Geartonic 2010
XC90 2.4 D 225pk 2006
S40 2.0D 136pk 2004
S40 1.8i 1996
Comment
Comment