Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Volvo XC60 facelift

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Oorspronkelijk geplaatst door Bompa Bekijk Berichten
    Dat klopt. Ik ben bijna 20j klant bij Automobilia, Zarren. Ik krijg nog steeds dezelfde goede service. En eergisteren heb ik de nieuwe firmawagen in ontvangst mogen nemen, en dat moest bij Automobilia Oostende zijn. Ik zag dat niet zo zitten, want ik was daar 'nieuw'. Wel, ook al wisten ze dat ik voor mijn onderhoud naar Zarren zou gaan, ik ben daar ook zeer goed ontvangen geweest en heb daar alle uitleg gekregen die nodig was en nog veel meer.
    Automobilia Oostende heeft inderdaad een goede "service", dat mag zeker gezegd worden ,ben van Antwerpen en had indertijd een probleempje met mijn s60 en die mensen hebben dat daar "gratis" gechekt .......
    Zulke "service" verdient zeker en vast een "pluimpje".......

Comment

• De binnenruimte van een V60 scheelt amper van die van een XC60.
      De nieuwe V60 Cross Country is misschien een goed compromis ?
      2018 Mercedes C220d kombi AMG Sport-Edition

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door A160 Bekijk Berichten
        De binnenruimte van een V60 scheelt amper van die van een XC60.
        De nieuwe V60 Cross Country is misschien een goed compromis ?
        Ik heb vrijdag achter ééntje gehangen op garageplaten van in Heffen tot aan het rondpunt in Willebroek.
        Moet nog wennen aan die "hoge poten" maar langs achter was dat helemaal niet mis (zoals de meeste Volvo's). 😁

Sent from somewhere, using Tapatalk.
        Phileas Fogg, maakte naar aanleiding van een weddenschap één reis om de wereld in 80 dagen. Jules Verne heeft er het wereldberoemde boek naar geschreven en is ook meerdere keren verfilmd geweest.
        Metaxa, deed tot hiertoe 61,29 reizen rond de wereld in 6800 dagen of gemiddeld 361,34 km per dag, elke dag...dag in, dag uit...
        Maar daar zal wellicht nooit een boek noch een film over gemaakt worden.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door trimitie Bekijk Berichten
          Bompa, ik lees dat je nu met V60 rijdt. Mis je de xc60 niet te veel ?
          ik overweeg om mijn xc60 r design,d4 163pk fwd, van 2010 met 76000 km in te ruilen voor nieuwe xc60.
          maar denk soms aan een V60 maar denk dat de hoge zitpositie en de vele ruimte van mijn xc60 teveel zou missen en voor het prijsverschil hoef ik het niet te doen vind ik.
          Zoals A160 zegt, de grondoppervlakte van de koffer is bij de V60 en de XC60 identiek. Alleen in de hoogte is er een verschil. Als je nooit of amper (zoals 95% van de mensen) tot tegen het dak stapelt, is de kofferruimte dus zo goed als identiek.
          Ik mis de XC60 vooral omdat het een wow-wagen was in z'n R-design en met z'n Cratus 20" en electric-silver-jasje. Elke keer ik er naartoe wandelde was ik wel blij van zoiets te zien staan. Maar voor het rijden niet. De zetels zitten nagenoeg even goed, de lagere zitpositie heb ik zelfs een stuk liever (ben meer een limousine-mens).
          Het rijcomfort op zich is even goed. Een XC60 rijdt niet zo veel verschillend tov een V60. Dus als je de hogere zitpositie als grootste verschil beschouwt, vind ik een XC60 eigenlijk een dure V60

2015 Volvo V60 D2 aut.
          2003 Volvo S60 2.4 benzine

Comment

• Mijn XC60 is wordt 5 jaar eind oktober. Het betreft een black saphire, R-design, 163pk diesel fwd Geartronic, met safety pack, verwarmde zetels, bi-xenon koplampen met reinigingsinstallatie, electrische achterklep, 18' merac velgen op zomerbanden, 18' Cratus velgen op winterbanden enz...
            Heb tot op heden 74500km. Ben super tevreden, enkel stel ik me de vraag nu, rijdt ik er nog een hele tijd mee door of ruil ik hem in nu dat hij nog redelijk wat waard is... Ik ben super tevreden van mijn wagen, heb nog niets van miserie gekend ermee. Maar ik weet dat het pas eind 2018 zal zijn als de compleet nieuwe XC60 zal uitkomen en uiteraard zal hij weer serieus in prijs stijgen. Ben alleen benieuwd naar het uiterlijk want als dat in de lijn van de huidig XC90 zal zijn... neen, kan me niet zo bekoren... maar dat is uiteraard persoonlijk. De xc90 is te rechthoekig vergeleken met mijn xc60.
            dus overweeg ik om hem in te ruilen voor ja, opnieuw een XC60... maar niets is zeker, want zou mijn wagen toch met pijn in het hart wegdoen eventueel...
            wordt nog enkele weken brainstormen eens de offertes voor een nieuwe binnen zijn haha
            NU: XC60 D3 163pk R-design fwd Geartonic 2010

XC90 2.4 D 225pk 2006
            S40 2.0D 136pk 2004
            S40 1.8i 1996

Comment

Mijn XC60 is wordt 5 jaar eind oktober. Het betreft een black saphire, R-design, 163pk diesel fwd Geartronic, met safety pack, verwarmde zetels, bi-xenon koplampen met reinigingsinstallatie, electrische achterklep, 18' merac velgen op zomerbanden, 18' Cratus velgen op winterbanden enz...
              Heb tot op heden 74500km. Ben super tevreden, enkel stel ik me de vraag nu, rijdt ik er nog een hele tijd mee door of ruil ik hem in nu dat hij nog redelijk wat waard is... Ik ben super tevreden van mijn wagen, heb nog niets van miserie gekend ermee. Maar ik weet dat het pas eind 2018 zal zijn als de compleet nieuwe XC60 zal uitkomen en uiteraard zal hij weer serieus in prijs stijgen. Ben alleen benieuwd naar het uiterlijk want als dat in de lijn van de huidig XC90 zal zijn... neen, kan me niet zo bekoren... maar dat is uiteraard persoonlijk. De xc90 is te rechthoekig vergeleken met mijn xc60.
              dus overweeg ik om hem in te ruilen voor ja, opnieuw een XC60... maar niets is zeker, want zou mijn wagen toch met pijn in het hart wegdoen eventueel...
              wordt nog enkele weken brainstormen eens de offertes voor een nieuwe binnen zijn haha
              Waarom zou je dat weg doen?

Sent from somewhere, using Tapatalk.
              Phileas Fogg, maakte naar aanleiding van een weddenschap één reis om de wereld in 80 dagen. Jules Verne heeft er het wereldberoemde boek naar geschreven en is ook meerdere keren verfilmd geweest.
              Metaxa, deed tot hiertoe 61,29 reizen rond de wereld in 6800 dagen of gemiddeld 361,34 km per dag, elke dag...dag in, dag uit...
              Maar daar zal wellicht nooit een boek noch een film over gemaakt worden.

Comment

• omdat ik de facelift van de xc60 echt wel gaaf vindt en ik nu een mooie prijs zou krijgen voor mijn wagen; maar idd, zou niet logisch zijn hem weg te doen als ik er zo tevreden over ben.
                NU: XC60 D3 163pk R-design fwd Geartonic 2010

XC90 2.4 D 225pk 2006
                S40 2.0D 136pk 2004
                S40 1.8i 1996

Comment

Mijn XC60 is wordt 5 jaar eind oktober. Het betreft een black saphire, R-design, 163pk diesel fwd Geartronic, met safety pack, verwarmde zetels, bi-xenon koplampen met reinigingsinstallatie, electrische achterklep, 18' merac velgen op zomerbanden, 18' Cratus velgen op winterbanden enz...
                  Met uw km-aantal per jaar zou ik ermee blijven rijden. Je hebt nog een vijfcilinder, de huidige zijn dat niet meer.
                  Ik had uw km-stand na 1j op m'n XC60, dan kan je al eens serieus twijfelen om hem weg te doen. Omdat er snel veel bijkomen dus $$$ even snel naar beneden. Maar in uw geval kan je er zeker nog 10j mee rijden.

2015 Volvo V60 D2 aut.
                  2003 Volvo S60 2.4 benzine

Comment

Working...
                  X